Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Rīgas centrālo ielu varētu sākt būvēt pēc diviem gadiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
tas vispār ir cinisms
t
taču pat pamatskolniekam skaidrs, ka ar skaņu izolējošo logu ielikšanu iedzīvotāji netiks pasargāti ne no izplūdes gāzēm, ne vibrācijas, ne trokšna, jo , piemēram, vasarā cilvēki tur logus visus dienu vaļā. Apkārtējā vide ar maģistrāli 50 m no mājas neveidos vidi īspāi pievilcīgu.Pilsētai vismaz jāizmaksā normālas kompensācijas šiem cilvēkiem.
Arturs-pensionars
A
28 km buves 10 gadus ,smiekligi.Jauzbuve 4-5 gados.Par kadu darba razigumu var runat,ja bakstisies 10 gasus?Dublierielai,protams,jabut un labi,ka kautko dara musu slaisti.
Ad
A
Bez šaubām jaunas ielas var būvēt - galu galā kaut kur nauda ir jāizlieto. Tomēr, ja šī jaunā iela nekalpos par apvadceļu, tā nekādu atslodzi nedos. Kā zināms no pieredzes, jaunas ielas un jauni ceļi izprovocē lielāku transporta dalībnieku skaitu, rezultātā palielinās transporta blīvums un labākā gadījumā iznākums paliek tas pats vecais. Būtisku atvieglojumu var dot tikai principiāla transporta sistēmas reorganizācija, viens no kuras elementiem ir park & ride princips.
Ieva
I
Apdzērušies visi, vai? Nevar taisnu ielu izprojektēt, ka šitādas zaķa cilpas sazīmējuši? Kaut kāds ārprāts, ne iela - un pie tam galvenā Rīgā!? Šausmīgs darbs - 2 ar mīnusu.
rbm
r
Vispār raksts nekorekts, bet bilde vienkārši maldinoša. Un pieņemu ka raksta autors Matīss Arnicāns nemaz nav apskatījies detalizētu maršruta karti un kā tas iet sasaistē ar Baltezera apvedceļu.
pmlks
p
Tā gandrīz neizmantotā brauktuves daļa, ko pieminējāt, ir Ulmņlaikos uzbūvēts veloceliņš, kas patreiz tiek izmantots pilnīgi citiem mērķiem! Otrs tāds pats ir Vienības gatvē!
Antons
A
Skaidrs, ka tas dublieris ir vajadzīgs un par nākotni jādomā. Ja 2018.gadā visu kā plānots pabeigs, tad dzīvi / satiksmi pilsētā tas atvieglos pamatīgi.
lasītājs
l
Man patīk tas citāts par vidējo latvieti, kas acis nepamirkšķinot līkumus ņem.
Bezdievis
B
Savos spriedelējumos piekrītu gandrīz visiem komentētājiem. Gan par to ka vajag vairāk veloceliņu, gan par to ka vajag dzelzceļam vairak pasažieru pieturvietu, gan par teorētisko maģistrāli blakus dzelsceļam. Mīnusi gan ir tādi, ka gar dzelsceļu nebūtu nemaz tik vienkārši izbūvēt, kur viņš jau tā ir iespiests gan pie dzīvojamām, gan ražošanas ēkām ar jau pieminētajiem krustojumiem. Un arī ar divriteni Latvijā tomēr nevar braukt visu gadu, bet gan tikai dažus mēnešus vasarā. Un pēc tam novietot divriteni arī nav kur. Nedz darbā, nedz pie klientiem, nedz pie veikaliem.
Bezdievis
B
Nu skatoties kartē liekas ka vislabākais variants būtu 1. variants pirmajā posmā 3. variants vidējā posmā un atkal 1.variants trešajā posmā. Tā varētu izvairīties no tā 90* pagrieziena un ceļa gar māju Mežciemā.
dāvids
d
Piekrītu Pēterim Bajāram. Brīvības ielas dublierim maksimāli vajadzētu iet blakus dzelzsceļa sliedēm. Ieguvumi- 1) blakus sliedēm ir praktiski neizmantota valsts zeme. gar sliedēm parasti ir aizsrdzības zona, kur 50m attālumā nedrīkst būvēt dzīvojamās ēkas. 2)labi un ērti ir maksimāli cieši sasaistīt dažādus transporta veidus. cilvēki var īsā laikā mainīt transporta līdzekļus- piemēram, atbrauc ar auto līdz pilsētai, tālāk ar vilcienu līdz centram, Imantai, lidostai utt. 3) blakus autoceļam un dzelzsceļam labas iespējas veidot park&ride 4) vietām, piemēram, čiekurkalnā dzelzsceļu var pacelt uz estakādes. vilciens augšā nevienam netraucē, apakšā izveido park&ride stāvvietas, veiksmīgi savieno jauno maģistrāli ar ropažu un brīvības ielām, blakus tramvajs un trolejbuss. 5) veidot kopīgu prettrokšņu barjeru, 2x ietaupot naudas līdzekļus šo maģistrāli vajag veidot ātrgaitas, bet tajā pašā laikā integrēt esošajā pilsētas struktūrā. ķīšezera krastmalu atstāt dabai, putniem un cilvēkiem- dzīvojamās mājas, atpūtas zonas
arhitekts
a
Tāds ir rezultāts, ja transporta lietas Rīgā pārvalda divi tēbīšu dakteri Požarnovs un Birks! Nav sapratnes par šodien svarīgo un nākotnē iespējamo. Ņemas ap PARK& RIDE auto novietnēm tādās vietās, kur tās nav īpaši vajadzīgas. Laikam plāno tikai, kur vairāk var sabāzt kabatās.
N-zinītis
N
Tiešām neizskatās, ka trešais ir tas labākais - straujais pagrieziens pie Jaunciema gatves kur būs pagara bremze, tad arī neērtākais pagrieziens pie Mežparka, kur būs tāda pati bremze (kāpēc šeit nevarētu izmantot jau gatavo ceļu ar divām joslām uz katru pusi un sadalošo daļu pa vidu?). Vai nebija prātīgāk izvēlēties nevis 1 no 3 variantiem (nu gandrīz kā bērniem vai blondīnēm - ņem vienu no trim), bet ņemot vērā to, ka visu variantu ceļi gandrīz visā garumā krustojas, tos sadalīt pa posmiem, un izvēloties labākos posmus, izveidotos arī labākais ceļš!
!
!
Park and ride stāvvietām piepilsētā jau ar roku atmests, ka tā vietā par ielu runā?
AIta
A
Jā, atrāk vajag Juglas vrziena jaunas dzelzceļa vilciena pieturas, piem, Alfa, Vairoga iela un elektrificēt vismaz līdz Siguldai.... Lūdzu atrāk, jau pārāk vis novilcināts ....

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas