Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +8 °C
Apmācies
Svētdiena, 17. novembris
Uga, Hugo, Uģis

Cilvēki piedalās Aglonas Krusta ceļa gājienā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
nu..
n
Nevis lietus, bet gan brivdiena nevienam taa nav oficiala..
kas ir reliģija
k
a cilvēkam ir tikai viena rieva un tā pati starp pakaļas vaigiem, tad nekas cits neatliek kā iet pēc padoma uz baznīcu, sektu, draudzi. Viņiem šādi bezsmadzeņu radījumi ir vajadzīgi - Jūs taču nenākat tukšām rokām - dievkalpojumos tiek mudināts. Viens otrs no šādiem "draudzes locekļiem" pēdējo karnīzi mājās ir pārdevis un aiznesis uz baznīcu. Citu ārstēšanas spējas, ko tiem ir dāvājis tas tur no augšas, tā jau ir zombēšanas augstākā pakāpe. Tā kā šlesers vairs nav pie varas, tad visiem šitiem salašņām iet ne visai labi - vecajam glumeklim un marazmātiķim pujātam kondicionierus neviens nedāvina, mikrofonu vairs rokās nedod, lai nesanāk kārtējais pirdiens ūdens bļodā, arī ļedjajevs tāds sašļucis pēdējā laikā. Starp citu aizbrauciet kādreiz uz Skanstes ielu - tur, gandrīz blakus CryBankai ir ļedjajeva krīzes iespaidā neuzceltās baznīcas vraks, kuras nosaukumus liecina par visu ,ko baznīcai vajag no bezsmadzeņu radījumiem - tās nosaukums ir "Dievnams Getzemanija". Get the money - atnes naudu*.
kas ir reliģija
k
Dievs un vardarbība laulībā: Kristiešu vidū ir ierasts salīdzināt attiecības starp cilvēci un Dievu ar attiecībām starp vīru un sievu. Dievs ir nama “galva”, kuram cilvēce ir parādā paklausību, cieņu un godāšanu. Parasti šīs attiecības tiek attēlotas kā mīlošas, taču Dievs pārāk daudzos veidos uzvedas drīzāk kā vardarbīgs dzīvesbiedrs, kurš pazīst tikai mīlestību, izmantojot iebiedēšanu un vardarbību. Laulības vardarbības klasisko pazīmju un simptomu pārskats atklāj to, cik vardarbīgas ir cilvēku “attiecības” ar Dievu. Upuri baidās no pāridarītāja: Pāridarītāji iedveš bailes saviem dzīvesbiedriem; ticīgajiem ir pavēlēts baidīties Dievu. Pāridarītāji ir neparedzami un pakļauti dramatiskām garastāvokļa maiņām; Dievs svārstās no mīlestības līdz vardarbībai un atpakaļ. Upuri izvairās no tēmām, kas sadusmo pāridarītāju; ticīgie izvairās runāt par noteiktām lietām, lai izvairītos no Dieva sadusmošanas. Pāridarītāji liek justies tā, it kā no attiecībām nebūtu iespējams izbēgt; ticīgajiem tiek teikts, ka nav iespējams izvairīties no Dieva dusmām un nākotnes soda. Pāridarītāji izmanto draudus un iebiedēšanu, lai panāktu pakļaušanos: Vardarbība ir galvenais līdzeklis, ar kura palīdzību komunicē pāridarītāji – pat ar saviem dzīvesbiedriem, kurus viņi it kā mīlot. Pāridarītāji nav vardarbīgi tikai pret saviem dzīvesbiedriem – viņi izmanto vardarbību arī pret nedzīviem objektiem, dzīvniekiem un citiem, lai iedvestu vēl lielākas bailes un panāktu pakļaušanos savām vēlmēm. Dievs tiek attēlots kā personība, kas izmanto vardarbību, lai piespiestu cilvēkus pakļauties noteiktām prasībām, un Elle ir maksimālais vardarbības drauds. Dievs var pat sodīt veselu tautu par dažu tās cilvēku pārkāpumiem. Pāridarītāji neļauj upurim piekļūt resursiem: Lai panāktu lielāku kontroli pār upuri, pāridarītāji neļaus piekļūt svarīgiem resursiem, tā padarot upuri vēl atkarīgāku. Resursi, kas tiek šādi izmantoti, ietver naudu, kredītkartes, pieeju transportam, medikamentiem vai pat pārtikai. Arī Dievs tiek attēlots kā personība, kas panāk kontroli pār cilvēkiem, kontrolējot to resursus – ja cilvēki ir nepietiekami padevīgi, Dievs var, piemēram, likt iznīkt ražai vai sabojāt ūdeni. Galveno dzīves vajadzību piepildīšana ir atkarīga no paklausības Dievam. Pāridarītāji iedveš upuriem nepilnvērtības sajūtu: Tālāk, lai izrādītu savu kontroli pār upuri, tiek izmantota nepilnvērtības sajūtas iedvešana viņiem. Panākot, ka viņi jūtas nevērtīgi, bezpalīdzīgi un nespējīgi izdarīt kaut ko pareizi, viņiem tiek atņemta pašpārliecība, kas nepieciešama, lai aizstāvētos pret pāridarītāju un pretotos vardarbībai. Ticīgajiem ir mācīts, ka viņi bezcerīgi grēcinieki, kas nav spējīgi izdarīt neko pareizi un nav spējīgi dzīvot labi, piedienīgi vai morāli neatkarīgi no Dieva. Viss labais, ko ticīgie sasniedz, ir pateicoties Dievam, nevis viņu pašu pūliņiem. Upuri jūt, ka ir pelnījuši sodu no pāridarītāja: Daļa no upura iedrošināšanas justies nepilvērtīgam ir likt viņiem justies tā, it kā viņi patiešām ir pelnījuši to vardarbību, no kuras cieš. Ja pāridarītāja ir tiesīgs sodīt upuri, tad upurim ir grūti iebilst, vai ne? Arī Dievam tiek piedēvētas pamatotas tiesības sodīt cilvēci – visi cilvēki ir tik grēcīgi un samaitāti, ka ir pelnījuši mūžību ellē (kuru radījis Dievs). Viņu vienīgā cerība ir tas, ka Dievs var apžēloties par viņiem un izglābt viņus. Pāridarītāji neuzticas upuriem: Vēl viena daļa no upura nepilnvērtības sajūtas radīšanas ir nodrošināt to, ka viņi zina, cik maz pāridarītājs viņiem uzticas. Upurim netiek uzticēta patstāvīgi lēmum, apģērba izvēle, patstāvīga iepirkšanās vai kaut kas cits. Upuris tiek arī izolēts no savas ģimenes tā, ka nevar atrast palīdzību. Arī Dievs tiek attēlots kā personība, kas izturās pret cilvēkiem tā, it kā viņi nebūtu spējīgi neko izdarīt pareizi vai izdarīt paši savus secinājumus (piemēram, par morāles problēmām). Pāridarītāja emocionālā atkarība no upura: Lai gan pāridarītāji iedrošina upuru nepilnvērtības sajūtu, patiesībā problēmas ar pašapziņu ir tieši pāridarītājam. Pāridarītāji iedrošina emocionālu atkarību, jo viņi paši ir emocionāli atkarīgi – tas rada galēji greizsirdīgu un kontrolējošu uzvedību. Arī Dievs tiek attēlots kā atkarīgs no cilvēku pielūgsmes un mīlestības. Dievs parasti tiek aprakstīts kā greizsirdīgs un nespējīgs pārdzīvot, ja cilvēki novēršas. Dievs ir visvarens, taču nespēj tikt galā ar vismazākajām problēmām. Upura vainošana par pāridarītāja darbībām: Upuriem parasti liek justies atbildīgiem par visām pāridarītāja darbībām, ne tikai par saņemto sodu nopelnīšanu. Tādā veidā upuriem tiek iedvests, ka tā ir viņu vaina, ja pāridarītājs kļūst dusmīgs, domā par pašnāvību vai vienkārši kaut kas noiet greizi. Arī cilvēce tiek vainota par visu, kas noiet greizi – lai gan Dievs radīja cilvēci un var apturēt jebkuru nevēlamo darbību, visa atbildība par visu pasaules ļaunumu gulst pilnībā uz cilvēcisko būtņu pleciem. Kāpēc upuri paliek kopā ar saviem pāridarītājiem?: Kāpēc sievietes paliek kopā ar vardarbīgajiem vīriem, kas viņām nodara pāri? Kāpēc viņas vienkārši nesavāc mantas un nedodas prom, uzsākot jaunu dzīvi tikai sev kaut kur citur, kopā ar cilvēkiem, kas patiešām ciena un godā viņas kā vienlīdzīgas, neatkarīgas cilvēciskas būtnes? Iepriekš aprakstītajām vardarbības pazīmēm vajadzētu palīdzēt atbildēt uz šiem jautājumiem: sievietes ir tik ļoti emocionāli un psiholoģiski sagrautas, ka viņām pietrūkst gara spēka, lai darītu nepieciešamo. Viņām nav pietiekami pārliecības, lai uzskatītu, ka viņas ir spējīgas dzīvot bez vīrieša, kas viņām nepārtraukti stāstītu, ka tikai viņš ir spējīgs mīlēt tik pretīgu un nevērtīgu cilvēku kā viņas. Iespējams, nelielu ieskatu šajā jautājumā var gūt, pārfrāzējot jautājumu un jautājot, kāpēc cilvēki nepamet emocionāli un psiholoģiski vardarbīgās attiecības, kuru izveidošana ar Dievu tiek no viņiem gaidīta? Dieva esamība šajā gadījumā nav būtiska – būtisks ir tas, kā cilvēki ir iemācīti uztver sevi un savu pasauli, kā arī tas, kas ar viņiem notiks, ja viņi izdarīs kļūdu un mēģinās pamest attiecības, lai paši kaut kur citur veidotu labāku dzīvi. Sievietēm, kas cieš no vardarbības, apgalvo, ka viņas nevar izdarīt pašas savu izvēli un ka viņu dzīvesbiedrs ieradīsies pēc viņām, lai sodītu vai pat nogalinātu viņas. Ticīgajiem tiek teikts, ka viņi nevar paveikt neko vērtīgu bez Dieva, ka viņi ir tik nevērtīgi, ka tikai Dieva bezgalīgās mīlestības dēļ viņš vispār viņus mīl; ja viņi uzgriezīs muguru Dievam, viņi tiks sodīti ar mūžību ellē. Šī “mīlestība”, ko Dievs izjūt pret cilvēci, ir tāda pati, kā “mīlestība”, ko izjūt pāridarītājs, kas draud, uzbrūk un ir vardarbīgs, lai panāktu savu. Tādas reliģijas kā kristietība ir pāridarītājas tik lielā mērā, cik ļoti tās iedrošina cilvēkus justies neadekvātiem, nevērtīgiem, atkarīgiem un pelnījušiem bargu sodu. Šādas reliģijas ir pāridarītājas tik lielā mērā, cik ļoti tās māca cilvēkiem pieņemt tāda dieva esamību, kas, ja būtu cilvēks, jau sen būtu ieslodzīts cietumā par visu savu amorālo un vardarbīgo uzvedību.
