Līdzīga situācija bija vakar, 28. decembrī, kad reiss ar jauno lidmašīnu uz Amsterdamu miglas dēļ nevarēja nosēsties un tika novirzīts uz Diseldorfu.
Vanags skaidroja, ka CS300 gaisa kuģis ir pilnīgi jauna lidmašīna un aptuveni pusgadu tai būs ''iesildīšanās periods'', kas nozīmē - gadījumā, ja laika apstākļi neatbildīs minimālajām drošības prasībām, lidmašīna nenosēdies un tiks meklēti citi risinājumi.
airBaltic pārstāvis sacīja, ka tā esot ierasta prakse jauniem lidaparātiem. ''Mēs esam tā sauktajā iesildīšanās periodā, mums ir specifiski apstākļi, kas arī ir iemesls, kāpēc nevaram veikt visas darbības pilnā apmērā, ko varētu ar citiem lidmašīnu tipiem, kas lietoti ilgāk,'' pauda Vanags, piebilstot, ka patlaban CS300 gaisa kuģis ''nosacīti netiek izmantots ar pilnu jaudu''.
Kā ziņots, ka nacionālā aviokompānija no Kanādas ražotāja Bombardier ir pasūtījusi 20 CS300 lidmašīnas, kas ir lielākais CSeries modelis. Tajā ir vietas 130 līdz 160 pasažieriem. airBaltic jaunajā CS300 lidmašīnā ir 145 sēdvietas. Kad airBaltic flotes 12 Q400 turbopropelleru lidmašīnām pievienosies 20 CS300 lidmašīnas, uzņēmums pakāpeniski pāries uz pilnīgu Bombardier lidaparātu floti.
Pirmos komerclidojumus ar jauno gaisa kuģi airBaltic sāka decembra vidū.