Viņa priekšlikums grozījumiem Saeimas Kārtības rullī paredzēja "par faktiskajiem izdevumiem šī panta pirmās daļas izpratnē uzskatāmi pilsētas un starppilsētu sabiedriskā transporta izdevumi, kā arī izdevumi par deputāta īpašumā vai valdījumā esoša transportlīdzekļa izmantošanu un uzturēšanu (t.i. veiktie servisa pakalpojumi deputāta īpašumā vai valdījumā esošajam transporta līdzeklim)."
Šai iecerei nebija citu parlamentāriešu atbalsta ne paša pārstāvētajā Vienotības frakcijā, ne citās koalīcijas un arī opozīcijas frakcijās. Šulcs pats gan taisnojies, ka ar savu iniciatīvu viņš nebija domājis prasīt pacelt kompensācijas apjoma griestus. "Jau apstiprinātās summas ietvaros jāparedz iespēja veikt auto tehniskās apkopes, jo gadā darba darīšanās ar savu mašīnu nobraucu aptuveni 30 000 kilometru," viņš teicis TV3 Ziņām.
Jānorāda, ka jau pašlaik Saeimas deputāti, kuru dzīvesvieta ir ārpus Rīgas, saņem kompensācijas par privātā un sabiedriskā transporta izmantošanu un mājokļa īri Rīgā. Informācija Saeimas interneta mājaslapā liecina, ka decembrī vislielāko izdevumu atmaksu saņēmis Latvijas Reģionu apvienības deputāts no Dagdas novada Juris Viļums, saņemot 712 eiro no maksimāli šim mērķiem paredzētajiem 765 eiro.
Saeimas deputātiem par pagājušo gadu transporta un dzīvojamās telpas īres izdevumu kompensācijās kopumā izmaksāti 295 008 eiro. Kopumā deputātiem paredzētā kompensācijas norma visos mēnešos bija lielāka nekā izmantotā summa, jo vairāki deputāti neizmanto šo iespēju vai arī saņem kompensāciju, kas ir mazāka par paredzēto normu.
Saeimas deputātiem par pagājušo gadu transporta un dzīvojamās telpas īres izdevumu kompensācijās kopumā izmaksāti 295 008 eiro. Kopumā deputātiem paredzētā kompensācijas norma visos mēnešos bija lielāka nekā izmantotā summa, jo vairāki deputāti neizmanto šo iespēju vai arī saņem kompensāciju, kas ir mazāka par paredzēto normu.
Tāpat no šā gada deputātiem, kuri ieņem amatus Saeimā, ir arī būtiski lielāks atalgojums.