Līgumu sākotnēji bija iecerēts noslēgt jau pērn decembrī, taču, kā atzina Ozoliņš, "darbs nevedās tik ātri, kā iecerēts". Taujāts, vai valstij ir par investora spējām pildīt saistības, kā arī skaidrība par naudas izcelsmi, Ozoliņš apstiprināja: "Tiktāl, cik ir iespējams gūt šo pārliecību ar juridiskiem instrumentiem - jā, ir pārliecība. Ir veikti visi nepieciešamie pārbaudes darbi, ir pieprasīti apliecinājumi ar parakstiem, ka šīs uzņemtās saistības var tikt izpildītas."Vēl pirms dažām dienām nebija skaidrības, vai Montāgs-Girmess noslēgs investīciju līgumu ar airBaltic, tika pausta arī versija, ka investora interese par darījumu noplaka, kolīdz tika zaudēta iespēja nodrošināt airBaltic floti ar krievu _Sukhoi Superjet _lidmašīnām.Ozoliņš Latvijas Televīzijai vēlreiz apstiprināja, ka airBaltic flotē Sukhoi lidaparāti netiks iekļauti.Arī airBaltic puse uzsvēra, ka līguma noslēgšana kompānijai ir ļoti nozīmīgs solis, lai varētu turpināt attīstību. "Mums tas ir absolūti nozīmīgi. Jau kādu brīdi esam izsludinājuši mūsu paplašināšanās programmu, airBaltic šobrīd ir vajadzīga izaugsme Baltijas reģionā. Mums divi tirgi blakus - Igaunija un Lietuva - nupat ir pazaudējuši aviokompānijas, tā ir ļoti laba iespēja. Mēs priecājamies, ka arī investors tic šai iespējai," norādīja kompānijas pārstāvis Jānis Vanags.
Līgums ar airBaltic investoru tiks parakstīts ceturtdien
Līgums ar airBaltic investoru, vācieti Ralfu Dīteru Montāgu-Girmesu, tiks parakstīts ceturtdien, telefonsarunā Latvijas Televīzijas raidījumam _Rīta Panorāma _apstiprināja Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš.
"Šodien ir plānots parakstīt visus saistītos dokumentus. Gan pašu līgumu, gan attiecīgi arī ar to saistītos dokumentus, kas ir aizdevuma līgumi gan starp investoru un kompāniju, gan arī starp valsti un kompāniju," informēja Ozoliņš.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.