"Lidostas infrastruktūra attīstās nedaudz lēnāk kā aviokompānijas, kuras strādā lidostā Rīga. Mēs cenšamies viņas ķert," pauda Saveļjevs, piebilstot, ka šobrīd sarežģītākā situācija jeb "pudeles kakls" veidojas lidostas publiskajā daļā.
Viņš arī atzīmēja, ka atbilstoši lidostas Rīga datiem nepieciešamais laiks, lai izietu drošības kontroli, vidēji nepārsniedz 10 minūtes, tostarp ir brīži, kad drošības kontroli var iziet 2-4 minūtēs, bet sastrēgumstundās ir nepieciešamas apmēram 20 minūtes. Savukārt šogad 7. un 8.oktobrī, kad lidostā bija novērojamas ļoti garas rindas uz drošības kontroli, bija nestandarta situācija saistībā ar daudzu darbinieku slimību.
Tāpat Saveļjevs atzīmēja, ka lidostā jau kuro gadu turpinās strauja izaugsme - arī šogad pasažieru skaita pieaugums ir mērāms par vairāk nekā 10%, kas uz citu lidostu fona ir ļoti labs rezultāts, taču šāda izaugsme atstāj ietekmi gan uz lidostas infrastruktūru, gan uz darbiniekiem.
"Līdzīgi kā ar satiksmi Rīgas ielās, arī lidostā Rīga ir savas maksimuma jeb sastrēguma stundas, kad rindas ir garākas un tas ir tikai normāli. Izteiktāk tas ir vasaras sezonā, jo mums ir daudz vairāk tūristu. Cilvēkiem ir jāpierod, ka lidostā Rīga ir jāierodas laicīgi - vismaz divas stundas pirms lidojuma," sacīja Saveļjevs.
Jau vēstīts, ka pēdējā laikā daudzi cilvēki sociālajos tīklos publicējuši fotogrāfijas ar lielām pasažieru rindām uz drošības kontroli lidostā un pauduši sašutumu.
Starptautiskā lidosta Rīga ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. Lidostā Rīga 2018.gadā apkalpoja kopumā 7,056 miljonus pasažieru, kas ir par 15,7% vairāk nekā 2017.gadā.
Patiesība
teciņus
Hugo