kas ir reliģija
k
Laika posmā no 1945. līdz šodienai no 10 līdz 20 tūkstoši nepilngadīgo kļuvuši par Holandes katoļu baznīcas garīdznieku un darbinieku vieglas, smagas un ļoti smagas seksuālas vardarbības upuriem. Pamatojoties uz 1795 ziņojumiem, komisija izdevies atrast 800 uzbrucēju vārdus, kas kalpo vai ir kalpojuši Holandes katoļu baznīcā. 105 no varmākām vēl joprojām ir dzīvi. Īpaši daudz upuru cieta līdz 1981.gadam, kad baznīca vadīja daudzas skolas, internātskolas un bērnunamus. Komisija arī secinājusi, ka seksuālo noziegumu problēma bija zināma baznīcas vadībai, bet nekas netika darīts, lai to novērstu.
kas ir reliģija
k
«Этим я заканчиваю и высказываю мой приговор. Я осуждаю христианство, я выдвигаю против христианской церкви страшнейшие из всех обвинений, какие только когда-нибудь бывали в устах обвинителя. По-моему, это есть высшее из всех мыслимых извращений, оно имело волю к последнему извращению, какое только было возможно. Христианская церковь ничего не оставила не тронутым в своей порче, она обесценила всякую ценность, из всякой истины она сделала ложь, из всего честного – душевную низость (…) Я называю христианство единым великим проклятием, единой великой внутренней порчей, единым великим инстинктом мести, для которого никакое средство не будет достаточно ядовито, коварно, низко, достаточно мало, - я называю его единым бессметным, позорным пятном человечества…» Фридрих Ницше «Антихрист» «У меня, как у специалиста в своей профессии, нет ни малейших сомнений в том, что группа лиц, собравшихся вокруг Иисуса, представляла из себя не только религиозную секту внутри простонародной ветви иудаизма, но и типичнейший образчик гомосексуального братства...» К. Райкова, чешский психотерапевт «Они очевидно желают и могут привлечь только малолетних, низкорослых, необразованных, рабов и детвору... Если они завидят юнцов или сборище домашних рабов или кучку неразумных людей, туда-то они проталкиваются и там красуются... Ряды христиан наполняют шерстобитчики, сапожники, валяльщики, самые грубые мужланы». Цельс «Они составили клику для безбожного заговора, набрав из самых подонков наиболее невежественных людей и легковерных женщин, склонных к заблуждению по легкомыслию своего пола». Цецилий 64 г. Христиане поджигают Рим. Позже вину за это злодеяние христиане свалили на императора Нерона. 363 г. Маранга на Тибре. В сражении римлян против персов легионер-христианин подло убивает своего императора Юлиана (Отступника). 370 г. Рим. Казнь философа Максимуса из Эфеса, бывшего советника цезаря Юлиана. 391 г. Рим. Император Феодосий I запрещает все языческие культы. В этом же году по его приказу был разрушен Дельфийский храм. 392 г. Рим. Феодосий I издает указ о закрытии всех языческих храмов. Часть из них должна быть полностью разрушена. Язычников исключают из армии, управления и юстиции. 394 г. Феодосий запрещает Олимпийские игры. 405 г. По приказанию Стилихона Флавия христиане сжигают Сивиллины книги. 415 г. Александрия. Разъяренная толпа фанатиков-христиан убивает греческого математика и философа Епатию, управляющую знаменитой александрийской библиотекой. После убийства Епатии, христиане разрушают саму библиотеку. Епатии – этой выдающейся женщине – принадлежит изобретение ареометра. 438 г. Рим. Вступает в силу закон, который предусматривает смертную казнь для язычников. 451 г. Рим. Вводится смертная казнь и для тех, кто предоставляет свои жилища язычникам для отправления языческих культов. 719 г. Папа Грегор поручает бишопу Бонифацию миссионерство среди германских племен. В 723 г. Бонифаций собственноручно срубает известную святыню Германцев – Дуб Донара (Тора) в Земле Гессен и строит из него часовню. 782 г. Верден [Германия]. Карл Великий приказывает обезглавить 4500 саксонцев, отказавшихся принять Христианство. 956-986 гг. Гаральд Синезубый силой пытается ввести христианство в Дании, вплоть до 960 г. это же делает Гакон Добрый и Трюггви, отец Олафа Святого в Норвегии ("Сага о Йомских Викингах"). 988 г. Кн. Святым Владимиром (Василием: имя, данное при крещении) - истреблены кумиры Велеса и Услада, кумир Перуна избит палками и лошадями протащен через весь Киев, уничтожены кумиры Хорса, Стрибога, Симаргла, Макоши, Даждьбога. "А кто не прийдет, противен мне будет" - так сказал Влидимир. Русь крестили в кровавой купели, освещаемой отблеском пожарищ. 989-990 гг. "Святой князь Владимир" в процессе крещения учинил резню в Новгороде. Князь Владимир при покорении и крещении белых хорватов уничтожил десятки городов и сел. Учреждение "Церковного Устава св.Владимира", где предписывалось сожжение волхвов. 995-1002 гг. Олаф Трюгвассон начинает введение христианства в Норвегии, оскверняет капище Тора ("Сага об Олафе Трюгвассоне"). 1008 г. Уничтожена священная роща (Святобора) сорбов близ Мерзебурга епископом Мерзебургским ("Вагнерово рассуждение об идолопоклонстве древних жителей Миснии", Лейпциг, 1698 г.) 1018 г. Пожар в Киеве. Христиане, приписывая его злому чародейству, безжалостно убивают многих старых женщин, мнимых волшебниц. 1022 г. В Орлеане были сожжены десять катаров, преданных своими учениками; среди них были духовник короля Роберта I Этьен, схоластик Лизой и капеллан Гериберт. 1214 г. Париж. После процесса, проведенного канцлером Гильомом Ногаре, были сожжены гроссмейстер ордена тамплиеров Жак Моле и другие рыцари. 1239 г. В Монт-Эме, близ Шалона на Марне инквизитор Робер Ле Бугр сжег 182 катара. 1252 г. Булла Иннокентия IV „ad exstirpenda“ (об уничтожении) о введении пыткок для получения признания. 1570 г. Рим. Инквизиция сжигает на костре итальянского реформатора и поэта Антона Делла Паглиа [Anton Della Paglia]. 1622 г. Германия, Гейдельберг. По приказу католической церкви вывезены все книги из библиотеки Гейдельбергского университета в Рим. 1633 г. Инквизиция вынуждает отказаться от «своих заблуждений» итальянского математика, философа и физика Галилео Галилея. 1063-1157 гг. Неоднократно сжигался храм Радегаста (Ретринский Храм) г. Ретра на земле лютичей-ретарей. Последний раз германским государем Лотарем. Оплавленные бронзовые кумиры лютичей числом 85 штук из Храма найдены в начале 18 века и описаны в 1774-1795 гг. Многие фигурки содержат славянские рунические надписи, как на Микоржинских камнях (Польша, Познаньское воеводство). 1168 г. После захвата датским королем Вальдемаром I острова Руян (Рюген, Германия), осквернен и разграблен храм Свентовита (Аркона). Кумир Свентовита вместе с другими изображениями языческих кумиров истреблен епископом Абсалоном (Гельмгольд "Славянская Хроника". До 1177 г.). 1169 г. "Святой князь Андрей Боголюбский" сжег Киев. 1210 г. Франция, Париж. Заживо сожжены четырнадцать амальрикян, утверждавшие единство бога и мира. 1215 г. Франция, Париж. Сожжены два преподавателя университета Сорбонны Альмарих Бене и философ-схоластик Давид из Динана. 1227 г. Новгород, четыре волхва были приведены на архиерейский двор и там сожжены: "изжьгоша волхвов четыре на Ярославлъ дворе" с разрешения архиепископа. Никоновская Летопись, т.10, СПб., 1862 г.: "Явились во Новогороде волхвы, ведуны, потворницы, и многие волхования, и потворы, и знамения творили. Новогородцы же поймали их и привели волхвов на двор мужей князя Ярослава, и связали волхвов всех, и бросили в огонь, и тут они все сгорели". 1250 г. "Святой князь Александр Невский" учинил резню в Новгороде (убийство мирных жителей). 1327 г. Италия, Флоренция. Инквизиция обвиняет в колдовстве и отправляет на костер Чекко Асколи (Франческо Стабили) – известного итальянского врача, физика, математика и астролога. 1375 г. Новгород. Казнь еретиков-стригольников. 1411 г. Псков. Сожжены 12 "вещих жонок" (колдуний, ведьм). 1462 г. Иоанн Можайский, осудив на смерть боярина Андрея Дмитриевича, всенародно сжег его на костре вместе с женою за мнимое волшебство. 1471-1484 Рим. Папа Сикст IV, следуя иудо-христианской традиции, уничтожает остатки храма Геркулеса (Hercules Invictis). 1484 г. Булла Инокентия VIII, осуждено 100 тыс человек. 1485 г. Пьемонт. Сожжена 41 ведьма. 1504 г. По приказанию московского митрополита Даниила за чтение иностранных книг в Москве сожгли князя Лукомского, как еретики были сожжены Иван Волков, Михаил Коноплев, Иван Максимов, в Новгороде – Некрас Рукавов. Позже их участь разделил Юрьевский митрополит Кассиан. 1553 г. Женева. По доносу Кальвина был арестован инквизицией, а потом сожжен выдающийся испанский мыслитель, врач и ученый Мигель Сервет. 1551 г. Стоглавый собор запретил заниматься рядом наук, в том числе астрономией. 1554 г. Сожгли Матвея Башкина, проповедовавшего, что рабство несовместимо с христианством. 1568 г. По наущению церковников была разгромлена первая русская типография, а смерд Никитка, изобретший летательный аппарат, сожжен «за содружество с нечистой силой». 1588-1589 г. В 1584 г. на престол вступил крайне благочестивый государь Фёдор Иоаннович. В 1586 г. русскую церковь возглавил некто Иов (причислен к лику святых), в одном из своих сочинений одобривший казни языческих жрецов. Насколько можно судить по дошедшим источникам, во времена Иова сожжения стали обычной казнью. Английский посланник Флетчер, живший в Москве с 25.11.1588 по 6.05.1589, описывает одно из сожжений еретиков, как очевидец: …муж и жена… были сожжены в Москве, в маленьком доме, который нарочно для того подожгли. Вина их осталась тайною, но вероятно, что они были наказаны за какую-нибудь религиозную истину, хотя священники и монахи уверили народ, что эти люди были злые и проклятые еретики. Достоверность сообщения Флетчера подтверждается описанием способа казни – сожжением в срубе, часто упоминаемым в русских документах XVII в., но необычным для других стран. Если за полгода только в Москве Флетчер успел стать свидетелем сожжения двух человек, то есть основания для предположения, что таких сожжений было значительно больше. 1601-1603 гг. Во время страшного голода митрополит, имея полные амбары хлеба, придержал свои запасы, выжидая, пока цены поднимутся еще выше. 1600 г. Сожжен на костре инквизиции великий итальянский ученый-просветитель Джордано Бруно. Не за утверждение, что земля круглая, а за пропаганду идей полигенизма. О некоторых человеческих расах он писал: «Эти из „новой земли“ вовсе не составляют часть человеческого рода, ибо они не люди, хотя и очень похожи на них своими членами, фигурой и мозгами». «… Ни один разумный человек не выведет эфиопов из той же протоплазмы, что и евреев». 1616 г. Церковь запрещает труды астронома Николая Коперника. 1619 г. Тулуз. По приказу церкви сожжен итальянский философ Луцилио Ванини. Сначала ему отрезали язык, чтобы он не мог обращаться к народу. Так как философ намеревался продолжать писать, было вынесено решение сжечь Ванини живым. В своих «Диалогах» Ванини напомнил о древних гипотезах о естественном происхождении человека и утверждениях атеистов, будто эфиопы произошли от обезьян, будто первые люди ходили на четвереньках, как животные, и будто в природе существует своего рода иерархия существ, от низших до высших. 1640 г. Христианские ханжи из группы «ревнителей благочестия» побудили молодого царя Алексея Михайловича издать указ против скоморохов. «В одной Москве десятки возов набивали музыкальными инструментами, отнятыми и в боярских и в дворянских, и в домах посадских людей. И жгли, жгли, жгли». 1654-1659 гг. Раскол в русской христианской церкви. Гонения на старообрядцев. По наущению Никона и приказам царя Алексея Михайловича христиане нового обряда совершают следующие деяния: Убиты протопоп костромской Данила, поп Михайла волжский Священнику Гавриилу отрубили голову в Нижнем Новгороде Старца Иону Казанца разрезали на пять частей в Кольском остроге В Холмогорах сожгли священника Полиевкта и с ним вместе четырнадцать человек В Нижнем сожгли народу много В Казане – 30 человек В Киеве – стрельца Илариона А живущих на Волге, в городах, селах и деревнях, клали по меч тысящами 1676 г. После девятилетней осады Киновии Соловецкой воевода Иоанн Мещерский ворвался в поселение и жестоко истребил до 500 человек (...и всеразличными смертьми чашу страданий испиша, аки класы доброплодныя острейшим мучения серпом пожати быша, и кровию своего древлецерковная предания запечатлеша). 1682 г. В деревянном срубе сожжены: протопоп Аввакум вместе с женой Анастасией и детьми, иерей Лазарь Романовский, претерпевший двукратное отрезание языка и усечение десницы (правой руки), диакон Федор Благовещенского Собора, также претерпевший двукратное отрезание языка и отсечение десницы, а также инок Епифаний 2003 г. 250 педофилов сняли рясы священников США. Лос-Анджелес. Скандалы вокруг преступлений католических священников-педофилов и попыток священноначалия скрыть факты изнасилований последнее время будоражат США. В Лос-Анджелесе жертвы сексуального насилия со стороны священников собрались у главного католического собора, чтобы выразить свой протест. Они обвинили кардинала Роджера Мохена в том, что в епархии не задумываются о проблеме насилия детей. Митингующие потребовали предоставить прокурору штата список священников, которых обвиняют в насилии несовершеннолетних. Фотографии жертв демонстранты оставили у здания собора в знак немого укора служителям культа Христа. В то же время, епархия архиепископа Луисвилла, штат Кентукки, согласилась выплатить 25,7 млн. долл. в рамках внесудебного урегулирования исков, возбужденных почти 250 бывшими прихожанами и родственниками пострадавших от священников-гомосексуалистов. Один из них – Луис Миллер – в конце мая был осужден за сексуальную связь почти с 30 детьми и приговорен к 20 годам тюремного заключения. Процессы еще над несколькими священниками ожидаются в течение года. При этом только в этом году из-за обвинений в педофилии в США покинули службу около 250 извращенцев в рясах. По данным телеканала ABCNews, за последние пятьдесят лет детей американских католиков мучили не менее 1500 педофилов-христолюбцев. 2003 г. Индульгенция стоимостью в 85 миллионов долларов США. Бостон. Бостонская епархия римско-католической церкви согласилась выплатить 85 миллионов долларов жертвам сексуальных домогательств со стороны священников. Таким образом, будет закрыто более 552 судебных исков против 61 священника епархии, подвергших сексуальным преследованиям своих прихожан. В соответствие с договоренностью каждая жертва получит от 80 до 300 тысяч долларов. На сегодняшний день эта сумма является крупнейшей выплатой американской церкви на улаживание дел о сексуальных домогательствах. Например, около месяца назад, когда общее количество жалоб потенциальных жертв достигло 1000, бостонская епархия предложила откупиться суммой в размере 55 миллионов долларов. По свидетельству генерального прокурора штата Массачусетс Тома Рейли, развратные действия были "обычной практикой" на территории бостонской епархии. Главы церкви намеренно не предпринимали мер для решения проблемы, поскольку по секретному предписанию Ватикана сексуальные преступления католических священников не подлежали огласке. 2003 г. Украина. Киев. В последние годы монахи РПЦ на Украине становятся все агрессивнее. Первой их жертвой пал Музей истории религии в Киево-Печерской лавре, разграбленный под видом «возвращения церковного имущества», хотя в экспозиции помимо христианских экспонатов, хранились и языческие ценности. В апреле 2003 г. группа послушников захватила музейный корпус № 68, в июне они избили научного сотрудника заповедника Александра Березкина, собиравшегося проникнуть на свое рабочее место, заблокированное «божьми людьми», чтобы спасти экспонаты, требующие срочной реставрации. Аппетиты монашеской братии все возрастают. В августе «боевики в черных ризах» незаконно заняли помещения Ботанического сада Национальной Академии Наук Украины. Всего ими захвачено государственного имущества на 20 млн. долл., а научным учреждениям нанесен убыток на сотни тысяч. 2004 г. Новый Содом Санкт-Пельтен. В семинарии этого австрийского города дело дошло до публичных гомосексуальных действий, в которых принимали участие семинаристы и священнослужители. Все это фиксировалось на фотопленке и распространялось в сети Интернет. После того, как скандал в католической семинарии Санкт-Пельтена стал достоянием гласности, австрийские СМИ называли эту семинарию не иначе, как „публичный дом для гомосексуалистов-святош“. Инквизиция Во времена инквизиции в Европе христиане убили 13 млн. человек, из них 5 млн. женщин!
Džo Karlins
D
Reliģija patiešām ir pārliecinājusi cilvēkus, ka debesīs dzīvo neredzams vīrs, kas vēro visu, ko jūs darāt, - katras dienas katru minūti. Un neredzamajam cilvēkam ir īpašs 10 lietu saraksts, ko viņš nevēlas, lai jūs darītu. Un, ja jūs kaut ko no šīm 10 lietām izdarāt, viņam ir paredzēta īpaša vieta, pilna uguns un dūmu, un degumu, un moku, un sāpju, kur viņš jūs nosūtīs dzīvot un ciest, un degt, un smakt, un kliegt, un raudāt mūžīgi līdz pasaules galam! Taču Viņš jūs mīl. J Viņš jūs mīl, un Viņam vajag naudu! Viņam vienmēr vajag naudu! Viņš ir visuvarens, pilnīgs, visu-zinošs un vieds, tikai kaut kā vienmēr problēmas ar naudu! Ienākumi no reliģijas ir miljardiem dolāru, viņi nemaksā nodokļus, un viņiem vienmēr vajag mazliet vēl. Te ir runa par vienu LABU pupu mizu stāstu (bullshit story). Holy Shit! (netulkojas: holy – svēts, shit – mēsls; analogs: ‘’Velns parāvis!’’) Taču es vēlos, lai jūs ko zinātu, (es to saku patiesi), - kas attiecas uz ticību Dievam, - es patiešām centos. Es patiešām ļoti centos. Es centos ticēt, ka ir Dievs, Kurš radījis mūs visus pēc Savas līdzības, mīl mūs visus ļoti stipri, un cieši uzrauga visas lietas. Es patiešām centos tam ticēt, taču man jums jāsaka, jo ilgāk dzīvo, jo vairāk raugās apkārt, jo vairāk kļūst skaidrs, ka kaut kas ir sačakarēts. Kaut kas šeit nav kārtībā. Karš, slimības, nāve, iznīcība, bads, izvirtība, nabadzība, mokas, noziedzība, pagrimums un ‘’Ice Capades’’(šovs uz ledus – tulk.piezīme). Kaut kas noteikti nav kārtībā. Tas nav labs darbs. Ja tas ir labākais, uz ko Dievs ir spējīgs, es neesmu sajūsmināts. Šādi rezultāti nepiedienas Augstākai Būtnei. Tādus rezultātus jūs varētu gaidīt no uz laiku pieņemtas biroja sekretāres ar sliktu attieksmi. Un, starp mums runājot, jebkurā normāli vadītā Visumā šis vecis ar savu visvareno pakaļu būtu jau sen kā prom. Un, starp citu, es saku ‘’vecis’’, jo es stingri esmu pārliecināts, ka, ja Dievs ir, tas ir vīrietis. Neviena sieviete nekad nevarētu tik ļoti visu sačakarēt. Tātad, ja ir Dievs, es domāju, vissaprātīgākie cilvēki piekritīs, ka viņš ir vismaz nekompetents un varbūt (tikai varbūt) viņam nospļauties. Viņam nospļauties (un šo īpašību es apbrīnoju cilvēkos), - tas izskaidrotu vairumu slikto rezultātu. Tāpēc, tā vietā, lai būtu kārtējais bezprātīgais reliģiskais robots, kas bezprātīgi un bezmērķīgi, un akli tic, ka viss ir kāda spokaina, nekompetenta Tēva rokās, kuram par visu nospļauties, es nolēmu atrast kaut ko citu, ko pielūgt. Kaut ko, uz ko es patiešām varu paļauties. Un uzreiz es iedomājos par sauli. Tas notika acumirklī. Vienas nakts laikā es kļuvu par saules pielūdzēju. Nu, ne gluži vienas nakts laikā, jo naktī nav saules. Taču pirmais, ko es izdarīju no rīta, bija, ka kļuvu par saules pielūdzēju. Tam ir vairāki iemesli. Vispirms jau – es sauli varu redzēt, - skaidrs? Atšķirībā no citiem minamiem dieviem. I'm big on that.(?) Nu nezinu, ja es ko redzu, tad tas man tā kā palīdz ticēt, - jūs saprotat? Tātad katru dienu es varu redzēt sauli, jo tā man dod visu, kas man nepieciešams: siltumu, gaismu, pārtiku, puķes parkā, atspulgus ezerā, gadās pa kādam ādas vēzim, bet vismaz nav nekādas krustā sišanas un cilvēkus nesadedzina tikai tāpēc, ka viņi tev nepiekrīt. Saules pielūgšana ir atklāti vienkārša. Nav nekādas mistērijas, brīnumu, tukšas greznības, naudas prasīšanas, nav jāmācās dziesmas, un nav nekādas īpašas ēkas, kurā vienreiz nedēļā savākties, lai salīdzinātu apģērbus. Un vislabākā lieta saistībā ar sauli ir, ka tā nekad man nesaka, ka esmu nevērtīgs. Tā man nesaka, ka esmu slikts cilvēks, kurš ir jāglābj. Tā man nekad nav pateikusi nejauku vārdu. Tā pret mani izturas labi. Tāpēc es pielūdzu sauli. Taču es nelūdzos saulei. Vai zināt kāpēc? Es neuzdrošinātos izmantot mūsu draudzību. Tas nav pieklājīgi. Es bieži esmu domājis, ka cilvēki pret Dievu izturas diezgan rupji, vai jums tā nešķiet? Viņi izsaka triljoniem un triljoniem lūgumu katru dienu. Viņi lūdz un prasa, un kauc pēc labumiem. Izdari to, iedod man to, man vajag jaunu mašīnu, man vajag labāku darbu. Un vairums no šīm lūgšanām notiek svētdienās, kad Dievam ir brīvdiena. Tas nav jauki. Tā neizturas pret draugu. Taču cilvēki lūdzas, viņi lūdz daudz un dažādas lietas, nu jūs ziniet, - jūsu māsai vajag kājstarpes operāciju, jūsu brāli arestēja par piekakāšanu lielveikalā. Taču visvairāk jūs gribētu izdrāzt to seksīgo, mazo rudmati ērtību veikalā. Nu jūs zināt, - to ar acs apsēju un izmežģīto kāju? Vai jūs varat lūgt ko tādu? Es domāju, ka jums nāktos. Un es saku: labs ir. Lūdziet, ko vien jūs gribat. Lūdziet jebko, taču kā paliek ar Dievišķo Plānu? Atcerieties? Dievišķais Plāns. Sensen Dievs izdomāja Dievišķo Plānu. Viņš daudz pie tā piedomāja, nolēma, ka tas ir labs plāns, un palaida to darbībā. Un miljardiem miljardu gadu Dievišķais Plāns noritēja gluži labi. Tagad uzrodaties jūs un kaut ko lūdzat. Un kas tad, ja jūsu lūgtā lieta nav paredzēta Dieva Plānā? Ko jūs gribat, lai Viņš dara? Vai lai izmaina Savu Plānu? Tikai jūsu dēļ? Vai tas nešķiet mazliet iedomīgi? Tas taču ir Dievišķais Plāns! Kāda jēga būt Dievam, ja katrs run-down (?) šmurgulis (shmuck) var uzrasties un sačakarēt Tavu Plānu?! Un te ir iespējama vēl viena problēma: un ja jūsu lūgšanas netiek uzklausītas. Ko jūs teiksit? ‘’Nu, tāda ir Dieva griba’’. ‘’Lai notiek tā.’’ Labi, taču, ja tāda ir Dieva griba, un, ja Viņš tik un tā darīs pēc Sava prāta, kāpēc vispār censties lūgties? Man tas izskatās pēc lielas laika tērēšanas! Vai nevarētu izlaist lūgšanos un uzreiz pāriet pie Viņa Gribas? Tas viss ir ļoti mulsinoši. Tāpēc, lai izvairītos no tā visa, es nolēmu pielūgt sauli. Taču, kā jau es minēju, es nelūdzu sauli. Bet ziniet kam es lūdzos? Džo Peši. Tam ir divi iemesli: pirmkārt, es uzskatu, ka viņš ir labs aktieris, - skaidrs? Man tas ir svarīgi. Otrkārt, viņš izskatās pēc vīra, kas var visu nokārtot. Džo Peši nečakarējas. Patiesībā Džo Peši atrisināja dažas lietas, ar kurām Dievam bija grūtības tikt galā. Gadiem ilgi es lūdzos Dievu, lai viņš kaut ko iesāk ar manu skaļo kaimiņu ar rejošo suni, - Džo Peši izrubīja to daikta sūkātāju vienā apmeklējumā. Tas ir pārsteidzoši, ko var panākt ar vienkāršu beisbola nūju. Tā nu es Džo lūdzos jau kādu gadu. Un es kaut ko pamanīju. Es pamanīju, ka no visām Dievam adresētajām un no visām tagad Džo Peši adresētajām lūgšanām, uzklausītas tiek vienādā mērā ap 50%. Pusē gadījumu es dabūju, ko vēlos, pusē gadījumu – nē. Tāpat kā ar Dievu – puse uz pusi. Tāpēc izvēlieties savu māņticību, atlaidieties krēslā, iedomājieties vēlēšanos un izbaudiet procesu! Un tiem no jums, kas lasa Bībeli morālu mācību un literārās kvalitātes dēļ, es ieteiktu vēl dažus citus stāstus. Jūs vēlētos arī izlasīt ‘’Trīs sivēntiņi’’, - tas ir labais. Tai ir jaukas, laimīgas beigas, esmu pārliecināts, ka jums tā patiks. Tad vēl ir ‘’Sarkangalvīte’’, lai gan tajā ir starp rindiņām nojaušamā daļa, kurā lielais, ļaunais Vilks patiesībā apēd vecomāti. Par ko man, starp citu, ir vienalga. Un visbeidzot, es vienmēr esmu guvis daudz morālu atziņu no ‘’Oliņa-Boliņa’’. Kura vieta man patika visvairāk? ‘’Visi karaļa zirgi un visi karaļa vīri nevarēja salikt Oliņu-Boliņu atkal kopā.’’ Tas tāpēc, ka nav nekāda Oliņa-Boliņa, un nav nekāda Dieva. Neviena, pat ne viena, nekāda Dieva un nekad nav bijis. Es to pat pasniegšu šādi. Ja ir Dievs, tad lai auditoriju sasper zibens! Redziet? Nekas nenotika. Nekas nenotika? Visiem viss kārtībā? Labi, teikšu jums tā. Es nedaudz paaugstināšu likmi. Ja ir Dievs, tad lai Viņš sasper mani ar zibeni! Redziet? Nekas nenotika,…nē, paga. Man kājā iemeties neliels krampis. Un man sāp pauti. Pietam es esmu akls. Es esmu akls…ā, nē, - ar mani atkal viss ir kārtībā, laikam tas bija Džo Peši, ko? Dievs Svētī Džo Peši! Liels jums visiem paldies! Džo jūs svētī!
  • 2
  • 2
ee
e
Labāk palika, kad izpaudies?
  • 3
  • 2
kas ir reliģija
k
Tas viss ir tikai bizness. Netīrs, mafiozs bizness. Un dziedošie melnpaltrakainie (no ierindas mācītāja līdz pat lielajam romas vai vseja rusi vai mitropolit greceskij bosam) ir tikai tā teikt kalpotāji, menedžeri ar izaugsmes iespējām un valdes locekļi labi organizētā kapitālsabiedrībā, kas oficiāli ievāc naudu un nemaksā nodokļus. Pie mana kapa nakad neviens melnpaltrakains tirliņš nedziedās un nepātaros. Cheese my friend!!! :D:D:D:D
kas ir reliģija
k
Lielajā pasaku grāmatā var ļoti labi saskaitīt, cik ir “slepkavības,” kuras paveicis Dievs. Labs saraksts sanāk: Lata sieva par atskatīšanos. - 1.Moz.19:26 - 1 Gers, kas bija ļauns tā Kunga acīs. - 1.Moz.38:7, 1.Lku.2:3 - 1 Onans par sēklas izkaisīšanu zemē. - 1.Moz.38:10, - 1 Farons, 600 virsnieki un visa armija. - 2.Moz.14:8-26 - 601+ Par dejošanu ap zelta teļu. - 2.Moz.32:27-28,35, - 3000 Ārona dēli par svešanas uguns pienešanu Kungam. - 3.Moz.10:1-3, 4.Moz.3:4, 26:61, - 2 Zaimotājs. - 3.Moz.24:10-23 - 1 Vīrs, kas lasīja malku sabatā. - 4.Moz.15:32-36 - 1 Korahs, Datans un Abirāms un viņu ģimenes - 4.Moz.16:27 - 12+ Sadedzināti par sacelšanos. - 4.Moz.16:35 - 250 Kurnētāji - 4.Moz.17:14 - 14,700 Par netiklību ar moābiešu meitām - 4.Moz.25:9 - 24,000 Midiāniešu apkaušana (izņemot 32 000 jaunavas) - 4.Moz.31:1-35 - 90,000+ Ahans un viņa ģimene par ņemšanu no aizliegtā. - Joz.7:10-12 - 5+ Visi Ajas iedzīvotāji. - Joz.8:1-25 - 12,000 Pieci karaļi. - Joz.10:24-26 - 5 Kānaāniešui un ferisieši. - Soģu 1:4 - 10,000 Moāba ķēniņš. - Soģu 3:15-22 - 1 Moābieši. - Soģu 3:28-29 - 10,000 Midiānieši. - Soģu 7:2-22 - 120,000 Samsons tā Kunga spēkā. - Soģu 13:19 - 30 Tā Kunga Gars nāk pār Samsonu. - Soģu 14:14-15 - 1000 Samona terora akts. - Soģu 15:27-30 - 3000 Benjamīna cilts. - Soģu 19:35-37 - 25,100 Atkal Benjamīna cilts. - Soģu 19:44-46 - 25,000 Par ielūkošanos derības šķirtā. - 1.Sam.6:19 - 50,070 Filistieši. - 1.Sam.14:14 - 20 Agags. - 1.Sam.15:32-33 - 1 Nābals. - 1.Sam.25:38 - 1 Uza par derības šķirsta pieturēšanu - 2.Sam.6:6-7 - 1 Dāvida un Basebas bērns. - 2.Sam.12:14-18 - 1 Septiņi Saula pēcnācēji. - 2.Sam.21:6-9 - 7 Mēris par tautas skaitīšanu. - 2.Sam.24:13; 1.Lku. 21:7 - 70,000+ Pravietis, kas noticēja cita pravieša meliem. - 1.Ķēn.13:1-24 – 1 Baala priesteri. - 1.Ķēn.18:22-40 – 450 Aramieši (Sīrieši). - 1.Ķēn.20:28-29 - 100,000 Citi aramieši. - 1.Ķēn.20:30 - 27,000 Lauva saplosa vīru, kurš nesita pravietim. - 1.Ķēn.20:35-36 – 1 Ahasja par elkdievību. - 2.Ķēn.1:2-4,17; 2.Ķēn.22:7-9 – 1 Uguns sadedzina karavīrus. - 2.Ķēn.1:9-12 - 102 Lāči saplosa bērnus, kas izsmēja Elīsas plikpaurību. - 2.Ķēn.2:23-24 – 42 Virsnieks. - 2.Ķēn.7:17-20 – 1 Jezebele. - 2.Ķēn.9:33-37 – 1 Lauvas saplosa ieceļotājus. - 2.Ķēn.17:25-26 - 3+ Guļošais asīriešu karaspēks. - 2.Ķēn.19:35; 2.Lku. 32:21; Jes.37:36 - 185,000 Sauls - 1.Lku. 10:14 - 1 Israēls nodots Jūdas rokās. - 2.Lku. 13:15-17 - 500,000 Jerobeams - 2.Lku. 13:20 – 1 Kušīti (etiopieši). - 2.Lku. 14:9-14 - 1,000,000 Joahass saslimst, un tam izkrīt iekšas. - 2.Lku. 21:14-19 – 1 Jūdas karavīri. - 2.Lku. 28:6 - 120,000 Ecehiēla sieva. - Ec.24:15-18 – 1 Ananija un Sapfira - Ap.d.5:1-10 - 2 Herods - Ap.d.12:23 – 1 Kopā 2,391,421+ Tas tikai pasaku grāmatā. Pieskaitīsim vēl inkvizīcijas laikus, zinātniekus, mūsdienās katoļu garīdznieku izvarotos bērnus un kvalificējošais sastāv velk uz vai vai vai ko. Sātans, lai cik tas nebūtu divaini - tikai 10 - Ījaba 7 dēlus un 3 meitas - Ījaba 1:19 Bet tu man te mēģini iestāstīt ka dirsā rudzi aug. :D:D:D:D Par reliģijas pārņemtajiem - tikai smieties un zaimot.
kas ir reliģija
k
Mans mūžīgais jautājums: Ja dievs vēlas novērst ļaunumu, bet nespēj? Tātad viņš nav visspēcīgs. Spēj, bet nevēlas? Tātad viņš ir nežēlīgs. Spēj un vēlas? Tad no kurienes rodas ļaunums? Nespēj un nevēlas? Tad kādēļ gan viņu dēvēt par dievu?" Ja varēsi atbildēt, apsolos vairs nečurāt bazilikas dārzā. Vai zin kundzīt - mani savulaik draugs pierunāja aiziet uz koncertu VEF sporta pilī. Neteica, uz kādu. Rezultātā, nonācu prieka vēsts tusiņā, kurā redzēju, cik naturāli tiek kāsta nauda no dumjajiem līdzcilvēkiem. Viens pajolītis (laikam viņu mācītājs) visu laiku skraidīja pa skatuvi, skaļi pret skatuves grīdu dauzīdams kājas un kliedza: sātans ej ārā, sātans ej ārā! Te skatos viens piecēļās no invalīdu ratiņiem kliegdams: Ir noticis brīnums! Lai slavēts jēzus kristus! Te vienam sāka augt mati, otram pazuda kuņģa čūla, trešajam pazuda varžacis. Mācītājs turpināja skraidīt pa skatuvi. Es nespēju valdīt smieklus! Mācītājs aicināja cilvēkus doties uz skatuvi saņemt svētību, lai attīrītos. Tajā brīdī saņēmu dunku sānos no blakussēdētāja, kurš sacīja, ka man arī vajadzētu. Sacīju, ka pats tikšu galā, uz ko blakussēdētājs atbildēja ar vairākkārtēju krustu mešanu. Tad, kad mācītājs bija beidzis attīrīt bariņu, kas devās uz skatuvi, viņš uzsauca: "Jūs taču neesat pie dieva nākuši tukšām rokām" Tajā brīdī pirms brīža izdziedētais invalīds no ratiņiem un citi izdziedētie slimnieki palaida pa zālē sēdošo skatītāju rindām karmīnkrāsas auduma maisus, kurā sanākušie ar atplestām mutēm bāza banknotes - cits 10 latus cits 20, cits pat 50. Es smaidīdams padevu maisu manam krustus metošam blakussēdētājam, kurš atkal aicināja mani doties attīrīties. Pēc visa šī balagāna mācītājs ar visiem izdziedinātajiem invalīdiem un citiem slimniekiem sēdās lepnos auto, lai dotos uz nākamo objebalovkas seansu. Stāsta morāle ir tāda: visas reliģijas ir radītas vienam mērķim - desmitajai tiesai, kuras došanas pienākums ir aprakstīts galvenajā instrukcijā (bībelē). vienas reliģijas to ievāc trauciņos pie durvīm, citas maisos, citas aicinādamas nest no mājām. Ja agrāk arhaiskās savācējsabiedrības laikos reliģijas vārdā tika upurētas visādas dzīvas radības (pat bērni), lai būtu raža, lai nebūtu plūdu, tad šobrīd, pēc tam, kad kāds fiksais sarakstīja instrukciju (bībeli), kurā iepina gan žīdu vēsturi, gan visādas citādas manis aprakstītas aplamības, dzīvniekus vairs neupurē, bet nes naudu, nes materiālas vērtības. Reliģiskās organizācijas ir ar likumu atbrīvotas no nodokļiem, veci marazmātiski svētie tēvi pārdodas par materiālām vērtībām (kondicionieri) aicinot balsot par partijām (PLL), kas solās skolās ieviest bībeles mācību. Pa skolām un bērnudārziem staigā misionāri, kas agrākos laikos pakļāva cilvēkus ar spēku, slaktējot neticīgos un tos kas negrib misionēties, bet šodien dala savu makulatūru, lai jau no mazotnes piesaistītu desmitās tiesa piegādātājus. Un tu mani sūti uz Strenču klīniku. Vai tas ir par to, ka man par tevi nāk smiekli? Pārmet tu arī krustu, kā mans blakussēdētājs no prieka vēsts.
kas ir reliģija
k
Kristieši parasti pasniedz savu sludināšanu kā altruisma, nevis savtīguma izpausmi. Var likties, ka viņi tikai mēģina izplatīt savu ideoloģiju, iespējams ar mērķi justies racionālākiem, ja pietiekami daudz citu cilvēku viņiem piekrīt, taču realitātē viņi apgalvo, ka tikai vēlas brīdināt cilvēkus par briesmīgajām sekām, kādas ir, ja nepakļaujas dievam. Vai tas patiešām ir brīdinājums, vai arī viņi patiesībā ir tikai dedzīgi drauda ziņneši? Ja kāds vēlās tevi brīdināt par briesmām, tad tas ir tādēļ, ka viņš ir norūpējies par tevi, bet, ja kāds tev draud, viņš ir norūpējies par sevi. Bībele nebrīdina mūs par iespējamām briesmām, tā mums draud ar briesmām. Tas ir tādēļ, ka šis dievs ir norūpējies par sevi, nevis par citiem. Mums nav jāseko viņa piemēram, bet gan viņa pavēlēm. Un tā sauktās sekas par nepakļaušanos nav taisnīgas. Patiess taisnīgums nav atbildības aizvietotājs. Patiess taisnīgums ir atbildība par visu, kas attiecas tikai uz tiem, kas tiešām ir atbildīgi. Es neesmu atbildīgs par ļaunuma radīšanu un neesmu atbildīgs arī par paša pastāvēšanu. Ja šis dievs radīja visu, vai atbildīgam nevajadzētu būt vispirms viņam? Atriebība apmierina tikai bezatbildīgumu un lepnumu. Tas nav patiess taisnīgums. Un tā nav patiesa morāla vērtība. Lepnums ir visa ļaunuma sakne. Lepnums ir gļēvulis, kas ir pārāk nobijies, lai atzītu patiesību par sevi. Un maldināšana ir tā gudrība. Tā ir muļķu gudrība, kas ir pilna negodīguma. Tad kāpēc dievam vajadzētu maldināt grēcīgos? Vai maldināšana nav grēcīgā ceļš? Cik daudz godīguma kādam piemīt, ja viņam nākas aptraipīt patiesību ar maldiem? Kā tas nākas, ka dievs no mums gaida piedošanu ienaidniekiem, kamēr viņš pats atsakās piedot saviem? Kas ir ļaunākais, ko Sātans izdarīja dievam? Aizskāra viņa lepnumu? Ja viss, ko būtu izdarījuši mani ienaidnieki, būtu mana lepnuma aizskaršana, es to būtu pat ļoti pelnījis. Un no tā teists iegūst savas morālās vērtības. No dieva, kas ir bezatbildīgs un pārpilns lepnuma. Patiess brīdinājums izskatītos līdzīgi šim: “Te viens trakojošs psihiski slimais izkļuvis brīvībā, un viņš nodarīs tev neizmērojamas ciešanas, ja vien tu nedarīsi tieši to, ko viņš saka, un nepārliecināsiet viņu, ka jūs turklāt mīlat viņu vairāk par jebko citu.” Tā vietā mēs saņemam draudus, kas būtībā saka: “Ja tu nekļūsi līdzīgs man un nepakļausies manam kungam, viņš tev liks visu mūžību ciest neizmērojamas ciešanas – un viņš turklāt rīkosies pilnīgi pareizi.” No otras puses, ja patiesība būtu tik acīmredzama, vairāk cilvēkiem kļūtu skaidrāks tas, cik gan kristietība patiesībā ir amorāla. Kristiešiem ir ierasts lūgties pēc kādas nelaimes, un, lai gan nebūtu normāli liegt lūgšanas, ja tās palīdz viņiem tikt galā ar notikušo, nevajadzētu prasīt no citiem, lai viņi cienītu lūgšanas, ja tās tiek izmantotas kā reālas, būtiskas palīdzības aizvietotājs. Vai vēl ļaunāk – ja tādi reliģiskie rituāli kā lūgšanas vai psalmi tikai apslēpj citu ciešanas. Un tieši tas nesen notika Haiti pēc masīvās zemestrīces. Viņi Haiti dzied psalmus… tiek ziņots. Izdzīvojušie sadodas rokās un dzied reliģiskās dziesmas, daži, domājams, lai apslāpētu bēdas. Vai “attiecības” var būt vēl vairāk disfunkcionālas? “Paldies, dievs… par manu kaimiņu nogalināšanu un manis pažēlošanu!” Sadistiski mazohistiska aina… Kā jau minēju, es varu saprast kādu, kas vēlas lūgties vai dziedāt, ja tas patiešām palīdz viņam pārdzīvot lielu nelaimi, kas citādi būtu emocionāli un psiholoģiski graujoša. Taču es nevaru saprast vai cienīt kādu, kas izmanto reliģiju, lai izliktos, ka viss ir kārtībā, lai gan realitātē vēl aizvien visapkārt ir pamatīgas ciešanas. Izklausās gluži kā kāda perversas persona, kas cenšas burtiski nodemonstrēt Marksa kritiku par reliģiju kā “opiju”, kas liek cilvēkiem justies labāk, bet īstenībā tikai apslēpj patiesās problēmas, kas paliek nerisinātas. Patiešām, vai kāds varētu piedāvāt labāku veidu, kā diskreditēt reliģiju par “dziedāsim slavas dziesmas dievam, kas ļāvis mums dzīvot, un tā nomāksim nāves vaidus, kurus izdveš dieva neizglābtie”? Tā ir tik ierastā iekaustītas sievas atbilde: “Bet viņš vienmēr ir tik LABS. Viņš patiešām MĪL mani kā neviens cits! Jūs vienkārši NEPAZĪSTAT viņu tik labi, kā es! Es laikam būšu izdarījusi kaut ko, kāpēc viņš šoreiz tā rīkojās.” Attiecības ar dievu, par kurām stāsta tik daudzi kristieši, bieži izklausās tāpat kā personai, kura pastāvīgi cieš no dzīvesbiedra vardarbības. Atrunas parasti ir tik ļoti līdzīgas – vienmēr neveikli mēģinājumi racionalizēt vardarbību un vainot upurus par to, ka viņi paši ir vainīgi pie šīm ciešanām
kas ir reliģija
k
Ņirgāties par ticīgajiem ir tas pats, kas ņirgāties par sliktu gaumi, par atraugāšanos pie galda, vai purkšķināšanu pie galda, jo cilvēki paši to izvēlas. Cilvēks pats ir izvēlējies zināmu lietu kopību - ticēt, ka debesīs dzīvo neredzams vīrs, kas vēro visu, ko jūs darāt, - katras dienas katru minūti. Un neredzamajam cilvēkam ir īpašs 10 lietu saraksts, ko viņš nevēlas, lai jūs darītu. Un, ja jūs kaut ko no šīm 10 lietām izdarāt, viņam ir paredzēta īpaša vieta, pilna uguns un dūmu, un degumu, un moku, un sāpju, kur viņš jūs nosūtīs dzīvot un ciest, un degt, un smakt, un kliegt, un raudāt mūžīgi līdz pasaules galam! Taču viņš jūs mīl. Viņš jūs mīl, un viņam vajag naudu! Viņam vienmēr vajag naudu! Viņš ir visuvarens, pilnīgs, visu-zinošs un vieds, tikai kaut kā vienmēr problēmas ar naudu! Ienākumi no reliģijas ir miljardiem dolāru, viņi nemaksā nodokļus, un viņiem vienmēr vajag mazliet vēl. Viņi tic, bet viņus kautkā visu laiku piečakarē. Tāpēc, tā vietā, lai būtu kārtējais bezprātīgais reliģiskais robots, kas bezprātīgi un bezmērķīgi, un akli tic, ka viss ir kāda spokaina, nekompetenta tēva rokās, kuram par visu nospļauties, es nolēmu atrast kaut ko citu, ko pielūgt. Kaut ko, uz ko es patiešām varu paļauties. Un uzreiz es iedomājos par sauli. Tas notika acumirklī. Vienas nakts laikā es kļuvu par saules pielūdzēju. Nu, ne gluži vienas nakts laikā, jo naktī nav saules. Taču pirmais, ko es izdarīju no rīta, bija, ka kļuvu par saules pielūdzēju. Tam ir vairāki iemesli. Vispirms jau – es sauli varu redzēt, - skaidrs? Atšķirībā no citiem minamiem dieviem. Nu nezinu, ja es ko redzu, tad tas man tā kā palīdz ticēt, - jūs saprotat? Tātad katru dienu es varu redzēt sauli, jo tā man dod visu, kas man nepieciešams: siltumu, gaismu, pārtiku, puķes parkā, atspulgus ezerā, gadās pa kādam ādas vēzim, bet vismaz nav nekādas krustā sišanas un cilvēkus nesadedzina tikai tāpēc, ka viņi tev nepiekrīt. Saules pielūgšana ir atklāti vienkārša. Nav nekādas mistērijas, brīnumu, tukšas greznības, naudas prasīšanas, nav jāmācās dziesmas, un nav nekādas īpašas ēkas, kurā vienreiz nedēļā savākties, lai salīdzinātu apģērbus. Un vislabākā lieta saistībā ar sauli ir, ka tā nekad man nesaka, ka esmu nevērtīgs. Tā man nesaka, ka esmu slikts cilvēks, kurš ir jāglābj. Tā man nekad nav pateikusi nejauku vārdu. Tā pret mani izturas labi. Tāpēc es pielūdzu sauli. Taču es nelūdzos saulei. Bet ziniet kam es lūdzos? Savam kaimiņam, jo viņš izskatās pēc vīra, kas var visu nokārtot. Viņš nečakarējas. Patiesībā viņš atrisināja dažas lietas, ar kurām dievam bija grūtības tikt galā. Gadiem ilgi es lūdzos dievu, lai viņš kaut ko iesāk ar manu skaļo citu kaimiņu ar rejošo suni, - kaimiņš izrubīja to daikta sūkātāju vienā apmeklējumā. Tas ir pārsteidzoši, ko var panākt ar vienkāršu beisbola nūju. Tā kā Take it easy! Nākamreiz, kad būšu Aglonā, noteikti atkal došos uz ābeļdārzu, lai atstātu savu niecīgo urīna daudzumu
