Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā -1 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Latvieši copē ķīniešus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Piebalgs
P
sen jau toek būvēts ļoti liels industriālais parks Baltkrievijā. apgriezienus uzņem tagat jo daudz kas ir jau pabeigts, un var sākties pilna apjima ražošana.pirmkārt ražošanai būs ļoti lēta elektrība ko ļaunais Batjka piedāvās no jaunuzceltās AES.kamēr mēs Latvija sapņojam, Baltkrievi darbojas. jāa, daudzkas Baltkrievijā vēl izskatas kā PSRS laikos , bet tas ir laika jautājums.šai valstī IR SAIMNIEKS. kurš domā par TAUTU. bez Ķīnas jau savas fabrikas tur ceļ Vācija, Francija utt. jo blakus ir ļoti liels tirgus, kas saucas KRIEVIJA.
vientiesis
v
Kamdēļ mums ir jāplēšas ar Lietuviešiem par to "kuram tiks gardais kumoss"? Es godīgi sakot nesaprotu šādu jautājuma uzstādijumu. Man šķiet, ka ņemot vērā joprojām augošo Ķīnas industriālo potenciālu un eksportu, gan arī augošo pieprasījumu pēc importa precēm no Eiropas un citām pasaules valstīm Ķīnas iekšējā tirgū, man liekas ka kravas plūsmu daudzums perspektīvā ir pietiekams lai nodrošinātu darbu gan Latvijai, gan mūsu kaimiņiem. Es nenoliedzu konkurences pozitīvo pienesumu pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai, kā arī motoru kas motivē inovēt un meklēt jaunus biznesa kanālus. Tomēr šāda mēs VS Lietuvieši jautājuma pozicionēšana jau pašā saknē ir nedaudz primitīva. Žurnālisti, rakstiet lūdzu vairāk par to kā Baltijas valstis var sadarboties, lai vairotu mūsu kopējo spēku un labklājību. Galu galā mums ir vieni un tie paši mērķi un vērtibas. Paldies!
Humānisma rezultāts
H
Musulmaņi kolonizē Rietumeiropu, ķīnieši Austrumeiropu (Austrumsibīrija ir jau kolonizēta).
ap 200 000 ķīniešu ciemats ...
a
Starp krieviem un ķīniešiem ... vai no baltkrieviem kas paliks pāri?
a.e.
a
Starp Ķīnu un Baltkrieviju ir Kazahstāna un Krievija.
IMHO
I
"Tā kā Baltkrievijai nav izejas pie Baltijas jūras, baltkrievi kopā ar ķīniešiem mestos uz vienu roku, to meklējot. Tiesa gan, nav daudz alternatīvu - vai nu Latvijas, vai Lietuvas Klaipēdas osta." . Latvijai pilnīgi nekādu izredžu. Kamēr vietējie bāleliņi viens otru slaktēs par otkatu lielulu, leiši Klapēdā uzcels vēl divas ostas.
Kārtējo reizi guļam tālāk..........
K
Kā Dienai norādīja Lietuvas Dzelzceļa pārstāvji, tad pirmie sadarbības protokoli jau esot parakstīti. Tajā pašā laikā Latvijas amatpersonas mierina - šādiem protokoliem neesot izšķirošas nozīmes.
Ezis UK
E
Ja nav ierēdņu kabātās ,tad neko nevajag.Latvijas "akmens"noraks jebko ,kam nav "eļļojuma" Tad sekos "garais ceļš kāpās"un galā ,kārtējais čiks.Ierēdnis nedarot neriskē ne ar ko,kaut noraujot simtiem miljonu pasūtījumus,"aizrotējas"uz nākošo "ragu nagu"kantori,kādu "valstī"ir tūkstošiem.
  • 2
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas