Viņš piebilda, ka, palielinoties velosipēdistu skaitam, pieaug arī iereibušo velosipēdistu skaits. Turklāt bieži vien viņi nemaz nezinot, ka arī velosipēdists nedrīkst brautk iereibuši. Kā stāstīja E.Zivtiņš, birojā katru dienu tiek saņemti zvani ar stāstu, ka cilvēks plāno doties pie draugiem, zina, ka tur lietos alkoholu, un vēlas zināt, vai to drīkst. Kā atgādināja policijas pārstāvis, administratīvais sods iestājas jau no 0,5 promilēm. Autovadītāja tiesības gan iereibušam riteņbraucējam neatņem un soda punktus neskaita.
Vaicāts, vai ir dzirdējis par gadījumiem, kad policisti reibumā pieķertos autovadītājus "pārraksta" par iereibušiem velosipēdistiem, E.Zivtiņš atzina, ka tas ir plaši izskanējis presē un par to runā, bet tas neatbilstot patiesībai. "Šī lieta nav jauna," teica policijas pārstāvis un norādīja, ka jau vairāk nekā divus gadus izvēles kārtībā tiek pārbaudīti materiāli, un ļoti reti esot tā, ka velosipēdistiem bijušas autovadītāja tiesības un automašīna. "Tīri teorētiski tas ir iespējams, bet man nav pamata tā teikt. "
Viņš arī pauda viedokli, ka policija ir gatava mācību gadam, un norādīja, ka pie skolām fotoradari strādās jau no 1.kilometra, proti, ja atļautais ātrums ir 30 kilometri stundā, tad pie administratīvās atbildības sauks, ja šoferis brauks ar ātrumu 31 kilometrs stundā.