Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā -2 °C
Apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Ceturtdaļa melnā seguma ceļu sabrukuši; darbu deficīts - 2,86 miljardi latu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
BŪVNIEKS
B
Pasakiet, kā ceļu būves firmu akcionāri 5gados kļuvuši par miljonāriem pem Bin...... AC...... UTT.
. -> borcinsh
.
Tam padomju tehnoloģijām nav nekādas vainas. Dzīvoju līdzās vienam 60-tajos būvētam ceļam, līdz kadam 96 gadam vispār nevienas bedres nebija. 30, 40 gadu vispār bez remontiem. Pēc sastāva izskatās, kā piķis sajaukts ar škembām. Un arī šodien ir tikai dažas bedres, un tikai tāpēc, ka 90 -jos parādījās pārkrautas fūres ar vienrindu riteņiem. Secinājumii? Pie mūsdienu tehnoloģijām, ceļi sanāk vēl sliktāki, nekā padomju laikā. Vēl būtu jāaizliedz fūrēm pārvietoties pie augstām temperatūrām, kā arī pavasarī tikko pēc sniega nokušanas, vai arī vienreiz jāsāk būvēt smagajam transportam piemēroti ceļi ar atbilstšu pamatnes noturību. Padomju laikā, kā nekā ceļus rēķināja priekš gazikiem un pa kādam kamazam, nevis 80 T smagiem fūrēm ar vienā rindā novietotiem riteņiem.
KASITAJS.
K
VISI LIDZEKLI SLESERA KABATA.BEDRES CELOS.TIKAITA TURPINAT TALAK.
Dargakie un sliktakie
D
Vai vel nav skaidrs kas uzvar konkursos? Tie kas pievac miljonus sev, bet celam izmanto pasus letakos materialus.
autobraucējs
a
... miiliit , tie parasti uzvar konkursos un tie ir visdaargaakie ( ceļu buuve) , kuri zin pa kuru reni naudu atpludinaat atbildiigo ( augstaako amatpersonu) iereedņu kabataas , taa buutiibaa jau ir mafioza padariišana , tu man es tev , taa straadaa jau 20 gadus , ceļu nodokļi pieuguši molziigi , taapat degvielas akciize , bet naudas ceļu remontiem pietruukst vai nav nemaz , kvalitaate graujoša , boļševiku laiku buuveetie dažviet veel šodien nav sagruvuši ,, bet paarbuuveetie , kauns skatiities , nav p-agaajuši dvi gadi , segums plaisaas , a plaisas jau noraada uz taasabrukuma saakumu , nerunaasim par to ka izrauti gabali , plaisa segumaa noziimee ka tur tiek iekšaa uudeņi , kuri ziemaa saslstot segumu noaarda , ceļu segumu garaijai jaabuut teju 10 gadu garumaa un tad šie ceļu buuves korifeji ( kuri maak novest naudu pat liidz satiksmes ministra kabatai) izniiks paši no sevis , cietumaa jaabaaž valsts mantas putinaataaji , a Liepaajaa nekas par to nedraud , var mieriigi paarteereet laika limitus pat divu gadu garumaa , stacijas laukuma rekonstrukciju , iesaaka pirm diviem gadiem bet veel nav nodots ekspluataacijaa , taadeeļ ka Amtpersonai no pilseetas domes ir daļas šajaa firmaa , ko dar KNABis ??? te sen kaadam jaaseež čohaa , tie paši arii buuveeja ceļu no Liepaajas robežas cauri Grobiņai , ceļa posms nav veel nokalpojis ne triis gadus , bet sabrukšanas paziime jau ir ... ko te diskuteet , no taa jeegas nav...
  • 1
  • 0
Stulbs un vēl stulbāks .
S
Kāpēc tad īsti Valsts (lasi-Valsts satiksmes ministrija ) nevarētu sākt no viena (vai vairākiem ) gala kapitāli remontēt tos melnā seguma ceļus ? Kas Valstij to traucē darīt ?
Fiksais
F
Muļki pat baznicā apzags! Kā tas iespējams, ka valsti ar labu infrastruktūru, iedzivotājiem, mežiem - attistītu lauksaimniecību un rupniecību spēj 20 gadu laikā nodzīvot līdz kliņkim un vēl pus pasaulei palikt parādā? Vai par ceļiem nebija pēdējos gadus atbildīga puzes pundura šlaka? Varbūt laiks pielikt pie sienas šo laupītaju ordu - par atbildīgo darbu taču maksāja tūkstošus, tagad dažs labs saņem šos tūkstošus pensijā. Laiks atmaksāt radītos zaudējumus!
lno
l
Ceļi sabrukuši? Kādēļ, vai zaglis nebrēc: ķeriet zagli? Kam tad jaseko ceļu būvniecības kvalitātei?
Svins
S
Katastrofa.
borcinsh
b
Eiropas Savienības fonds varetu izdot daudz vairak - nu bet, tik un ta, mes buvesim pa padomju "tehnologijam" ( kas nozime: bez jebkadas tehnologijas !) - lai muzhigi tos celus remontet !!! ( un nav ko rakstit par to ka pussummas bus izzagti ! )
liekam jaunu bildi iekšā?
l
sākam atkal jaunu "uzvārīšanās" vilni? kad pie atbildības sauks tos, kuri šos sabrukušos ceļus būvēja? miljardi iegrūsti ceļos, kuri nu ir sabrukuši! varbūt nevajag klausīties visādu m-āžu pekstiņos, bet prasīt skaidru atbildi - kas, kad, par cik!? uzbūvēja ceļus, kuri nav lietojami! kur palika nauda!? un kāpēc nav garantijas?
.
.
vainīgi ir arī ceļu konkursi, kuri nosaka, ka jāņem lētākais piedāvājums. lēts reti kad ir arī labs, un ceļus būvēt lēti nedrīkst.
  • 0
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas