"Telekomunikāciju nozarē Eiropā joprojām aktīvi notiek uzņēmumu apvienošanās procesi – saplūst fiksēto un mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēji, telekomunikāciju uzņēmumi piepērk mediju kompānijas, tādējādi ienākot arī satura biznesā. Šādu procesu rezultātā ir pēdējais laiks domāt, kā Latvijas telekomunikāciju uzņēmumi konkurēs jaunajā, digitālajā laikmetā un kādus jaunus, pievienotas vērtības pakalpojumus piedāvās saviem klientiem," norāda Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Stabilu izaugsmi saglabā pamatpakalpojumi - ieņēmumi no televīzijas pieauguši par 9%, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, savukārt ieņēmumi no platjoslas interneta pakalpojumiem palielinājušies par 2%. Informācijas tehnoloģiju (IT) un ārpakalpojumu jomā korporatīvajiem klientiem ieņēmumi arī šajā ceturksnī kāpināti par 25%, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2014.gadā. Pateicoties jaunajam tehnikas pārdošanas konceptam Lattelecom veikalos, par 66% pieauguši ieņēmumi mazumtirdzniecībā.
Lattelecom arī pērn ir izdevies par 79,2 miljoniem kāpināt uzņēmuma vērtību, desmit gadu laikā esot vienam no pieciem Latvijas uzņēmumiem, kas saglabā vietu TOP101 vērtīgāko uzņēmumu desmitniekā.