Iepriekšējos gados Satiksmes departaments kā melnos punktus definēja krustojumus Rīgā, kur trīs gadu periodā katru gadu reģistrēti 30 un vairāk ceļu satiksmes negadījumi.
2008.gada un 2009.gada Ceļu policijas dati liecina, ka šajā laikā nevienā vietā Rīgā tik liels ceļu satiksmes negadījumu skaits vairs nav reģistrēts.
2009.gadā vislielākais ceļu satiksmes negadījumu skaits ir reģistrēts Liepājas ielas un Kārļa Ulmaņa gatves krustojumā, kur reģistrēti 29 negadījumi. Satiksmes drošības paaugstināšanai Satiksmes departaments ir paredzējis šo krustojumu pārbūvēt. Krustojuma rekonstrukciju būs iespējams veikt, kad šim mērķim būs pietiekams finansējums.
Dārzciema un Rēzeknes ielas krustojumā pērn reģistrēti 26 ceļu satiksmes negadījumi. Satiksmes departamentā tiek analizēti iespējamie risinājumi satiksmes drošības paaugstināšanai šajā krustojumā.
Akadēmiķa Mstislava Keldiša un Andreja Saharova ielas krustojumā 2009.gadā reģistrēti 23 negadījumi. Satiksmes drošības paaugstināšanai pēc Satiksmes departamenta pasūtījuma ir izstrādāts šī krustojuma rekonstrukcijas projekts. Rekonstrukcijas darbus būs iespējams veikt, kad šim mērķim būs nepieciešamais finansējums.
Graudu ielas un Vienības gatves krustojumā pērn reģistrēti 23 negadījumi. Satiksmes departamentā šobrīd tiek analizēti iespējamie risinājumi satiksmes drošības paaugstināšanai šajā krustojumā un tiek izstrādāts satiksmes organizācijas izmaiņu plāns.
Pēc Ceļu policijas datiem, 78% no visiem Rīgas krustojumiem 2009.gadā nav reģistrēts neviens vai reģistrēts viens ceļu satiksmes negadījums.
Salīdzinot reģistrēto negadījumu skaita datus pēdējo trīs gadu laikā, visstraujāk to skaits ir samazinājies Maskavas-Slāvu-Krasta ielas krustojumā, kur 2007.gadā bija reģistrēts 41 negadījums, 2008.gadā - 12, bet 2009.gadā - vairs tikai divi negadījumi.
Ceļu satiksmes negadījumu skaits šajā krustojumā ir samazinājies līdz ar Dienvidu tilta būvniecības pabeigšanu, kad satiksmei tika atklāts arī trīslīmeņu satiksmes mezgls Maskavas, Slāvu un Krasta ielas krustojumā.
Lielirbes-Ventspils ielas krustojumā 2007.gadā bija reģistrēti 23 negadījumi, bet 2009.gadā - vairs tikai divi negadījumi.
2009.gadā šajā krustojumā tika aizliegti kreisā pagrieziena manevri, kā arī Lielirbes ielas posmā no Kārļa Ulmaņa gatves līdz Ventspils ielai un uz satiksmes pārvada pār dzelzceļu Kalnciema ielā atļautais transportlīdzekļu braukšanas ātrums no 70 kilometriem stundā tika samazināts uz 50 kilometriem stundā. Tādēļ 2009.gadā šajā krustojumā ir reģistrēts gandrīz 12 reizes mazāk negadījumu nekā 2007.gadā.
Kārļa Ulmaņa gatves un Vienības gatves krustojumā 2007.gadā bija reģistrēts 21 negadījums, bet pērn - vairs tikai astoņi negadījumi. 2006.gadā tika veikta Vienības gatves rekonstrukcija posmā no Ģimnastikas ielas līdz K.Ulmaņa gatvei.
Dzelzavas un Stirnu ielas krustojumā, kur 2007.gadā bija reģistrēti 28 negadījumi, 2009.gadā bijuši vairs tikai trīs negadījumi. Šajā krustojumā 2008.gadā tika rekonstruēti luksofori un mainīts luksoforu darbības signālplāns satiksmes drošības paaugstināšanai. Tāpat 2009.gadā Dzelzavas ielā no Nīcgales ielas līdz Stirnu ielai tika uzstādītas gājēju drošības barjeras. Tā rezultātā gājēji vairs fiziski nevar šķērsot brauktuvi neatļautās vietās.
Kā ziņots, pēc Ceļu policijas datiem, pēdējo trīs gadu laikā reģistrēto ceļu satiksmes negadījumu skaits Rīgā samazinās katru gadu vidēji par 39%, samazinās arī ceļu satiksmes negadījumos cietušo un bojā gājušo skaits. 2009.gadā Rīgā reģistrēts mazākais ceļu satiksmes negadījumu skaits pēdējo desmit gadu laikā.
Pēdējo trīs gadu laikā - no 2007. līdz 2009.gadam - katru gadu ceļu satiksmes negadījumos cietušo skaits samazinās par 26% un ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaits samazinās par 21%.