Lai atrisinātu problēmu, Ventbunkers nolēmis nofraktēt divus kuģus mazuta izsūknēšanai un uzglabāšanai ārzonā. Kamēr kompānija Litasko neizvedīs savu kravu no termināļa, mazuta kuģi, visticamāk, stāvēs reidā Ventspils ostā, pieļauj Ventbunkera preses dienesta pārstāvis Aivars Gobiņš.
Kopš pagājušā gada beigām uz Latvijas dzelzceļa sakrājušies vairāki tūkstoši vagoncisternu ar mazutu, kas paredzēti Ventbunkeram. Tomēr uzņēmums Ventbunkers nevar pieņemt cisternas, jo nav, kur noliet mazutu, – visi šīm vajadzībām paredzētie rezervuāri piepildīti līdz augšai. Patlaban terminālī tiek uzglabāti 120 000 tonnu mazuta.
Neizkrautie vagoni apgrūtina dzelzceļa darbību, traucējot uzņemt citas kravas un veikt manevrēšanas operācijas. Ventspils stacijas teritorijā atrodas aptuveni 1700 cisternu.