Kā biznesa portālam "Nozare.lv" norāda "airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags, lidsabiedrība pēdējā laikā saņēmusi plašu publisku kritiku par lidojumu izpārdošanas kampaņām. "Ja kādu šīs lēto lidojumu izpārdošanas kampaņas un aicinājumi ceļot ir aizvainojuši, - no sirds atvainojamies, jo tas bijis neapzināti. Mūsu vienīgais un patiesais iemesls ir veicināt ceļošanu, un mēs turpināsim piedāvāt labākus ceļošanas nosacījumus, tai skaitā uz jaunajiem galamērķiem - Rijeku, Olbiju, Prāgu, Maltu, Larnaku, Hevīzu pie Balatona," uzsver Vanags.
Kā ziņots, bijušais satiksmes ministrs Aivis Ronis iepriekš pauda sašutumu par Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" piedāvāto reklāmas aktivitāti ar atlaides kuponu piedāvāšanu lidojumiem, to saistot ar bijušas valsts PSRS militāriem svētkiem - Padomju armijas un Jūras kara flotes dienu.
Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja ministra biroja vadītājs Aivis Freidenfelds, Ronis uzskata, ka uzņēmuma mārketinga un biļešu pārdošanas stratēģijai ir jāatbilst nacionālā pārvadātāja statusam un atbildībai. Satiksmes ministrs atsauca no uzņēmuma padomes Satiksmes ministrijas pārstāvi Kasparu Briškenu, kurš nav pienācīgā līmenī kontrolējis uzņēmuma darbu, lai nepieļautu, ka Latvijas nacionālais aviopārvadātājs popularizē neeksistējošas valsts armijas un jūras kara flotes svētkus, kurus atzīmēja par godu Sarkanās armijas pirmajai uzvarai pār vācu spēkiem pie Narvas un Pleskavas.