Iespējams, arī daļa strādājošo pensionāru ļaunprātīgi pārvietojas bez maksas. Līdz 1.novembrim RS kontrolieriem drīkst uzrādīt ne tikai validētu e-talonu, bet arī pensionāra apliecību. Tādēļ kontrolieri nevar būt pārliecināti, vai pensionārs patiesi ir nestrādājošs. Tāpat iespēja uzrādīt pensionāra apliecību neveicina precīzu statistiku, jo visi braucieni netiek reģistrēti. Pēc pārejas posma beigām bezmaksas braukšanai būs derīgs tikai personalizētais e-talons. Ja pensionārs nebūs to izgatavojis, par braucienu nāksies maksāt. Pretējā gadījumā var tikt piemērots sods 2 līdz 5 latu apmērā. Līdz šī gada beigām bezmaksas braukšana noteiktajām sabiedrības grupām radīs 1,1 miljona latu budžeta deficītu, paredzējusi RS. Kopš braukšanas atlaides ieviešanas sabiedriskā transporta izmantošana nestrādājošie pensionāru, 3.grupas redzes un dzirdes invalīdu un Černobiļas atomelektrostacijas avārijas seku likvidētāju vidū augusi par 10-15 %. “Pastāv tendence, kad pēc atlaides piemērošanas cilvēki brauc biežāk,” teic V.Zaķis.
Dažu sabiedrības grupu vadāšana bez maksas RS radījusi 300 000 latu zaudējumus
Bezmaksas braukšanas piemērošana nestrādājošiem pensionāriem, 3.grupas redzes un dzirdes invaldīdiem, kā arī Černobiļas atomelektrostacijas avārijas seku likvidētājiem septembrī uzņēmumam “Rīgas Satiksme” (RS) radījusi aptuveni 300 000 latu zaudējumu, informē RS pārstāvis Viktors Zaķis. “Šie dati ir tikai provizoriski,” viņš uzsver.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.