N.Ušakovs norādīja, ka K.Ulmaņa gatves pārvada rekonstrukciju nolemts veikt viena gada laikā, lai gan sākotnēji to bija domāts paveikt divu gadu laikā. Kopējās rekonstrukcijas izmaksas plānotas 4,4 miljonu latu apmērā, taču precīza izmaksu summa būs zināma konkursa rezultātā.
Iepirkuma procedūra tiks pabeigta līdz aprīlim, tad nekavējoties sāks pārvada rekonstrukcijas darbus, lai tos pabeigtu līdz oktobra beigām. Rekonstrukcijas gaitā veiks tilta siju un balstu remontu, hidroizolācijas un brauktuves seguma izbūvi, kā arī ietvju un prettrokšņu sienu ierīkošanu. Satiksme uz pārvada netiks slēgta: tiks noņemta sadalošā barjera un satiksmi organizēs pa divām joslām vienā tilta pusē.
K. Ulmaņa gatves pārvads nav remontēts kopš tā uzbūvēšanas 1982. gadā.
Mainīgo laika apstākļu ietekmē, kad strauji svārstās gaisa temperatūra, bedres pārvada asfaltbetona segumā veidojas ļoti strauji. Tādēļ uzturētāji katru dienu veic pārvada avārijas bedru remontu un nodrošina seguma uzraudzību. Uz pārvada noteikti arī pagaidu drošības pasākumi: uz satiksmes pārvada noteikts transportlīdzekļu ātruma ierobežojums 40 kilometri stundā, kā arī labajā joslā abos braukšanas virzienos kustība atļauta tikai transportam, kuru masa nepārsniedz 3,5 tonnas.
Šogad vēl tiks atjaunotas Vanšu tilta margas un rekonstruētas tilta kāpnes, lai tās varētu izmantot velosipēdisti un cilvēki ar kustību traucējumiem. Paredzēts arī Deglavas ielas pārvada vienas puses braucamās daļas remonts, kam pašvaldība atvēlēs nepieciešamos 160 tūkstošus latu. Pārvada remontu turpinās 2014. gadā.
2014.gadā tiks uzsākts Salu tilta remonts, un to plānots pabeigt divu gadu laikā.