Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +2 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 30. septembris
Menarda, Elma, Elna

Pēc konflikta ar “zaķi” atlaiž piecus kontrolierus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Pelēkais Vilks
P
Manuprāt vienkāršs risinājums būtu kļudas atzīšana un kontrolieru/konduktoru atgriešanās uz pastāvīgu darbusab.transportā. Algu varētu maksāt mazliet mazāku, jo darba apjoms būtu samazinājies - konduktorītei nevjadzētu ar somu spraukties garām pasažieriem. Viņa tik eleganti sēdētu savā paaugstinātajā sēdvietā un čolētu (ausītos) vai katrs iekāpušais "nopīkstinā" savu biļetīti. Būtu normāla durno vietējo biznesprātiņu spējām atbilstoša pusautomātiska hibrīdsistēma.
Batons
B
izsaku jums lidzjutibu, jus laikam viens no tiem kuri piedzerusies ar savu jaunieguto varu
janis
j
tiem pasvldibas puisiem nav ko darit, laikam apnik satirit piedzerosos no Rigas ielam. Neredzustarpibu starp kontrolieriem un pasvaldibas, abi tani pasa limenii, viiniem rodas Kaifs, kad var izmantot savu varu,
RS smird
R
Jaa tiem pasvldibas puisiem nav ko darit, laikam apnik satirit piedzerosos no Rigas ielam. Neredzustarpibu starp kontrolieriem un pasvaldibas, abi tani pasa limenii, viiniem rodas Kaifs, kad var izmantot savu varu,
alkass
a
nu, Mjuļļer, ka tik kads atbrīvotais kontrolieris neatnāk parunāties ar tevi. Taču, ja godīgi, nespēju saprast, kāpēc atlaiž tos, kas aizstāvās pret agresīvu urlu bara uzbrukumu. Rīgas Satiksme smird!
Barons Manteifels
B
Es braucu "fragmentāri". Mans virziens - 13.; 37.; 41; 3.; 22. autobuss un "pīkstulis" pīkst. Runa ir par kontroles sistēmas atbilstību RS nemitīgajiem "argumentiem". Es vēlreiz uzsveru, ka pats un mani draugi un - novērotie (ko par tādiem var uzskatīt) biļetes reģistrē. RS, piemēram, likvidējot 1. un 8. tramvaju faktiski cenas paaugstina, jo Pātrdaugava-Meža kapi vai Pārdaugava-Jugla ir maksājama 2x. (21. autobuss ir sāņus no 1. tramvaja maršruta) Pie tam - lasot aptaujas - lai piedod RS taujātāji, bet 8. un 1. tramvajs nekad nebija TIK tukši.... Fakts, ka problēmas sākās ar Akmens tilta remontu jau netika vērā ņemtas. (Starp citu - līdzīgi bija 90. gados, kad pēkšņi sadalīja 3.autobusu un domāja par 7. trolejbusa un 5. tramvaja likvidāciju - jo - redz - caur Rīgu jau nebraucot...) Ja tagad paskatās Nila tekstus par e-talonu un Jāņu atlaidēm, ko es atbalstu pēc būtības, ir jautājums: KAS un kā un kā labā pētīja maršrutu un kontrolieru vajadzību?
pasažieris
p
Nav jau pirmie, kurus viena perdeļa dēļ atlaiž no darba. Žēl tikai, ka pašvaldības uzņēmums mērkaķojas pakaļ citiem. Tā jau atlaidīs arī visus policistus, kas huligānu savalda. P.S. Ja nav naudas, nav ko braukāt. Kur tad brauks, galu galā. Ja nemaksā pat ne tik, lai biļeti nopirktu, var arī palikt mājās, būs lētāk.
V
V
Un kas pienākas tam kretīnam, kurš ieskrējienē iespēra kontrolierim pa vēderu tā, ka pēdējais nokrita zemē? Un kā ar citu video, kurš bija pirms tam, kad ar auto mēģināja notriekt kontrolieri? Kas pienākas par to?
Fields
F
un no tiem 10 kas brauc pa zaki, obligati vismaz 1 buus l.o.h.s kursh buus gatavs apsaukaat un javadzes ari uzbrukt kontrolieriem. Logiski, ka normali cilveki nevar to darbu pastraadat
bet
b
Kā jau iepriekš minēju, braucu apm. 1x mēnesī vakarā ap pl.19-20. Un tas ir 11.trolejbuss. No Nīcgales ielas līdz stacijai reģistrējas tikai uz vienas rokas saskaitāmie. Meita gan lieto ikdienā un sūdzas, ka daudz ko ir nokavējusi šo apstāšanās dēļ. Laikam izvēlētais kontroles veids nav pareizais. Kultūras tehnikuma apsolvents Jaunups sabijās un aizlaidās par speciālistu satikzmes ministrijā.
!
!
Diemžēl ir nācies pašam redzēt, kā kontrolieri uzurpē tiesības, kuras tiem nepiešķir neviens likumdošanas akts vai MK noteikumi, kā arī ir redzēts, ka kontrolieriem vairāk rūp viņu soda plāns, nekā attieksme pret cilvēkiem. Tā kā runa ir tikai par 2-5 Ls naudas sodu, šāda terorizēšana ir kaut kas ārprātīgs. Der totalitāras varas kacinātai sabiedrībai, nekam citam neder. Un tāpēc konflikti ir, bija un būs. Pat mierīgu cilvēku šāda tiranizēšana neatstāj vienaldzīgu, pat biļetnieki aizstāv bezbiļetniekus, tāpēc ar šādām metodēm šī cīņa ir zaudēta.
Barons Manteifels
B
Pieļauju, ka Tavs maršruts ir savādāks, bet Pārdaugavas un pretējā virzienā ir dažas "aizķeres". Transports rītos un pievakarēs stāv, kamēr to "kontrolēs", kas manuprāt neatbilst nekādai loģikai. Cik esmu novērojis, 99% braucēju pērk vai reģistrē braucienu, bet tieši kontrole nemāk argumentēt vai "putrojas" savos secinājumos. Ja ar manu reģistrēto biļeti kontrole vien ir kļūdījusies un pati to atzinusi - jau 3 = trīs reizes, situācijā, kad šī pati kontrole draud ar transporta "nekustēšanu", ja "zaķis" neizkāps.... Kaut vai 8 samaksājuši pasažieri pret 1 "it kā" "zaķi".... Rīgas Satiksme = LB un Co = ES NESTRĀDĀJU par pasažieri, bet Tu, Zaķīt, ESI MAN domāts! Ar to arī vajag sākt! MĒS maksājam, mēs pasūtam mūziku, un TIE lai danco! Argumentējiet, ja kāds domā savādāk!
bet
b
Savādi. Ar sabiedrisko braucu reti, bet, kad braucu kādu vakaru, ir ko nenobrīnīties. No kādiem 20 iekāpušajiem labi jā kāds piefiksē savu talonu. Viņu dēļ arī tās dārgās biļetes. Un viss iet pa apli: nepērk, jo dārgi.
tuutaa
t
...teikshu godigi..mana meita ari biezhi brauc par zaki.....algu maksa tik mazu un vel neoficiali..traki jau ir un sapigi ,ka ta jadaras...bet ta ir loti darga bilete shisdienas dzivei ,jo vienkarshi nav naudas ...kur var tur i ekonomejam arii ar kajam ejam biezhi.....bet veelu vakara bailigi staigat pa pilsetu...vot nakas valsti apmelot ,jo darba devejs arii nemaksa ka nakas un vel neoficiali....tad..kas ko apmelo?..viss iet uz rinki..... bet taa ari kontralieri uzvesties nedrist....tad jau ......visus melus jakerun ta jasit...ne tie bagatakie brauc ar troleibusu,...tad keriet lielos.....
Barons Manteifels
B
Manuprāt, problēmas ir RS "idejā" - kas ir kontrole. Konduktorēm vajadzēja maksāt algu, bet tomēr šī sistēma sakārtojās un stabilizējās. Tagad kontrole, kas joprojām apstādina transportu, KAITINA pasažierus, kas PĒRK biļetes un faktiski ir RS tiešie klienti! Leon Bemhen - izkustini TĀS trekni neaudzinātās pakaļas, kas nespēj izbīdīties, un tapini kārtējo (????) normatīvu, ka šie līdzpilsoņi=kontrolieri IR SPIESTI kontrolēt pieturu ietvaros un BRAUKT! Piedod, Leon, man allaž ir biļete, un es nejūtos Tavā vietā domājošs, tērējošs vai vainīgs. (Un kāpēc Tu nevarētu griezt dārzeņus Sievas uzņēmumā?)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas