Arī Līvu laukumā Ziemassvētku tirdziņš sāks darboties 29.novembrī, taču tā atklāšana notiks otrajā adventē.
Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB), ko vada Bertolts Fliks, šonedēļ uzsāka kampaņu septiņās valstīs. Pārsvarā tās ir vides reklāmas uz kurām redzama www.liveriga.com adrese. Rīga ir pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta stilizēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup. Kampaņa papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem, ko vēsturnieki gan apšauba.