Zemnieku uzņēmums Latvijas piens otrdien uzsācis siera ražošanu plašam patēriņam, triju mēnešu laikā plānojot sasniegt 300 tonnas siera mēnesī, vēsta portāls rekurzeme.lv.
Līdz ar siera iekārtu iedarbināšanau, Latvijas piens prezentē arī uzņēmuma zīmolu – apļa formā ietvertu nosaukumu Latvijas piens, kas simbolizē vienotību, vienkāršību un fokusu.
Kopš jūnija beigām, kad tika pabeigti ieguldījumi uzņēmuma 1. kārtā, tiek ražoti eksporta produkti – vājpiena koncentrāts un saldais krējums. 11.decembrī, pabeidzot ieguldījumus uzņēmuma 2. kārtā, ar pilnu jaudu uzsākta gan vietējā tirgū, gan eksportā pieprasīto Šveices tipa apaļo sieru – dažāda veida Trikantāleru, kā arī Krievijas un Holandes tipa sieru ražošana.
Latvijas pienā ražotais siers pēc nogatavināšanas pie patērētājiem nonāks nākamā gada sākumā. Tos piedāvās gan ar pircējiem ierasto Trikātas zīmolu, gan ar vēl nebijušu zīmolu, ko uzņēmums prezentēs vienlaikus ar jaunās produkcijas nonākšanu veikalu plauktos.
Kooperatīva Dzēse valdes priekšsēdētājs, viens no rūpnīcas līdzīpašniekiem Māris Petrēvics atzīst: "Es lepojos ar to, ka esam spējuši būt vienoti un īstenot savu sapņus – kļūt par saimniekiem ne tikai savā sētā, bet arī savā uzņēmumā. Mēs esam pierādījuši, ka latvieši spēj sadarboties kopēja mērķa labā. Mūsu pašu 600 zemnieki, kas spēja vienoties par šo miljoniem vērto projektu, ar savām domām, prasmēm un dzīves stāstiem arī ir Latvijas piena būtība un galvenais stāsts, kas ir Latvijas piens jaunā zīmola pamatā."