Baltijas Mediju reklāma tāpat kā Pirmais Baltijas kanāls (PBK) ir plašsaziņas līdzekļu koncernā Baltic Media Alliance ietilpstošs uzņēmums.
Kā portālam Diena.lv pastāstīja RNP preses sekretārs Krists Leiškalns, ar PBK starpniecību plānots informēt klientus par uzņēmuma aktualitātēm, piemēram, izlīgumiem, parādu dzēšanas kārtību un parādu dzēšanas iespējām.
"Mums šobrīd tuvojās brīdis, kad klienti iesniegs tāmes jeb tāmju projektus nākamajam gadam un mums ir nepieciešama absolūta klientu iesaiste šo tāmju vērtēšanā, plānojot māju uzturēšanu nākamajam gadam," skaidro K.Leiškalns.
Taujāts par to, kāpēc par uzņēmuma aktualitātēm tiks informēti tikai krievu valodā runājošie klienti, K.Leiškalns skaidroja, ka šobrīd tiekot vērtēta nepieciešamība nodot šo informāciju arī klientiem, kuri runā latviešu valodā.
"Šobrīd tiek vērtēts tas, kāda veida informācijas kanāli mums būtu nepieciešami. Man ir grūti prognozēt konkrētus termiņus," teic K.Leiškalns.
Pirms aptuveni gada RNP noslēdza līgumu par 15 000 latu ar vēl vienu krieviski rakstošu mediju – laikrakstu Vesti Segodņa. Tolaik ticis izsludināts konkurss arī latviešu medijiem, taču, kā portālam Diena.lv pastāstīja K.Leiškalns, neviens no tiem piedāvājumam nekvalificējās, jo dokumenti netika iesniegti atbilstoši konkursa nolikumam.
Taču K.Leiškalns apgalvo, ka RNP pamatmērķis ir sazināties ar klientiem viņiem saprotamā valodā, tāpēc tiks vērtēta arī nepieciešamība papildus apgūt latviešu auditoriju.