Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +8 °C
Viegls lietus
Otrdiena, 1. oktobris
Lāsma, Zanda, Zandis

Sūdzas par e-talona lasītāju bloķēšanu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
r
r
E-talonu reģistrācijas pāragra bloķēšana notiek vadītājam iepriekš vienojoties ar kontrolieriem. Ir garantēta stabila peļņa katrā kontroles reizē. Un naudiņu sadala. Shēmiņa nav sarežģīta, vai ne, jaukie priekšā paņemtie pasažierīši?
Wala
W
NU ja tas viss ir taisnība tad ir tikai laika jautājums kad kāds RS sab. trans. vadītājs smagi norausies pa seju, un tas pats var notikt arī ar kontrolieriem. Ja mani arī nepamatoti apvainotu par "zaķi" - būtu ļoti lielas iespējas tieši tādu "fizisku" atbildi saņemt pretī !!! P.S. Man gan šīs problēmas "nerausta" - braucu ar privāto transportu, un tās ļooooti retās reizes kad pērku biļeti tas tāpat ir pie vadītāja. P.P.S. pat tad kad studēju - nebija tādas vēlmes lūrēt kad kāds praiders kontrolieris uzradīsies, tā kā vai nu gāju kājām vai maksāju par biļeti, un mēnešbiļetes nelietoju kā sugu - neatmaksājās ( ierastais maršruts bija Āgenskalns - Centrs ar kājām )!!!
oma
o
Trolejbusa vadītājs bloķē talona lasītāju arī bez kontroles,itsevišķi pēdējo aparātu. Bieži braucu ar 18. trolejbusu tāpēc zinu to, jo pašai tā ir bijis. Vadītājs uzjautrinās par pasažieriem.Riebīgi.
bomžatņiks uz riteņiem
b
- arī 15.trolejbus.
normāls cilvēks
n
Uzskatu, ka nenormālas ir situācijas, kad t.s. Rīgas (ne)SATIKSME kaprīzes dēļ uzgrib, lai pat gatavu priekšapmaksas mēneškaršu īpašnieki katrreiz klikšķinātos gar nolasītājiem, konkurencē grūstoties ar pārbaidītiem bezbiļetniekiem un parasto e-kartīšu īpašniekiem. Vai RS ir tik stulba, ka neapjēdz, ka jebkurš kontrolieris var pārbaudīt ar savu aparātiņu mēne';skartes derīgumu in identitāti katrā kontroles reizē. Tas nebūtu iespērjams vienīgi gadījumā, ja kontrolieriem iedoti vinu darba "aparātiņi", kuri ir kādus 20 gadus veci, un nopirkti kautkādos ārzemju lūžņu tirgos, cenu starpību RS iebāžot sev kabatās. Tātad jautājums adresēts RS - kurā īsti gadā tie ražoti?
trusis nejaukais
t
godīgi sakot nezinu smieties vai raudāt.. Latvija tak ir viena konkrēti stulba valsts.. Tāds idiotisms var notikt tikai šeit.. Neapskaužu jūs Rīdziniekus..
jeh
j
A ka tad tie spruksti sev algu nopeniis ja ne veidojot maksliigos zaķus! Zaķus Rīgai ! lai RS nebankrotē...
nezinītis
n
Rīgas satiksmē strādājošie dzīvo kaut kādā citā realitātē - cik esmu viņiem uzdevis jautājumus, tik vienmēr esmu saņēmis atbildi - tas nav iespējams! Tramvaja vagonā nedarbojās karšu lasītāji - tas nav iespējams, karšu lasītāji darbojas bez problēmām; kontrole aiztur tramvaju uz astoņām minūtēm - tas nav iespējams, jo kaut kādos Rīgas Satiksmes kontrolieru noteikumos ir noteikts, ka sabiedrisko transportu nedrīkst aizturēt ilgāk par trim minūtēm; konrolieri nepamatoti soda par reģistrētu braucienu - tas nav iespējams, jo visi kontrolieri zina, ka šaubu gadījumā jāpārbauda reģistrācija pie transportlīdzekļa vadītāja elektroniskās pults; karšu lasītājs etalonu nereģistrē ar pirmo reizi, sākumā rāda, ka reģistrācija atteikta, bet, ja esi pietiekami uzstājīgs un turpini vicināt etalonu, ar kādu trešo reizi tomēr piereģistrē - tas nav iespējams, etaloni strādā bez kļūmēm un citi nav sūdzējušies. Hallo, nolaidieties vienreiz uz zemes, regulāri pabraukājiet ar sabtransportu, izmēģiniet savu nejēdzīgo sistēmu darbībā un tad ieraudzīsiet, ka ir iespējams ne tikai tas vien!
mazepa
m
..nu visiem domājošiem cilvēkiem ir takš ir skaidrs, ka ieviešot e-talonu Bemhens un co ir sazadzies līdz lūpai....15 miljoni par ieviešanu un vēl cik tur miljoni katru gadu par servisu....lai domājošs cilvēks pēc tam būtu tāds idiots un pirktu e-talonu?....un katru reizi kad nopīkstini e-talonu tu iemet vismaz 10 santīmus zagļa Bemhena kabatā?..da nu - principa pēc braucu par zaķi !
Spēļu lācītis
S
Būtu jāaudzina Jaunups, ka par nepamatotu naudas izpiešanu pretī tiek prasīta 100 reiz lielāka summa + kriminālsods!
alkass
a
Rīgas Satiksme ir viena liela tehniska problēma! Te ir jāmaina visa sistēma, izdzenājot vecos liekēžus, citādi turpināsies kārtējie "Etaloni" - nu jau iesākts trolejbusu maršruta pagarinājums no Rātslaukuma līdz Centrāltirgum par 7 citroniem!
zaķis
z
..es kopš e-talona ieviešanas braucu pa zaķi ...un drātēju to Rīgas Satiksmi !....mēnesī es šiem nesamaksāju kādus 20 latus - super ! :D
pasažieris
p
vai rs vispār var paskaidrot, uz kāda tiesiska pamata viņi drīkst sodīt pasažierus,kuri ir iegādājušies mēnešbiļeti, bet nav to "validējuši" (cik ilgi RS efektologi gudroja šo vārdu??). Cik zinu, normatīvajos aktos ir noteikts pasažiera pienākums norēķināties par braucienu, nevis piedalīties rs statistiskajos pētījumos. Vai rs izdomāti noteikumi tagad jau ir pārāki par likumu?
Sniper'sEye
S
Nu, kādēļ mani grib piespiest ticēt Modrim Jaunupam?! Nu atļauj viņš saviem kontrolieriem visu! Tur nav vairs nekāda sakara ar kontroli, bet gan ar kontrolierlomu tēlotāju pelnīšanu! Laikam jau jāsāk prasīt atbildība no Leona Bemhena, nevis no nevarīgā vai kontroliertēlotāju korumpētā M. Jaunupa!
Zigurds
Z
Latvieši savus tēriņus samaksā. Latviešu valodā NAV vārda APMAKSĀT. Valid angliski nozīmē stiprs, likumīgs. Citiem vārdiem - derīgs. Latvieši to vien prot kā pieķēzīt savu valodu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

LASĪTĀJA SŪDZĪBA


Situācija sekojoša: svētdien braucu 6.tramvajā virzienā uz centru. Pieturā “Vidzemes maiznieks” ievēroju, ka tūlīt pēc braukšanas uzsākšanas karšu lasītāji tika nobloķēti - skaidrs, prieksā kontrole, taču tas tika izdarīts tik savlaicīgi (tramvajs brauca apmēram 1 minūti), ka radās aizdomas, ka visi, kas iekāpa, nepaspēja reģistrēt braucienu. Pie LMT ēkas iekāpa kontrole, vienu puisi, kas apgalvoja, ka nav varējis reģistrēties, noštrāfēja.

Taču arī pēc kontroles izkāpšanas karšu lasītāji palika bloķēti. Tāpēc visi, kas iekāpa tramvajā pie VEF Kultūras pils un rūpnīcas VEF, spiestā kārtā kļuva par bezbiļetniekiem. Kāpjot ārā no tramvaja man 4 reizes nācās atkārtot vadītājai, ka lasītāji ir bloķēti, pirms viņa reaģēja.

Situācija ar bloķētajiem karšu lasītājiem neatkārtojas pirmo reizi. 14.augustā tas pats bija 5.trolejbusā, kad tas ar bloķētiem lasītājiem brauca no Briāna ielas līdz pat galapunktam, piespiedu kārtā degradējot 12 pasažierus zaķu kārtā, mani ieskaitot. Kontrolieru potenciālais guvums - 60 ls.

Rīgas Satiksme uzziņās saņēmu paskaidrojumu, ka par bloķētiem lasītājiem jāpaziņo vadītājam. Taču pasažieri to nezina. Žēl noskatīties, ka 70+ gadīgs tantuks ar spieķi rokās steberē no viena bloķēta lasītāja pie otra, veltīgi mēģinot reģistrēt braucienu.

RS uzziņas visu atbildību nogrūž vadītājam. Taču - vai nav pārāk liela atbildība no vadītāja, kuram 1) jāpārdod biļetes 2) jauzmanās, lai kāds pasažieris neiesmērē neīstu naudu 3) jāslēdz maiņa 4) jābloķē lasītāji, 4) jāatbloķē lasītāji - un jālavierē pa sastrēgumiem un jābrauc tā, lai visi dzīvi, sveiki un veseli nokļūtu galā. Pārāk daudz roku darba 14 miljonu sistēmai.

Šie nav vienīgie cāļi, ko man kā pasažierim izdevās saskaitīt rudenī. Absolūti neefektīva bagāžas apmaksa un nulles taloni avārijas gadījumā (gribētu redzēt, kā tramvaja 2.vagona pasažieri organizētā pulciņā dodas pēc šiem taloniem, vai brīdī, kad tramvajs deg zilās liesmās, vadītājs vēl mēģina izdot nulles biletes). Nemaz jau nerunājot par to, ka Rīgas satiksmes uzziņas nestrādā brīvdienās un naktīs (karšu bloķēšana?) un nav pat spējīgs iedot informāciju par etalona atlikumu - pakalpojumu, ko saviem klientiem nodrošina pat visprimitīvākā karšu izdošanas sistēma.

Valters Paiders

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas