Lai noskaidrotu, cik rinda tagad ir gara, arī Latvijas Radio korespondente nolēma pierakstīties uz pieņemšanu pie Rīgas domes priekšsēdētāja un devās uz pašvaldības Apmeklētāju centru Kungu ielā. Darba dienas pēcpusdienā cilvēku nebija daudz. Žurnālistei bija jāizvēlas, kādā jautājumā ir ieradusies un jānoplēš rindas numuriņš. "Man ir 204.numurs un vismaz, lai pierakstītos rindā, nav jāgaida. Atbildīgā darbiniece man dzelžaini noskaita, ka pie priekšsēdētāja var pierakstīties tikai tad, ja visi citi speciālisti atteikuši, ka rinda gara un lēni virzās uz priekšu. Šo pantiņu, visticamāk, viņa atkārtojusi jau tūkstošiem reižu. Pie Rīgas domes priekšsēdētāja es, visticamāk, varēšu tikt tikai gada otrajā pusē," pieredzē dalījās žurnāliste.
Rīgas domes priekšsēdētājs N.Ušakovs pirms Lieldienām bija devies nelielā atvaļinājumā. Viņa preses sekretāre Anna Kononova skaidro, ka katru gadu personīgi pie N.Ušakova vēlas pierakstīties aptuveni tūkstoš cilvēku, tāpēc arī rinda veidojas tik gara. Parasti iedzīvotājiem tiek piedāvāts jautājumu risināt pie citiem darbiniekiem, lai nebūtu tik ilgi jāstāv rindā.
Konkrēti laika, kad N.Ušakovs pieņem iedzīvotājus pēc pieraksta nav. Tas notiek vienu vai divas reizes mēnesī, un varot tā gadīties, ka vienas vizītes laikā, izdodas pieņemt tikai dažus cilvēkus, stāsta N.Ušakova preses sekretāre.
N.Ušakova preses sekretāre radio stāsta, ka bieži iedzīvotāji mēru aizkavē par jautājumiem, kas nav viņa kompetencē. Piemēram, iepriekš ne par ko neatklāj jautājumu, par ko vēlas ar N.Ušakovu runāt, un beigās pieņemšanā izkrata sirdi par tekošu krānu, pusstundu aizkavējot gan pārējos apmeklētājus, gan arī pašu mēru. Tomēr pieņemšana pie domes priekšsēdētāja esot ārkārtējs gadījums, kad jautājums ir patiesi sarežģīts un nepieciešama viņa iejaukšanās.
Tomēr visbiežāk pie N.Ušakova nākot iedzīvotāji konsultēties par nesalabotiem jumtiem, sūdzas par namu pārvaldnieku darbu, vai lūdz atrisināt samilzušu dzīvokļa jautājumu.