Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +2 °C
Daļēji apmācies
Trešdiena, 20. novembris
Anda, Andīna

Juglas pārvadam — grumbuļains asfalts

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Vecis
V
Visu vainu sākums meklējams pasūtītāja maciņa biezumā,tad ģeoloģiskajā izpētē un projektētāju profesionalitātē,bet ja izprojektē tā ka trotuārs ir augstāks parturpat jaunceļamās mājas ieejas durvīm 15cm tad viss ar to pateikts,jo pēdējais būs būvētājs.
Senais
S
Tiešām nejauši izlasīju šo gabalu un atliek tik pabrīnīties par daža laba neremdināmo muļķību. Pat tad, kad patiešām kaut kas foršs uztaisīts, kas varētu b/ūt piemērs citiem, pat tad atrodas zākātāji. Nu nav kaut kas kārtībā ar mums. Es braucu tur katru dienu, daudzus , pat atcerēties negribas, gadus un beidzot, beidzot ir tā kā kādreiz domāju, ka labi gan būtu. Vienīgi nedaudz kreņķē sirreālā piebraukšana pie Juglas centra, iebraucot Rīgā, bet tas tāds sīkums. Par vibrācijām nerakstiet blēņas, ja tādas parādās, tad vai nu auto nav kārtībā(riepas, diski, riteņu balanss), vai vienkārši nemāk braukt. Sūdīgamm dejotājam traucē kaut kas citreiz ļoti svarīgs.
xyzzy
x
jaunais segums ir labs, un punkts. Auto turas gan ar 50, gan ar 80km/h. Cita lieta, ka tiem, kas sūdzas, ka "grūti novaldīt auto", varbūt vajadzētu nopietni pārdomāt, vai vispār sēsties pie stūres - viņiem vai nu kaut kas nav kārtībā ar veselību, vai arī ātrums tiek pārkāpts bezjēgā.
Centis
C
Tiem, kam vibrē... Laiks pārtraukt pirkt riepas MAXIMā un montēt tās kaktu kantoros. Man papšam ir kompaktklases konservbundža, bet neskatoties uz to nekādu vibrāciju neesmu jutis (citur ir tiešām sūdīgi).
ingucis
i
Nezinu gan - braucu tur regulāri un, ja godīgi, absolūtā izņēmuma kārtā vismaz šai satiksmes mezglā esmu pilnīgā sajūsmā par to, kas tur izdarīts. Labā nozīmē. Neesmu jutusi ne kādas vibrācijas, ne arī saskārusies ar satiksmes nepareizu plānojumu - ja svētdienas vakarā vai pirmdienas rītā, iebraucot no Berģu puses Rīgā, es nokļūstu līdz pašam krustojumam, kur jānogaida 1 vai max 2 sarkanā signāli, tad - manuprāt, šis ir viens no retajiem labajiem piemēriem, kas pie mums satiksmes jomā izdarīts.
kukainis
k
Mani vairāk uztrauc, ka tā aizbērtā ezera gala un darbu laikā virszemē parādījušās upītes vietā lietus laikā zālienā blakus ielai uzkrājas ūdens... Un vēl - nu un, ka garantija ir 3 gadi. Atbildīgie personāži pagaidīs, lai tie paiet un tikai tad konstatēs defektus...
to begemoc
t
Bet tā taču ir Dienas sūtība - meklēt kašķi pat tur, kur tāda nav, bet, ja nav, tad tāds ir jāizdomā - jo citādi no Dienas atteiksies pat atlikiušie
Taisnība
T
Ņem kuru ceļu gribi- gan ogres galā, gan pie gulbenes gan Valmiera Smiltene- tur nesen būvētie ceļi ir "veļas dēļi, ar sīkām rieviņām, kas baigi grab! Kaut kas nav lāgā ar asfalta licēju- izskatās, ka neievēro tehnoloģiju un vālē pārāk ātri, rodas pārrāvumi, kurus pēc tam noblietējot , rodas šī nelīdzenā asfalta kārta. Katrā ziņā, igauņiem nekad neizdodas tā sabojāt jauno asfaltu, kā mūsu ceļiniekiem. ACB- samaziniet asfaltlicēja ātrumu no maksimālā un vidējo!
to inzhenieris
t
Tiesas darbiem, tu saki? Un kā bija ar tiem autobusiem, kuri šajās, tavuprāt, perfektajā pagaidu satiksmē varēja izbraukt tikai, aizņemot abas joslas, bāžoties virsū blakus joslās braucošajiem auto? Tur Timrota pilnīga taisnība, ka kritizē, kā viņi tur sāka strādāt. Cits jautājums par bedrēm - dzīvos redzēs, bet tagad ir sajūta, ka asfalts liets neprasmīgi.
inzhenieris
i
Timrots vareej aprecizzeet kuraa vietaa ir shie neliidzenumi!! esmu tur braucis daudz reizes un neesmu maniijis!! Tas raksts izskataas peec pasuutiijuma un izteikums " ka šķērsojuma izbūves laikā nodrošinātā pagaidu satiksme bijusi žēlīga, tādēļ neko labu nevarot gaidīt arī no krustojuma kvalitātes kopumā" ir vairaak kaa nozheelojams un parsaas peec tiesas darbiem par nomelnoshanu un neslavas celshanu!! Bet ko gan var prasiit no cilveeka kursh iisteniiba neko neejeedz no celju buuvnieciibas un satiksmes pluusmaam, bet uzmeties par baigo satiksmes ekspertu!! :))
khm
k
Kad ACB pārtaisīja A7 posmu Iecava-Bauska, pēc pāris mēnešiem arī dažās vietās parādījās tāds kā viegls veļasdēlis, bet pēc tam bez kāda remonta pazuda. Vispār tas ceļš nu jau laikam gadus piecus sešus turas ļoti labi, neraugoties uz patiesi lielo slodzi. Pie tam tagad taču ir ilgas garantijas, kuru laikā būvniekam viss jānovērš par saviem līdzekļiem
fuu
f
ēdu vēlās brikastis un izlasīju to aprakstu par piečurātajiem gājēju tuneļiem, atcerējos vienu tādu.. un tā nelabi palika :))
gājējs
g
Gājēji, kas domā par savu drošību, nelien tuneļos, kas parasti ir piečurāti, slikti apgaismoti un tajos tusē krimināli elementi.
w
w
Nu ir tur grumbuļains ceļš. Tas ka nemāk taisīt jau sen ir zināms.
Vecais
V
Kas ir 3 gadu garantija pie iztērētajiem miljoniem? Ulmaņa šoseja uz Vecmīlgrāvi izturēja visus krievu laikus pie visas nežēlīgās braukšanas, pat ar kaujas ratiem. Tā bija celtnieku garantija, cēlāju sirdsapziņas garantija, kuru tagad velti meklēt.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas