Pēdējie būvdarbi šajā posmā tika veikti 2001. gadā un 2006. gadā veicot nelielu seguma atjaunošanu, Dienai stāsta LVC pārstāve Anna Kononova. Abās brauktuvēs konstatētas asfalta segas sabrukuma pazīmes – rises, šķērsplaisas, garenplaisas, lokālās vietās plaisu tīkls. Zemes klātne ir iesēdusies, viļņaina, esošā asfaltētā nomale nosēdusies, tajā izveidojušās garenplaisas,
tā rezultātā autoceļa posmu nav iespējams sakārtot ar vienkāršu un lētu metodi.
Rekonstrukcijai jau ir izstrādāts tehniskais projekts, taču līdz šim tā realizācijai netika piešķirts finansējums. Posma kopējais garums ir gandrīz 14 kilometri, tam ir četras braukšanas joslas, divi ceļu pārvadi, vairāk nekā 60 caurteku, divlīmeņu satiksmes mezgls ar septiņiem ceļa pārvadiem, divi gājēju tuneļi. Kopējās posma rekonstrukcijas izmaksas ir plānotas 42 miljonu eiro apmērā. Projektu plānots dalīt trijos posmos, un ceļa seguma biezums būs no 37 līdz 45 centimetriem. Vidzemes šoseja Rīgas pievārtē līdz Garkalnei tika rekonstruēta 2015. gadā un izmaksāja 14,9 miljonus eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.
Visu rakstu lasiet laikraksta Diena trešdienas, 18. aprīļa, numurā! Ja turpmāk vēlaties Dienas publikācijas lasīt drukātā formātā, laikrakstu iespējams abonēt ŠEIT!
ome no laukiem
Jūlijs.
bubulis