kas ir reliģija
k
Ja Bībeli nevis tikai vienkārši lasa, bet gan vēl arī aizdomājas par izlasīto, tad „Vecās derības” Dieva (tas ir – gan jūdu, gan kristiešu) un „Jaunās derības” evaņģēliskā Dieva (tikai kristiešu) darbības nav ne tikai labas, bet ir dumjas, nejēdzīgas, netaisnīgas un ļoti ļaunas. Paradīzē Bībeles Dievs Ādamam sacīja: «Bet no laba un ļauna atzīšanas koka tev nebūs ēst, jo tai dienā, kad tu ēdīsi no tā, tu mirdams mirsi». (Genesis 2: 17) Pirmkārt, kādēļ Dievs mānīja Ādamu? Ādams ne tikai nenomira dienā, kad apēda augli no šī koka, bet nodzīvoja pēc tam vēl 930 gadus. (Genesis 5: 5) Melot – tas ir ļoti slikti un necienīgi, vēl jo vairāk – Dievam. Ja Bībeles dievs melo, tad viņš nav absolūts labais, viņš vienkārši ir melis. Atcerēsimies, ka Sātans ir melis un melu tēvs. Kas tad ir Bībeles Dievs? Vai tiešām tas ir Sātans? Otrkārt, kādēļ Dievs kaut ko gribēja slēpt no cilvēka, vēl jo vairāk – no tāda, kurš veidots pēc viņa paša ģīmja un līdzības? Negodīgi un necienīgi. Liktos taču, ja Dievs būtu vēlējis cilvēkam labu, tad viņam būtu jārīkojas pilnīgi pretēji – nevis jāslēpj zināšanas no cilvēka, bet gan jāmāca viņu būt sev līdzīgam. Bet slēpt to, kas ir labs un kas ļauns – tas vienkārši ir bezjēdzīgi. Kā tad cilvēks varēs labi uzvesties, ja viņš nezinās, kas ir labs un kas ļauns? Tas nozīmē, ka Bībeles Dievam bija citi un nebūt ne labi nodomi. . Kādēļ Dievam vajadzēja slēpt no cilvēka zināšanas par labo un ļauno? Acīm redzot viņam bija vajadzīgs iemesls, lai izdzītu cilvēku no paradīzes, pazemotu viņu, iedvestu domu par viņa grēcīgumu, padarīt viņu par savu vergu un arī vēlāk ņirgāties par viņu. Neģēlība un sadisms. Vai labs Dievs var tā rīkoties? Protams, ka nē! Tātad iznāk, ka Bībeles Dievs ir Sātans, kurš tikai sauc sevi par Dievu, kā vilks uzģērbjot sev aitas ādu. Treškārt, kāpēc ļaužu dabiskā seksualitāte skaitās grēcīga, kāpēc no tās jākaunas un tā jāslēpj? Jo Ādamu un Ievu tādus radīja taču pats Dievs nevis kāds cits. Kādēļ tad Dievs viņus radīja seksuālus – varēja taču viņus radīt viena dzimuma? Bet, ja jau radīja tos tādus, tad kāpēc tas ir slikti? Bet ja ir slikti, tad kāpēc cilvēkiem jāatbild par Dieva slikti paveikto darbu? Ceturtkārt, Bībeles Dievs visu laiku izvairās no personīgās atbildības par savu slikti paveikto darbu un, meklējot kādu grēkāzi, netaisnīgi vēlas šo atbildību novelt uz kādu citu. Čūsku viņš nolādēja, par to, ka tā iemācīja Ievai noraut augli no laba un ļauna atzīšanas koka. Bet ko gan sliktu izdarīja čūska? Tikai sacīja taisnību, ka no šī augļa nenomirsi un atmaskoja šos Dieva melus. Bībeles Dievs nemīl taisnību un soda tos, kas saka taisnību. Pie tam čūskas rīcība taču ir sekas tam, kādu šis Dievs viņu radīja. Jo čūsku, tāpat kā visu pārējo, taču radīja Dievs, bet nevis kāds cits. Tā kā Bībeles Dievs vai nu pats nesaprot, ko viņš radījis un nepārvalda situāciju, vai negrib būt atbildīgs par sava darba rezultātiem. Dievs bez iemesla nolādēja čūsku un nolādēja zemi. Dievs izdzina Ādamu un Ievu no paradīzes. Par ko? Kādēļ? Lūk, kādēļ: «Lūk cilvēks ir kļuvis kā kāds no mums, zinādams kas labs, kas ļauns! Bet, ka tas tagad neizstiepj savu roku, un neņem arī no dzīvības koka, un neēd, un nekļūst mūžīgs, un nedzīvo mūžīgi!». (Genesis 3: 22) Lūk, no kā Dievs baidījās – ka tikai cilvēks nekļūtu nemirstīgs kā viņš pats. Lūk, kādēļ viņš izdzina cilvēkus no paradīzes. Lūk, jums arī „pēc sava ģīmja un līdzības”. Salti meli. Pat, ja pieņemtu, ka cilvēks izdarīja kaut ko ne tā kā vajadzēja, tad piedod viņam, pamāci vēlreiz, palīdzi izlabot viņa kļūdu. Tu taču esi cēls un žēlsirdīgs. Bet nē, uzreiz un nežēlīgi sodīt. Šie, pēc bezgalīgām Bībeles pārrakstīšanām, saglabājušies vārdi – “kāds no mums” skaidri pierāda, ka Bībeli uzrakstījis nevis Dievs, bet gan cilvēki, izdomājot viena Dieva reliģiju nevis tukšā vietā, bet gan balstoties uz pagānisko daudzdievību. Dotajā epizodē Bībeles (ebreju) dievs ir parādīts kā melis. Viņš ir nežēlīgs, netaisnīgs, neprot piedot un baidās pazaudēt savu dominanci pār cilvēku. Viņš izvairās no personīgās atbildības par savas darbības sekām un cenšas visu vainu novelt uz citiem. Viņš meklē tikai iemeslu pazemot cilvēku, padarīt viņu par savu vergu un arī turpmāk ņirgāties pār cilvēku. Jūdu-kristiešu Dievs – tas ir nevis Dievs, bet gan īsts Sātans, kas tikai dēvē sevi par Dievu. Tālāk par Bībelē minētajiem Grēku plūdiem. Dievs nolēma iznīcināt jebkuru miesu ar ūdensplūdu palīdzību. Kādēļ tik sarežģīti? Jo Dievs taču radīja visu pasauli no nekā – tikai ar vienu vienīgu gribas piepūli. Varēja taču ņemt un nīcināt visus tikpat viegli – ar gribas piepūli, ja jau viņš to pieprot. Kādēļ gan izmantot tādu sarežģītu un ilgstošu fizisko procesu kā ūdensplūdi? Nepietika dūšas vai gara spēka? Un, ja jau gribēja nīcināt jebkuru miesu, tad kādēļ lika Noasam ņemt uz plosta pa pārim no katras dzīvas radības? Lai no jauna savairojās? Absurds, bezjēdzība. Sarīkot ūdensplūdus ir Dievam pretdabiska darbība. Dievs – tā ir būtne ar unikālu spēku un varenību. Dievs tikai ar gribasspēku vien var izdarīt visu, ko vēlas. Dievs nevar nodarboties ar tādām blēņām, kā savu vēlmju realizācijai sarīkot ūdensplūdus. Tā nav viņa līmeņa cienīga darbība, tā nav dievišķa tehnoloģija. Dievišķa tehnoloģija – tā ir doma un vārds. To ko dara Bībeles Dievs – tā ir Sātana tehnoloģija, vai vienkārši un primitīvi meli. Cilvēces vēsturē tiešām bijuši grandiozi ūdensplūdi, kas izraisīja arī Atlantīdas bojā eju. Priesteri nolēma šo notikumu izmantot savā labā un piešķirt tam mistisku jēgu. Lai gan iemeslu, protams, varēja izdomāt daudz gudrāku. Lasām par to, kas noticis pēc ūdensplūdiem: «Un Noa uzcēla tam Kungam altāri un paņēma no ikviena šķīsta dzīvnieka un no ikviena šķīsta putna un upurēja dedzināmo upuri uz altāra». (Genesis 8: 20) «Kad tas Kungs oda patīkamo smaržu… » (Genesis 8: 21) Kas gan bija šī patīkamā smarža? Smārds no dzīvu būtņu sadedzinātajiem līķiem? Dīvaina gan kristiešu Dievam gaume. Izteikta tieksme pēc sadisma un nekrofīlijas. Tīrs sātanisms. Jēzus Kristus piedzima Betlēmē. Ķēniņš Hērods gribēja viņu nogalināt, bet nezināja kur tas atrodas, tādēļ deva saviem karakalpiem pavēli nogalināt visus jaundzimušos zēnus. Kristiešu Dievs to uzzināja. Un ko Dievs darīja?! Tā vietā, lai vestu pie prāta vai nīcinātu ķēniņu Hērodu (atkal ar savas gribas piepūli, vai kaut kā citādi), viņš par Hēroda nodomiem paziņo Jāzepam un Marijai un piedāvā viņiem bēgt no pilsētas. Un kā ar citiem bērniem? Lai tos nogalina? Nemaz nebija to žēl? Vai arī Dievam nepietika spēka, lai tiktu galā ar Hērodu, vai arī viņam bija pilnīgi vienaldzīga un iecietīga attieksme pret ļaunumu? Varēja taču, bet neapstādināja zvērības. Varbūt ebreju Dievam pilnīgi vienaldzīgas neizredzēto tautu bērnu slepkavības un viņš rūpējas tikai par izredzētajiem ebrejiem?
