Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -3 °C
Skaidrs
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Neskatoties uz spēcīgo snigšanu, trešdien šoferiem sabiedriskajā transportā biļetes ir jāpērk

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
jeee!
j
Bet tik un ta labi braukt pa velti pat tad ja ne vienmer viss pareizi pasaka. Usakov turas!
aha
a
Krasta iela nav maģistrālā iela? Nē nu tur jau pat zirgam jāsmejas.
deels
d
to nīlu vajag ar sūdainu koku
Ieteikums
I
Jāuzrāda, gan tehniskā pase, gan atslēgas :)
Tenis
T
Kā sacīt jāsaka,, no viena grāvja otrā. Un vēl, Rīga nav nemaz tik liela, var kājām izstaigāt -uzlabojas sirdsdarbība un domas noskaidrojās ! Piemēram, žirgts pensionārs no Ziedoņdārza līdz Nac. teātrim aizstaigā 15 minūtēs. No Juglas gan būtu grūtāk!
Arta
A
Dimāju, ka Ušakova k-gam būtu sākumā jāpanak, lai paši Rīgas pašvaldības darbinieki nebrauc ar mašīnām uz darbu, bet ar sabiedrisko transportu.
antiņš
a
štarp citu, ļoti pareizs domu gājiens! Kāpēc visādās ņujorkās un Berlīnēs utt ar sabiedrikso transportu braukā gan uzzņēmēji, gan politiķi, par pašvaldību darbiniekiem nerunājot. Savukārt latvijā šāda īpatnība nav pamanīta. laikam jau pie vainas ir tas, ka tas sabiedriskais transports nav tik ērts, nav gana pārdomāti maršruti, utt, kā rezultātā citas alternatīvas (vieglais auto) gūst virsroku.
  • 3
  • 0
TT
T
labāk viens drosmīgs krievs pie varas,nekā desmit antiņi pastalās
Arta
A
Zināmā mērā Jums taisnība, ja būs tādi idiņi pie varas kā Jūs....
  • 0
  • 0
antiņš
a
ar ko tad tas viens krievs ir tik drosmīgs? Te nav nekāda runa pa lielam par krievs/latvietis, bet populismu visklajākajaā izpausmē. Var jau braukt mūsu nacionāļiem, ka šie ieciklējuši uz nacionālo kārti un paši lohi, taču ušakovveidīgie ir tieši tāp[at ieciklējuši uz nacionālo kārti, tikai vēl mazliet papopulsmo. Tad, kad šitas veidojums spēs objekt';ivi, saturīgi domāt un darīt, tad i par viņiem varbūt balsotu, bet šobrīd viņu saimnieciskā ;politika ir viens lioels bulšits, latviski runājot
  • 2
  • 0
A
A
Drosmīgs? Nesmīdini! :-)))
  • 4
  • 0
ahunei ahuns skaidrojums
a
vo sākās. interpretācijas un spekulācijas. paši atzīst, ka murgu radījuši, bet vēl turpina lepoties. Doma bija, tipa ja snieg, lai mazāk brauktu, bet tagad sanāk - pofig kā snieg, galvenais vai vakar mēs izdomājām populismu izplatīt, ja piemirsām, tad sorry..... ko tad darīs plūdos un citās dabas kataklizmās? tak pieņēma lēmumu, ka arī varēs ar sabiedrisko transportu šoferi bez maksas braukt, bet ja vērta, plūdi vai vēl kas atnāks bez brīdinājuma, tad figu?! Velns, ko tad jūs gribat panākt? Uzlabot satiksmi, jeb vienkārši ik pa laikam elektorātu apglaimot un censties neticīgos savā pusē piedabūt....
A
A
Pats jau atbildēji uz savu jautājumu ar pēdējo teikumu - "vienkārši ik pa laikam elektorātu apglaimot un censties neticīgos savā pusē piedabūt". Tā tas jau sākumā arī bija domāts. Visi tik naivi.
  • 2
  • 0
Teodora
T
Drusku pabraukājāties, cien. autobraucēji, un viss, pietiks.
atrunas - lux
a
Bet protams - nav jau šaubu ne par Ušakova mērķiem, ne par līdzekļiem. Runa ir par nabaga satiksmes departamenta pārstāvi, kurai ir jāizdomā, kā publiskajā telpā nopamatot, ka nav reāli ar tiem resursiem, kas viņiem ir, savlaicīgi informēt autovadītājus par laikapstākļu maiņu un attiecīgi braukšanu sabiedriskajā transportā. Tāpēc ir neveiklas atrunas par vakaru un dienu un konsekvenci - ja vak teicām, ka nesnigs un nedrīkstēs braukt, tad šodien mēs nedrīkstam teikt, ka snieg un drīkst braukt. Droši vien kaut kā gudrāk vajadzēja izdomāt formulējumu vai arī - nepamatotu Ušakova lēmumu arī nekā nepamatojam. Uzzinām par laiku, kad uzzinām, lemjam, kad lemjam, gribat braucaiet, gribat - nē.
dūrītis
d
Rīgas domē kretīni dejo...
Vārds
V
Vienotības frakcija? Jā šiem prieks, ka atkal ir ko pārmest N. Ušakovam. Redz, tas sliktais Ušakovs neļaujot braukt par velti šodien!
  • 1
  • 2
KSI
K
Nu tai Ahunai reāli ahūnie tekstiņi ... no rīta nevar atļaut braukt bez maksas, jo vakar nepateicām, ka drīkst ...!! Un par tehniku - ja vakarā vēl sniga, tad galīgi nav ko lielīties ar to, ka tehnika sāka strādāt 4 no rīta. Tai bija jāstrādā visu nakti !!!!!
A
A
Ap 8.00 13. janvāra ielā tramvaja piturā dikti steidzīgi grozījās greideris un pēc tā cik bija nošķūrēts varēja secināt, ka sācis tas bija darboties arī tā ap 8.00, tad, kad tur ir jau pilns ar cilvēkiem! Kāda mārrutka pēc?
  • 2
  • 0
lux -atrunas
l
Naivi domāt, ka Ušakovam interesē kā labāk ieviest šos noteikumus. Viņš ļoti labi pārzina savu elektorātu, kas pārsvarā ir lumpenizējušies krievu imigranti, diemžēl arī daži latvieši, kuriem pie vārdkopas "par brīvu" sāk laimē drebēt rokas. Viņi nav spējīgi aizdomāties par to, ja kādam kaut kas ir par brīvu, tad kāds cits par to samaksā. Ne vienmēr tieši, arī netieši, piem. samazinās transportlīdzekļu skaits uz līnijām, tie netiek pienācīgi apkopti utt. Haoss būs arī ar informāciju. . Būtu labāk Ušaovs noorganizējis sniega izvešanu, kā arī stingrākus pasākumus pret tiem Vaņām u.c., kas ne vien brauc nesamaksājuši, bet atļaujas uzbrukt kontrolieriem. Secinājums - krievu sadzīves kultūra pēdējā laikā spraucas mūsu dzīve, kur tik var. Un Ušakovs jau arī to pārstāv, gan ar solījumiem, kuru īstenošana radīs tikai sarežģījumus, gan arī ar savu izturēšanos un runas veidu.
urlakovs
u
Latvijas iepludinātie civilokupanti (kolaboracionisti) izmirts - statistika lasi http://www.apollo.lv/zinas/latviesu-skaits-pieaugs/545506 saildzini. Augstāk aprakstīto demogrāfisko izmaiņu dēļ Latvijas pilsētas un novadi desmit gadu laikā ir kļuvuši latviskāki latviešu īpatsvars ir palielinājies vidēji par 4,3% (skat. 4.attēlu). Piemēram, 2000.gadā Rīgā latvieši bija 41%, bet 2011.gadā jau 46,33% (+5,33% īpatsvara pieaugums), savukārt Jelgavā 2000.gadā latvieši bija 50,97%, bet 2011.gadā jau 58,47% (+7,5% īpatsvara pieaugums). Līdzīgas tendences ir novērojamas arī citās pilsētās. Ja pirms desmit gadiem tikai divās no septiņām lielajām pilsētām latvieši bija vairāk par 50% (Jelgavā – 50,97% un Ventspilī – 51,58%), tad šobrīd četrās no septiņām lielajām pilsētām latviešu skaits pārsniedz 50% no iedzīvotāji skaita (Jelgava – 58,47%; Jūrmala – 53,28%; Liepāja – 55,21%; Ventspils – 56,89%). Ir sagaidāms, ka, ja nenotiks būtiskas izmaiņas, tad līdz 2020.gadam latviešu skaits 50% robežu pārsniegs vēl divās pilsētās – Rīgā un Rēzeknē. Ap 2020.gadu starp lielajām pilsētām latvieši kā minoritāte būs vien Daugavpilī.
urlakovs
u
ev kretīn Nil, kas par lietu kāpēc man ir jābrauc ar auto. gribu brīvbiļeti kā okupantu pensionāriem. Kāpēc Krievijas pensionāri var braukāt pa velti no 55 gadiem Latvijas pensionāri tikai no 63 gadiem ?? bet Eiropas pilsonī tikai no 65 gadiem ?? redzams kādu pakaļu laiza krievu šovinists Nils.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas