«Nē, reklāma tā nav, drīzāk palīdzība iedzīvotājiem,» uzskata REA direktore Maija Rubīna un stāsta, «cilvēku uzruna jāveic tā, lai iedzīvotāji saprastu, ko darīt. Ne jau visi lieto datoru un var pameklēt internetā.»
Konkrētās firmas materiālā ir pieteiktas kā «plašāk pazīstamās». Šo par atlases kritēriju piesauc arī M. Rubīna. Viņa uzsver, ka bez uzņēmuma Andris, kura tālrunis pie logu siltināšanas minēts kā vienīgais, nemaz nezina citus, kas lieto atzīto Euro-Strip metodi logu blīvēšanā: «Viņi darbojās manā mājā daudzos dzīvokļos, darbojās citās.» Dienai gan dažu minūšu laikā internetā izdodas atrast vairāku uzņēmumu un privātu personu sludinājumus par logu siltināšanu, izmantojot tieši minēto tehnoloģiju.
Kompānijas Andris pārstāvim Andrim Lasmanim uzņēmuma reklamēšana esot pirmā dzirdēšana. «Ja tas vēl dotu kādu klientu, tad būtu labi,» viņš sūrojas, ka ar logu siltināšanas biznesu nesokas, jo iedzīvotāji labprātāk maina koka logus pret plastmasas ražojumiem.
Arī uzņēmumā Konveks, kas kopā ar Akva-Teh nosaukti kā konvektoru un veco radiatoru mainītāji, noliedz jebkādu vienošanos ar REA. «Dzirdējuši [par mūsu tālruņa norādīšanu] esam, bet no tā liela labuma uzņēmumam nav,» saka firmas sekretāre. Uzņēmuma vadītājs Sergejs Jegorovs gan atzīst pazīšanos ar REA vadītāju: «Esam rādījuši savas tehnoloģijas.»
M. Rubīna stāsta, ka REA šādu
izdales materiālu izplata jau pāris gadu, bet pauž gatavību tagad to
vairs nedarīt, jo tas «savu laiku jau ir nostrādājis».