Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -3 °C
Skaidrs
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Izmaiņas airBaltic vadībā varētu skart ne tikai Fliku

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
fima
f
Kā ziņots, Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (V) norādījis, ka, ja Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" vadībā paliks Bertolts Fliks, valsts finansējumu uzņēmuma darbības stabilizēšanai nedos. =============================================== intresants gan jums tas dombrovskis, gatavs zaudēt lielu naudu ambīciju dēļ, jo latvijai pieder 50% akciju un ja kompāniju apzināti laiž uz grunti, tās akcijas cenā strauji krītas un vēl jau nevajag aizmirst par tālāk ejošām ekonomiskām klizmām kā darba vietām ko baltiks ir izveidojis, un no zaudējumiem nodokļu ieņēmumos. lūzeris vienkārši tas dombrovskis ir, kā pārsvarā latviešu kuri te sēž komentāros, neko nesaprot no problēmas un kritizē fliku tikai tāpēc ka debīlie žurnālisti lietu tā ir pasnieguši un protams liels žetons tiem žurnālistiem kuri šo kāšu iesāka vārīt 2008 gadā, kad viņiem redz vajadzēja rakņāties cik tad nopelna fliks, pie sienas šos žurnālistus.
baznīcas žurka
b
...bet arī pliku!
muris
m
Tas "tantuks" laikam ir flika sieva, bet tā jau , kā smejies, viņa personīgā dzīve. Ja jau fliks ir tāda vērtība, kāpēc mums viņu mīļi nenobučot un nenomest no tilta? Mums taču nekā nav žēl gaišās nākotnes vārdā? Kādreiz, brīvās Latvijas sākuma gados, dižajiem kombinatoriem pietika ar miljonu vai trim, protams, tiem, kuri netika pie G24 u.c.. tgad, kā smejies, likmes ir augušas, taču lapsenes nevienu vairs nekož, uz balkoniem un trepēm arī visi iemācījušies noturēties, vārdu sakot, mēs esam iemācījušies dalīties. Un dalīties laikam ir vieglāk, ja ir daudz vai vēl vairāk ko dalīt. Normāla krimināli civilizēta sabiebrība. Nu un man vemt gribas droši vien aiz skaudības, kā visiem latviešiem.
tantuks
t
Valdiba vainiga Fliks ir profesionālis. Viņu amatā iecēl SAS, kad tai piederēja ~48% akciju, un viņš šo kompāniju un caur to arī lidostu "Rīga" padarīja par Baltijas aviācijas centru. Un tie ir fakti, par kuriem nevar diskutēt, būtu vērtīgi tos atzīt un saprast gūtos panākumus. Tagad,kad daudzim "speciem "nav vietas pie siles, notiek cina par kresliem mazakas, bet naudigakas kompanijas. Valdibas varda Kampara vardarbiga parnemsanas scenarijs bija balstits uz KNAB darbibu-vispirms nonemt,ielikt sevi un lieta darita,pieradi,ka Fliks ir cilveks-nenotika,jo Fliks aizbega no Latvijas un Mikelsona scenarija nenotika. Tagad jauns variants, lai tiktu laba vieta,valsts intreses nav nevienam vajadzigas.Intensivi masu medijos tiek nozakats Flika kungs. Fliks ir cienigs vadit aviokompanijum vinu atbalsta visi avoatori.Ta rikoties var tikai ar Flika algas apmeriem aotumsoto pratu autori. Izsziti no darba,bet turpina darit savu netiro darbu. Ar likumu jaregule si darbosanas-esat atlaists,bet stradaju.Tagad valsts tikai veicināja kompānijas zaudējumus. Un kas tās par lellēm bija valsts pārstāvji padomē - par lielām algām - bet neko ne redzējuši, ne zina??? Un nezākājiet FLIKU - Prudentia IZPĒTĪJA PAPĪRUS - VIŅŠ NEKO nav NOZADZIS. Būtībā - Fliks ir apzagts - valdības ar savu lēno spriedelēšanu kavēja iepirkt jaunas lidmašīnas par reputablai kompānijai dotām zemākām cenām - ķēdes reakcija - nevarēja lidināt plānotos vairāk simtus tūkstošus pasažieru uttt, utt. Tagad valdība aizkavē jau otro reizi lidmašīnu iepirkšanu nākošajiem gadiem, jo 2. reizi rinda palaista garām - valdības NEIZLĒMĪBAS dēļ - investēt - neinvestēt!!! Tā kā, es domāju, VALDĪBA ir TIEŠĀ vainīgā par Airbaltic zaudējumiem un kompānijas panīkšanu!!! SECINĀJUMS - ļaujiet privātiem 100 % strādāt un NETRAUCĒJIET !!! Viedoklu kopsavilkums-valdibas rezultats- Domaju,ka par apzinatu lidsabiedribas novesanu lidz bankrotam no valsts var tikt piedzita 100 miljoni lati.Tiesas lems ta noteikti.
>onkulītis
&
Bezcerīgi. Laikam jau neesam, pelnījuši ne savu aviokompāniju, par ko mūs apskauž gan igauņi, gan lietuvieši, ne to iespēju pa tiešo aizlidot uz gana daudz vietām Eiropā, ne to naudu, ko pie mums atstāj tūristi. Maksā vien savus nodokļus, lai Kampars savas popularitātes celšanas dēļ var vēl pamuldēt un radīt kādam citam uzņēmējam miljonus zaudējumu, lai Dombrovskis var tēlot cīnītāju par valsts piesmietajām interesēm un neviens viņam neprasītu kā tad konsolidēsim tos 100-200 miljonus valsts budžetā, lai Augulis var gudri izrunāties, lai tikai saglabātu amatu un viņam nebūtu jātaisnojas par ceļu būvē neapgūto Eiropas naudu.
  • 0
  • 0
onkulītis
o
Profesionāls izsaimniekotājs un demagogs, varbūt. Kā uzņēmuma vadītājs viņš neprot strādāt un ir jāmaina, bet par atbildību likuma priekšā būs runa atsevišķi. Man nebūtu nekādu iebildumu, ja tu vai Fliks vai jūs četratā ar Šleseru un Auguli zaudētu savu privāto naudu. Bet jūs esat ielīduši nodokļu maksātāju, tātad arī manā, kabatā. Un kurš tevi būtu iecēlis par "visu aviatoru" oficiālo runasvīru ar tiesībām viņu vārdā izteikt paziņojumus?
  • 1
  • 0
J
Fliks ir valdes priekšsēdis. Bet ir taču padome, kurai jāatbild ar saviem skalpiem. Vai padomes nav, bet ja ir, tad taču no tās arī jāprasa visa atbildība. Lai tā padome izskaidro tiek galā vai iet cietumā. Viņi taču saņem naudu, par ko? Vai tagad Dombrovskis viens pats aizstās padomi, Fliku un AB? Kur tad visi gudrinieki agrāk, pirms vēlēšanām bija, pieredzi meklēja kamēr 30 milj. pasēja?
nodokļu maksātājs
n
Tātad atbildēs par to ka akceptē izsaimniekošanu, bet varbūt arī kaitniecību. Pareizi, biedri komunist, par zaudējumiem ir jāuztraucas tikai priekšvēlēšanu laikā jo tad jūs var saukt pie atbildības un tas viss vēl ietekmēs jūsu iespējas vēlēšanās. Pārējā laikā var līst nodokļu maksātāju kabatā cik grib, jo katrs LR nodokļu maksātājs ir miljardieris un pacietīs jebkurus zaudējumus, vai ne?
  • 1
  • 0
>Jā
&
Padome jau valdes darbu akceptēja un, ja netuvotos vēlēšanas, gan jau arī Dombrovskis arī tā darītu.
  • 0
  • 0
austrumvācijas čekists
a
izglītība sarkanā izlūka
PESIMISMS
P
Ja šitos mahinatorus un KARGINU nesauks pie atbaildības, tad ČIKS VISAI VIENOTĪBAI, KNABAM, u.c. institūcijām- tad jau šlesers, lembergs un ''Sķēle ir zīdaiņi uz šito maitasputnu fona! Zatleroīdi arī neko nespēs padarīt. es visu piedotu, ja vien kaut viens no blēšziem (Kargins, Fliks, Krasovickis) iesēstos vismaz uz 5 gadiem ar mantaas konfiskāciju!!!!!!!!!!!!!!!
Drū
D
ne jau fliks viens pats vada aviokompāniju - tur ir savi nozares eksperti. Jāņem no ārvalstīm normāls vadītājs, kas nevienam politiskajam spēkam neklanīsies. Flika kompānija jau sen no Viļņas lido uz AirBaltic galamērķiem.
?
?
Kāda Flika kompānija lido no Viļņas???
  • 2
  • 0
gāzi ostījis
g
interesanta nianse Flika intervijā Diena, pagājušo gad ieguldīti 30 milj ir aizskaitīti SAS par veciem parādiem!????? tā shēma izskatās nepavisam neglaimojoša...Fliks saņem Airbaltic daļas par sviestmaizi bet SAS pretī saņem garantijas ka valsts ieguldīs 30milj ko samaksāt SASam
eksperts
e
Te jau ir tā vecā shēma,ka SAS daļas it kā privāti esmu nopircis,bet Valsts vēlāk,vai agrāk ar uzviju par privātajām daļām maksā,Tā jau arī pirka Balticovo un daudzas citas sistēmas.
  • 6
  • 1
Oi
O
Dīvaini, ka Dombrovskis ir tāds aviācijas speciālists, ka var izvērtēt Flika darbību, bet par valsts pilnvarniekiem ieceļ tādus, kas to nespēj, jo tie AirBaltic vadību novērtējuši pozitīvi. Ja mēs gribam spēcīgu konkurentu Viļņas lidostā, tad tika mainam vadību.
citiem peļņa bija, demagog!
c
US legacy and low-cost airlines have posted industry-wide profits of USD2.9 billion for 2010, a remarkable turn around on 2009 when the legacies – American, Delta, United and US Airways – posted severe losses while low-cost carriers weathered the storm somewhat better. Chinese airlines report $879 million first-quarter net profit In the first quarter of its new financial year, Ryanair has achieved a net profit of €139m – an increase of 1pc on the same period last year. International Airlines Group, which operates British Airways and Spanish airline Iberia, has returned to profit for the first half of the year despite sharply higher fuel costs. IAG said Friday that net profit for the six months ending June 30 was euro71 million ($101 million), compared with a loss of euro352 million a year earlier. Deutsche Lufthansa AG has posted an operating profit of three million euros for the first six months of 2011. The figure is 174 million euros above the previous year's figure. Russian air flagship, Aeroflot posts FY 2010 net profit of $253.2 million under IFRS.
  • 1
  • 0
>nodokļu maksātājs
&
Papēti, vai tik visām no nosauktajām aviokopmānijām 2009., 2010. gadā nebija zaudējumi! Bet laikam jau prieks tos nodokļus maksāt citai valstij, ko?
  • 0
  • 0
nodokļu maksātājs
n
Trollēn Oi, tu vai būsi tas aviācijas speciālists? Il-2 esi spēlējis vai iztiki ar Sky Kid? Ja tu desmitiem miljonu zaudējumus vērtē pozitīvi, tad esi padomju cilvēks, kuram liekas ka nauda aug Sibīrijā kokos un valdībai tikai jāaiziet un jānoplūc cik vajag. Rietumu ekonomikā nauda ir jānopelna un vadītājus par zaudējumiem padzen no darba, bet ja ir pārkāpuši likumu, tad arī sauc pie atbildības. Spēcīgi konkurenti, ja tu sarkanais "speciālist" nezināji, uzlabo kvalitāti un pazemina cenas. Es gribu nevis vienu, bet četrus piecus spēcīgus konkurentus un ne Viļņā, bet Rīgā. Lufthansa, British Airways, KLM, Air France.
  • 1
  • 0
nodokļu maksātāj
n
Tu komunist nemaz nesāc te muldēt par "objektīviem iemesliem", tu neesi PSKP politbirojā, bet es neesmu padomju tauta. Un nemēģini mainīt tēmu. Un neceri ka tev izdosies kaut ko "veiksmīgi novelt" uz nodokļu maksātājiem.
  • 1
  • 0
Oi
O
Nu un ka zaudējumi? Gan jau tam ir objektīvi iemesli. Taču uzņēmums ir attīstijies, ir ieņēmis diezgan nozīmīgu tirgus nišu, ir pieaudzis pārvadāto pasažieru skaits. Piemēram, visas Latvijas komerbankas pēdējo sešu gadu kopsummā ir strādājušas ar zaudējumiem, bet tur visu veiksmīgi noveļ uz finansu krīzi un tā nav nekāda traģēdija. Arī daudzām citām Eiropas aviokompānijām ir bijuši zaudējumi 2010. gadā, un tajās vēl piedevām ir samazinājies pārvadāto pasažieru skaits.
  • 0
  • 3
nav jābūt aviācijas speciālistam
n
Pēdējo sešu gadu laikā "airBaltic" strādājusi ar kopumā 42,7 miljonu latu zaudējumiem, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" apkopotā informācija.
  • 5
  • 0
laucinieks
l
Kāda Flikam vispār bija izglītība,ne jau kara lidotājs ,vai izpleteņlēcējs,varbūt lidmašīnu mehāniķis ar tiesībām lidot ar kukuružņiku un čakarēt Latviju,kurš to tipu te atvilka????
cony
c
Paskatie Google ,varbūt kaut ko uzzināsi.
  • 2
  • 0
Vēlētājs
V
Kādus ziedojumus saņems vienotība par flika vietu????
jā gan
j
Vismaz vēlētaja skalpu!
  • 2
  • 0
ccc
c
Vai tiešām neviens ārvalstnieks nenāktu par tādu algu? Aviācijā arī nav vajadzīga latviešu valoda, tas ir starptautiskais bizness. Nav nekādas vajadzības atkal pazaudēt vēl vienu Latvijas uzņēmumu ar visiem nodokļu maksātāju ieguldījumiem.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas