Tiesa, visas problēmas tā neatrisinās. Jāgaida arī autobusiem "Pārdaugavā ir slikta nobraukšana, un tur jau ir sastrēgumi," ar pirmajiem iespaidiem pēc tilta šķērsošanas dalās autovadītājs Gatis. Cits sastaptais šoferis Ruls stāsta, ka otrdien, dienu pēc svinīgās atklāšanas, pat nakts vidū bijis sastrēgums līdz tilta vidum. Iespējams, tas radies autovadītāju ziņkārības dēļ, taču šis kā vērienīgās būves vājākais posms satiksmes ekspertu komentāros tika minēts jau agrāk, jo kreisajā krastā tilta trešā josla beidzas, saplūstot ar divām pārējām, savukārt abas joslas drīz sadalās — viena ved uz Pārdaugavu, otra — ārā no Rīgas Bauskas virzienā. Pirmā darbdiena pēc svētkiem atklājusi vēl vienu problemātisko punktu — Bauskas ielā pie 10.tramvaja galapunkta Bišumuižā. Tur autovadītājiem, kas vēlas tikt uz tilta, jāveic kreisais pagrieziens no Bauskas ielas uz Bukaišu ielu, ko pie zaļā signāla var pagūt izdarīt tikai divas līdz piecas mašīnas. Tā kā Bauskas ielai ir viena josla katrā braukšanas virzienā, aptuveni puskilometru garajā rindā nākas gaidīt arī tiem, kas uz tiltu nemaz netiecas, tajā skaitā 12. un 23.autobusa pasažieriem. Daudzi izvēlas tur nebraukt un sastrēgumu apbraukt, metot loku ārā no Rīgas un tad griežoties pa kreisi uz tiltu no Ziepniekkalna ielas. Pārveidos luksoforu Kā informē satiksmes departamenta preses sekretāre Ieva Prauliņa, lai uzlabotu satiksmes plūsmu, departaments kopā ar luksoforu uzturēšanas uzņēmumu SIA Latkons jau sācis izskatīt iespēju optimizēt luksoforu signālplānu minētajā krustojumā. Taču nobraukšana no tilta pilnībā varētu uzlaboties ne ātrāk kā 2011.gadā, jo tikai tad plānots pabeigt maģistrālos pievedceļus abpus tiltam. I.Prauliņa piebilst, ka precīzi par satiksmi pār Dienvidu tiltu būs iespējams spriest ne ātrāk kā pēc mēneša. Uz jautājumu, kādēļ pašvaldība pievedceļus nenodrošināja reizē ar pašu tiltu, satiksmes departaments atbild, ka, darbu sadalot, kārtās varēja gan ātrāk piesaistīt finansiālus resursus būvniecībai, gan ātrāk sākt darbus, jo, piemēram, Pārdaugavā neatrisināts bijis zemju jautājums. Zīmes skaidras Tikmēr par satiksmes organizēšanu uz paša tilta un estakādēm aptaujātie autovadītāji izsakās atzinīgi. Kā novēroja Diena, norādes daudzviet ir uzstādītas atkārtoti, lai autovadītāji varētu laikus pārkārtoties uz nepieciešamo estakādi. Norādes izvietotas arī uz tilta piebraucamajiem ceļiem. Tiesa, autovadītāji var apjukt, braucot pa Krasta ielu virzienā no centra, jo, lai tiktu uz tilta, labais pagrieziens jāveic jau degvielas uzpildes stacijas Statoil un McDonald"s restorāna piebraucamajā ceļā. Norādes bijušas saprotamas arī ceļu policijas priekšniekam Edmundam Zivtiņam. "Es ar pirmo reizi bez jebkādas iepazīšanās varēju izbraukt visos virzienos, un es sapratu, kur ir centra virziens un tā tālāk," viņš saka aģentūrai BNS. Vairāki autovadītāji vērš uzmanību uz to, ka trīs līmeņu estakādes ziemā var apledot un kļūt bīstamas. Tiltu apsaimniekojošās SIA Rīgas tilti ģenerāldirektors Albīns Jasaitis gan šīs bažas noraida un stāsta, ka tās nav stāvākas kā citiem tiltiem un tiks regulāri kaisītas. "Ja visi brauks atļautajos ātrumos, avārijām nevajadzētu rasties," piebilst A.Jasaitis. Atļautais braukšanas ātrums uz estakādēm ir 50 kmh/, visur citur 70 km/h.
Luksoforu optimizācija Dienvidu tilta sastrēgumus neatrisinās
Ekspertu sen prognozētās satiksmes problēmas ap Dienvidu tiltu Daugavas kreisajā krastā uzskatāmi redzamas jau pirmajās dienās pēc tilta atklāšanas. Sastrēgumi veidojas, nobraucot no tilta uz Bauskas ielu, kā arī no Pārdaugavas puses virzienā uz to, veicot kreiso pagriezienu. Par satiksmes sablīvējumiem informēta arī pašvaldība, kas sākusi luksoforu signālplāna optimizāciju.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.