kas ir reliģija
k
NO savācējsabiedrības laika cilts vadoņa tabuēta akmeņa, cauri Šumeras pirmajiem tempļiem, un tumsonīgajiem misionāru laikiem, līdz pat šodienas ntajām reliģijām. Un tas viss dēļ varas un milzīgiem ienākumiem. Tā teikt katram savs jēzus vai muhameds, kas labāks par citu jēziem un muhamediem. Var jau ticēt un pielūgt kaut vai Madagaskaras zilo govi, taču ne jau 21. gadsimtā, kad zinātne daudz ko ir salikusi pa plauktiņiem. Un tā nu kalpa sindroma nomocīti ļautiņi jau no mazotnes audzina savus bērnus ar bijību pret reliģiju, sajāj tiem prātus, stiepj uz baznīcu, liek pateikties kautkādam mistiskam tēlam nevis vecākiem par vakariņām, par maizīti, māca tiem baidīties no katra purkšķa un par to lūgt piedošanu, tad vēl visādi nekontrolēti sektanti, un citādi liekēži demokrātijas aizsegā vazājas pa skolām, bērnu dārziem dalot savu makulatūru, un humpalas, un caur nozombētām audzinātājām sarunā, ka tās trīsgadīgam bērnam mācīs skaitīt tēva reizi, tad vēl melnpaltrakainie par kondicionieri kā tāda neārstēja sērga gatavi panākt bībeles skolu par valsts budžeta līdzekļiem. Un tad vēl kāds, līdz nāvei pārbijies indivīds, svīsdams līdz baisumam un metot krustus lasa manis rakstīto un novēl man degt elles ugunīs. Viduslaikos es jau sen būtu sadedzināts uz sārta, pie kura sapulcētos visi mani kritiķi un piemestu salmus un malku. :D:D:D:D
kas ir reliģija
k
Ticības naids laikam sākās jau tad, kad cilvēkveidīgais pirmo reiz ieraudzīja kokā zibeni iesperam. Tātad kaut kas tāds, kas stāv pāri sapratnei un iespējai pakļaut un savaldīt. Viņš arī Lielais Nezināmais, kurš liek zemei drebēt un saulei spīdēt. Nu kaut kā tā apmēram... Un šo Lielo Nezināmo vajadzēja bijāties,citādi kas zin, ko šis sastrādās... Un pirmcilvēka prātiņs mēģināja iztēloties, kāds tas Lielais varētu izskatīties. Un tad nu šitais prāta auglis tapa matērijā iedzīvināts. Ar sviedriem vaigā izurķējis caurumu un iesējis mamuta dzīslā, viņš to uzkāra sev kaklā. Un tad nu šim Pirmjānim bija savs Īstais Vienīgais un Pareizais, kurš jāpielūdz, kuru jābīstas un kuram jādod dāvanas,lai šis iešķirotu labākus medību laukus, un lai tārpi kāpostus nenograuztu. Un tad kādu vakaru, nu tā,kaut kur pēc panorāmas, Pirmjānis pēc veiksmīgām medībām sadomāja, ka vajadzētu tā kā aizslāt pie Pirmpētera. Domāts, darīts. Pasita padusē mamuta cisku ciemkukulim un projām bij. Satiek nu šis Pirmpēteri alas priekšā tādu pabēdīgu. Kas i, bratan?Ko tāds drūms-tā Pirmjānis apjautājas. Da nekas, tik kaut kā štelles nekruķijās.Lūdzos un klanos savam Lielajam, bet šis neko.Kādu brīdi viss bij štokos, a tagad kaut kāds goļaks iestājies. Ā, tas tāpēc, ka tavējais nav īstais, vot manējais,tas gan ir pareizais! Karoče, met tu viņu malā! Nē, manējais tomēr pareizāks! Nu tā, vārds pa vārdam un mieti pa gaisu! --------------------------- Un tā līdz šaidienai.Cauri gadsimtiem, cauri līķu kalniem, caur asiņu lāmām. Joprojām mēģinām viens otram iestāstīt, ka manējais labāks... Evolūcija notiekot pa spirāli.Laikam jau gan. Esam tai pašā spirāles punktā atpakaļ, tikai dažus stāvus augstāk.Mieti nomainīti pret smalkākiem ieročiem un idiotisms, šķiet sasniedzis tā augstāko fāzi. Augstāk vairs nav kurp. Vienkārši - nav laika un jēgas. Laiks mums tika dots, to izniekojām. Jēga - kurš mācēja un patiesi gribēja, tas atrada. Priekš pārējiem - jānāk tādam satricinājumam, kurš apgriezīs pasauli gaisā. Un vēdeklī izstieptie pirksti vērtīsies lūgšanā izstieptās plaukstās. Paceltais skatiens kaut ko meklēs... Un lūpas mēmi čukstēs - kāpēc, kāpēc es Tevi neredzēju, kad biji man blakus? Bet varbūt būs par vēlu?
kas ir reliģija
k
Vācijas katoļu baznīcas pedofilijas skandāli Vācijā satricinājuši 20 no 27 diecēzēm. Saņemtas sūdzības, ka pagājušā gadsimta 70. un 80.gados divi mācītāji seksuāli izmantojuši galvaspilsētas Berlīnes jezuītu skolas skolēnus. Tāpat saņemtas sūdzības, ka 50. un 60.gados seksuāli izmantoti Rēgenburgas skolas skolēni. Pāvests Benedikts XVI daudzu gadu garumā noklusējis seksuālos un ar vardarbību saistītos noziegumus garīdznieku aprindās, tajā skaitā arī viņa brāļa pastrādātos. Benedikta XVI brālis, kurš ir atzinies vardarbībā pret audzēkņiem kādā katoļu skolā, kurā reģistrēti arī bērnu seksuālās izmantošanas gadījumi.
Pampāļu auļotājs
P
Tā ir iestāde, kurai gudri cilvēki un cilvēki, ka spēj vērot un izdarīt secinājumus nav vajadzīgi. Tai, jau no pašiem pirmsākumiem (kad savācējsabiedrības indivīdi baidījās no cilts vadoņa tabuētiem akmeņiem (kas bija pirmie signāli baznīcu sākumam), kad pēc pirdiena tos nospēra zibens utt) ir vajadzīgi tikai tādi, kas mūždien sevi uzskatīs par grēcīgu lupatu, vienmēr domās, kas viss šajā pasaulē nāk no ābrahama klēpja un paklausīgi nesīs desmito tiesu. Pretējā gadījumā, ja viņš izglītosies, viņš baznīckunga acīs kļūs atkal par grēcīgu lupatu. Tu taču esi lasījis, kas viduslaikos notika ar tādiem, kas apšaubīja dievu, kā gaismas avotu, kā gravitācijas un zemes riņķošanas avotu utt. Nešaubos, ka baznīca labi justos, ja arī šodien būtu tumsonīgi viduslaiki, ja neviens nelietotu prezervatīvus, ja neviens netaisītu abortus un vairotu - garā nabagos, slimos - jo visi taču tāsprāt ir dieva bērni. Vai ne!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas