Laika ziņas
Šodien
Slapjš sniegs
Rīgā 0 °C
Slapjš sniegs
Trešdiena, 20. novembris
Anda, Andīna

Apsvērs iespēju Rīgas pilsētas satiksmē integrēt dzelzceļa loku ap centru

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
žoržs
ž
Redzot, ka līdz šim - turpat 20 neatkarības gados nekas nav izdarīts - pat ne vienota un mūsdienīga biļešsistēma Rīgas transportā ieviesta - diezkāds optimisms par šādiem plāniem nav. Kā zināms valsts dzelzceļš un Rīgas dome šos gandrīz 20 gadus nebija varējusi vienoties ne par kādu sadarbību. Nu beidzot vismaz no šovasaras paredzēti tie "Rīgas vilcieni" - no Salaspils uz Babīti un no Babītes uz Vecāķiem - tas vien jau tiek nosaukts par nez kādu progresa soli. Tāpēc fantazēt, ka tagad tiks pabeigti abi dzelzceļa loki, tostarp uzbūvēts vēlviens Daugavas šķersojums - tas škiet visai nereāli. Bez tam - lai šāds vilciens regulāri pa Rīgu kursētu, tas tiešām nepieciešams vieglāks, ātrāks un klusāks - tas nozīmē - pavisam jaunus ritošos sastāvus - jaunus vilcienus, tātad, un arī rekonstruēt sliedes - metināt tās kopā vai apgādāt ar visādām gumijām, lai negrab, droši vien sliežu gulšni ar daudz kur jāmaina. Nemaz nerunājot par to, ka peroni jāsagatavo. Tomēr tas noteikti būtu lētāk, kā uzbūvēt metro.
Mārupes balss
M
Ja palielinās staciju skaitu, tad 20 minūtes vairs nebūs (katra stacija vien paņems 3-4 minūtes). Arī dzelzceļu agri vai vēlu sastrēgumi sāks ietekmēt. Tāpat kā tramvajus ietekmē, lai gan skaitās, ka nedrīkstētu ietekmēt. Ja vienlaikus nepalielinās ceļu policijas darbinieku skaitu, tad drīz vien pa Rīgas ielām visi brauks kā vien ienāk prātā, neievērojot nekādas zīmes, luksaforus, nerādod pagrieziena rādītājus un notriecot gājējūs ne tikai uz pārejām, bet arī uz trotuāriem.
kukainis
k
...un nepaies ne 50 gadi un integrēs arī...
ance
a
varbuut pa teemu vai nee, bet nu nekaadiigi nesaprotu, kaapeec latvijaa peroni ir tik zemi. rietumos un citur vilcieni ir tikpat augsti kaa latvijaa, tachu lai buutu eertaaka iekaapshana, stacijaas peroni ir vienaa liimenii ar vilcienu griidaam. man, goda vaards, vilcieni ljoti patiik, iipashi jau tagad, kad lielaakaa dalja ir atjaunoti, bet shausmiigi tracina un traumeejoshi ir iekaapt vilcienaa ar velosipeedu pa taam staavajaam kaapneem. nemaz nerunaajot par tantinjaam un onkuljiem, kuriem jaapievelkas kaa trenazhieru zaalee. es sho vienkaarshi nesaprotu. nu taada elementaara logjika - augstaaki peroni, vairaak komforta, bet kaapeec par to netiek runaats? saprotams, ka katraa nomaljaa lauku stacijaa shos augstos peronus buutu aarkaartiigi daargi uzlabot, tachu kaut vai riigas centraalajaa stacijaa! un vai man vieniigajai ir shaada saape?
..
.
stulbs vai izliecies? kurš tev saka, ka tikai ar vilcienu jāpārvietojas? tas ko es redzu jau virsrakstā ir dzelzsceļa integrācija Rīgas satiksmē. Kustība pa loku ir nepieciešama tiem, kas vēlas nokļūt no vienas Rīgas malas uz otru, nešķērsojot Rīgas centru. Pamēģini, teiksim, no Imantas nokļūt uz Centru trīs dažādos veidos 1) ar mašīnu, 2) sabiedrisko (autobuss, tramvajs), 3) dzelzsceļu. Un pēctam padomā, ja būtu normāli vilcieni un normāli vilcienu grafiki - vai dadījumā no Imantas uz Juglu ar nebūtu ātrāk un ērtāk nokļūt? Protams, ka nepieciešams sakārtot pašus vilcienus, sliežu ceļus, grafikus, dzelzsceļa stacijas (kur nepieciešams veidot jaunas). Bet nu jā - tas attiecas tikai uz cilvēkiem, kuri spējīgi padomāt, spriežot pēc tava komentāra, tu to vidū neesi.
Tumsonis
T
Varētu domāt, ka tā ir JL ideja. Tiem gan ir kāre nopelnus piesavināties.
vv
v
Tad nu visi jozīsim meklēt stacijas, lai paārvietotos pa pilsētu! Nav ko teikt- asprātīgs risinājums. Tad nevajag ne zemās grīdas tramvajus, ne citu transportu attīstīt. Arī šķērsām Rīgai vairs nevajadzēs tikt, brauksim tik pa apli.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas