Gorodcovs skaidroja, ka salūzušais komponents nebija nokalpojis pat pusi no ražotāja paredzētā termiņa.
Pēc CAA vadītāja teiktā, patlaban ir veikti dažādi testi, izstrādāts izmeklēšanas ziņojuma projekts, kas nosūtīts iesaistītajām pusēm.
Vienlaikus Gorodcovs uzsvēra, ka nav kopsakarību starp septembra incidentu un decembra nogalē notikušo gadījumu, kad airBaltic lidmašīna bija spiesta nosēsties paaugstinātas drošības apstākļos. Pēdējā gadījumā šāds lēmums pieņemts, jo šasijas durvju indikators rādījis maldīgu informāciju, taču šasija nav bijusi bojāta.
Kā ziņots, septembrī tehnisku iemeslu dēļ airBaltic reiss BT641 ar lidmašīnu Bombardier Q400 NextGen no Rīgas uz Cīrihi starptautiskajā lidostā Rīga veica nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos. Lidmašīnai bija radušās problēmas ar priekšējo šasiju. Lidmašīnas ārkārtas nosēšanās dēļ neviens necieta.
Incidenta dēļ uz vairākām stundām bija slēgts lidostas Rīga skrejceļš.
VVZ
VVZ