Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Autovadītāji Maskavas ielas «korķos» vaino sabiedriskā transporta joslu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
vietējā
v
Atkal nav iespējams normāli izbraukt caur Maskavas ielu. Ķorķi nenormāli. Ak satiksmes deprtamentā nav informācijas par sastrēgumiem? Varbūt, ka derētu vakaros ar sešiem pavērot, kas darās uz Maskvas ielas? Tūlīt pat atcelt šo nejēdzību!!!! Stāvēšanas aizliegumu gan saglabāt!
zz
z
Īsti nav skiadrs, kur ir problēma. Sabiedriskajam transportam taču nav jāstāv sastrēgumā. Savukārt privātajam, ja kaut kas nepatīk, ir taču sabiedriskais transports. Tas taču ir normāli.
lohs
l
Kāda Tīraine aļo, MAskavas ielā
Smecernieks
S
Kādēļ sabtransportu nevarēja palaist pa tramvaja sliedēm? Kā Stokholmā - noasfaltē un aidā!
Autostāvvietas
A
Pirmo joslu visu laiku bloķē stāvošas automašīnas. Varbūt Ķengaragā var atrast citas vietas, kur ierīkot stāvvietas?
Tramavjs
T
Un kāpēc nevarēja tos autobusus palaist pa tramvaja sliedēm? Tur vajadzēja šovasar nevis jaunas smiltis sabērt, bet bruģi uzlikt un tad sabiedriskais brauktu pa vidu un mašīnas 3 joslās gar malām. Tagad ir tā ka 1/2 no ielas ir karalim TRAMVAJAM un 1/2 iela visiem pārējiem - vieglajiem, kraviniekiem, riteņbraucējiem un autobusiem. Paskatieties cik tā Maskavas iela plata!!!! Un cik no tās aizņem Tramvaju aizsargjosla. Nevajag viņiem tik ātri nesties, saliktu gar malām žodziņu, lai tauta nevazājas pāri sliedēm, kur ienāk prātā, tik platu zālāju jau nu noteikti tur nevajag. Un var redzēt ka Timrots tur ikdienā nepārvietojas, jo man likās ka viņš jau nu būtu viens no tiem kas šo nejēdzību varētu gudrajiem Rīgas plānotājiem (kuri visticamāk paši dzīvo Siguldā vai Mārupē, jo pašo ceļu nemaz nebraukā) uzrādīt kā reālu marazmu plānošānā un satiksmes plūsmas neizpratni šajā ielā. Žēl...
a
a
Tas bija vajadzīgs Šlesera vēsturiskajiem biznesa partneriem. Cieti ! Nekādu būtisku satiksmes problēmu tur tiešām nebija, vien tas, ka Dolei gribējās vairāk apmeklētāju. Pateicības vēstules var rakstīt Šleseram - Cieti ! Man gan šķiet, ka gājēju plūsma tur ir liela, pāri daudzām joslām, tadēļ gājējiem luksofori tur patiešām uzlabo satiksmes drošību, bet tas jaunais Šlesera čomu krustojums ar luksoforu gan ir nevietā.
a
a
Viena tāda valsts ir Somija. Ļoti karsta dienvidu valsts :))) Starp citu, Somijā ir padārgs sabiedriskais transports. XXL jau nerakstīja par tikai par velo, bet arī par sabiedrisko transportu. Kaut arī pārsvarā esmu autobraucējs, atbalstu sabiedriskā transporta joslas. Parēķiniet paši, cik tajā sastrēgumstundā laužu ir vienā autobusā, un cik daudz mašīnās brauc tikpat cilvēku.
a
a
Kaut arī pārsvarā esmu autobraucējs, regulāri braucu arī ar sabiedrisko. Nevisai higiēniski ir varbūt sabiedriskie transportlīdzekļi no urlu blīvi apdzīvotiem rajoniem, turpretī tramvaji no tuvējās Pārdaugavas ir OK. XXL taisnība.
imis
i
Kāpēc neviens nepiemin, iespējams Rīgā vislielāko brīnumu. Iepretī "Dolei" uz apmēram 250-300 m gara ceļa posma ir 3 luksofori, kurus pie tam ar podziņu var pēc patikas "regulēt" katrs gribošs kājāmgājējs. Redzēts arī gandrīz zīdainis - mammītei par prieku.
muša
m
Piektdienas vakarā no centra līdz Zemitānu tiltam braucu 40 min., nemaz nevajag Maskavas ielu. Kājām būtu aizgājusi ātrāk.
Pēteris
P
Šajā vietā satiksmes josla ir pamatota. sastrēgumus tā gandrīz nemaz nepalielina, jo agrāk tur bija atļauts stāvēt un tā vienalga bija aizņemta. Vienīgi pāri krustojumiem varēja nedaudz raitāk pārbraukt..
ABC
A
nu, vai pats esi braucis ar mūsu sab. transportu??? Lai zinātu cik higiēniski, tīri tie ir. Pamēģini, otreiz negribēsi!
papuasu
p
Rīgas domes Satiksmes departamenta Administratīvās pārvaldes Tiesiskā nodrošinājuma, personāla un informācijas nodaļas galvenā komunikācijas speciāliste..... nu bļāviens, cik tad tur tās nodaļas uztaisītas tai monstrozajā veidojumā? kādi pāris tūkstošu liekēžu tur laikam skaitās tajos uzblīdušajos štatos???
anna
a
Vairumā šo civilizēto valstu ir citāds klimats, pie mums ar velo pusrudeni, ziemā un pus pavasari var braukt tikai īpaši izturīgi cilvēki ar spectērpiem. Bet sabiedriskais transports ir pietiekoši dārgs, lai izdevīgāk braukt ar auto, ja tajā sēž vismaz divi cilvēki.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas