Valsts prezidents tikās ar I.Pāži, lai iepazītos ar problēmām šajā jomā, to iespējamajiem risinājumiem un nākotnē iecerētajiem projektiem.
I.Pāže īsumā iepazīstināja Valsts prezidentu ar situāciju valsts autoceļu tīklā, atzīstot, ka tajā nepieciešams novērst vairākas problēmas. Pirmkārt, viņš kā lielāko problēmu norādīja finanšu nestabilitāti, kas padara plānošanu ilgtermiņā sarežģītu. Tas rada situāciju, ka jau izstrādāti projekti ilgstoši nenonāk līdz finanšu apstiprināšanai. Tāpat kā problēmu viņš norādīja, ka autoceļi ir novecojuši – segums pēc izbūves, lai tas būtu ekonomiski lietderīgi, būtu jāatjauno ik pa 8-10 gadiem, bet Latvijā šie darbi tiek paveikti reizi 20 gados. Tādēļ šobrīd ir izveidojies milzīgs asfaltēto segu atjaunošanas darbu deficīts pat vairāku miljardu latu apjomā. Kā trešo problēmu, kas cieši saistīta ar finansējuma apjomu, viņš minēja nepietiekošos virssegas klāšanas darbus kā vietā tiek izmantota bedrīšu lāpīšana (par kopējo apjomu aptuveni 7 miljoni latu), atzīstot, ka tas nav ilgtermiņā efektīvs risinājums.
I.Pāže kā jautājumu, kas būtiski apgrūtina ceļu uzlabošanas un īpaši izbūves darbus, minēja zemes atpirkšanu no to īpašniekiem. Kā risinājumu tam viņš minēja iespēju mainīt normatīvo bāzi, lai ierobežotu cenu atšķirības par līdzīgiem zemesgabaliem un samazinātu tiesvedības termiņus šādu projektu īstenošanā. Kā kritisku viņš atzīmēja situāciju ar tiltiem valstī, kas ierobežotā finansējuma dēļ faktiski netiek renovēti, bet tikai uzturēti absolūti minimāli nepieciešamajā apjomā.
Abas amatpersonas apsprieda arī iespējas izmantot publiskās-privātās partnerības projektu autoceļu uzlabošanai, atzīstot, ka tas būtu risinājums straujākai ceļu sakārtošanai, tomēr reizē paaugstinot valsts parāda apjomu. Valsts prezidents arī piekrita VAS Latvijas Valsts ceļi valdes priekšsēdētājam, ka valsts autoceļu būvi nevar balstīt tikai Eiropas Savienības fondu ietvaros – Latvijai ir jābūt ilgtermiņa redzējumam un plānam.
Valsts prezidents pēc iepazīšanās ar I.Pāžes sniegto informāciju piekrita, ka, ņemot vērā ilgtermiņa perspektīvas nozīmi šajā jomā, nepieciešams veidot arī ilgtermiņa finanšu plānošanu, ļaujot nodrošināt ceļu būves izmaksu stabilitāti un nepārtrauktību ilgtermiņā.