Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +2 °C
Apmācies
Pirmdiena, 23. decembris
Viktorija, Balva

Mediķi aicina noteikt papildu prasības velosipēdistu drošībai

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
l
l
veloķivere kā panaceja slīkstošo glābšanai ,kāda ir bojāgājušo statistika šai valstī un kas ir prioritātes?
aktualis
a
aktualizējas arī jautājums par gājēju ķiverēm, drošības vestēm, atpakaļskata spoguļiem un pagrieziena rādītājiem.
Not only but also
N
Kā arī par ikgādīgām pārbaidēm attiecībā uz riteņtransporta stāvokli un ceļu nodevu.
  • 0
  • 0
kārlis
k
Vispirms jāievieš obligātas ķiveres visiem autobraucējiem, jo no galvas traumām bojā iet daudz vairāk autobraucēju, kā velobraucēju.
zorro
z
Tikai debiloīdu zeme latvija var ieviest obligātu ķiveres lietošanu velosipēdistiem.
mr. t.
m
Jo vairāk cilvēku ikdienā brauc ar velosipēdiem, jo mazāk slimo ar dažādām resnuma un slinkuma kaitēm - līdz ar to samazina mediķiem darbu! Protams, ka viņi sak kliegt uzreiz, ka vajag ierobežot šos aktīvos riteņbraucējus - uzlikt tiem ierobežojumus, lai tikai mazāk brauktu.
ego
e
Ja salīdzina veloceliņu skaitu gar lielajām šosejām Igaunijā un Latvijā, tad pat īsti nav ko salīdzināt. Bet LVceļiem ir divi galvenie argumenti: 1.brauktuve ar veloceliņu tuvu pie braucamās daļas ir bīstama, bet ~ 10 m attālumā - ļoti dārga.
velo5
v
Kādreiz daudzi sūdzējās par drošības jostu lietošanu automašīnās. Kaut kā dēļ tā mazāk autovadītāju nav palicis. Un arī pie ķiverēm pierastu, ja būtu obligātas. Man, piemēram, patīk braukt ar ķiveri - gan no saules galva pasargāta, gan arī ventilējas labāk salīdzinot ar cepuri. Protams, ka ķivere nav absolūts drošības garants, bet ja kaut vienam braucējam no 1000 tā samazinātu traumatismu, tas jau būtu labi.
Vārds
V
LV suudzeejushies par visu - kases aparaatiem, gaajeeju paarejaam, atstarotaajiem, smeekjeeshanas banu un nodokljiem
  • 1
  • 0
lopdd
l
bērniem līdz 12 varbūt arī varētu tās ķiveres. bet pieaugušie ar tām izskatās pēc tirliņiem un visticamāk, ka arī tādi ir.
velo5
v
Cik tev, bērniņ, ir gadu, ka satrauc kā tas izskatās?
  • 4
  • 1
'
&
Latvijā velo ķivere būs panaceja
velosipēdists
v
īsti nesaprotu šitos velo nīdējus, kas figurē komentāros pie visiem rakstiem par velo tēmu. Es gadus 20 esmu regulāri satiksmē kā velobraucējs un NEKAD neesmu saskrējies ar kājāmgājēju. Vai arī redzējis šādu negadījumu. Man ir piegriezuši priekšā mikriņi no kuriem izlec cilvēki, esmu sabakstījies arī ar pāris autiņiem, esmu saskrējies ar citiem velobraucējiem, bet nekad ar kājāmgājējiem. Un skatoties uz ielas es nudien neredzu tos potenciālos džigitus par kādiem tiek nodēvēti teju visi velosipēdisti! Protams ir jaunieši ar bmx un citiem sportiskiem riteņiem, bet viņi savā mobilitātē un dinamikā ir daudzkārt pārāki par jebkuru citu satiksmes dalībnieku, kas ļauj viņiem veiklāk noreaģēt. Ieva un līdzīgie varētu pastāstīt savu pieredzi! Kur tad viņiem tie pagāni ir braukuši virsū? Kā tas viss notika? Un pat ja ir kāds dumš negadījums sanācis, tā dēļ taču nevar apgānīt visus velosipēdistus!
l
l
Vācijā veloķiveres ir brīva izvēle,tāpat kā alus iegāde naktī
  • 0
  • 0
Velosipēdists
V
Nu es jau vispār rakstīju par kājāmgājēju naidu. Bet Vārda komentārs par riteņbraucējiem parāda, ka ir arī visnotaļ subjektīvs viedoklis starp autovadītājiem. 1) CSN neaizliedz tur ar velo braukt. 2) nav pārāk daudz variantu kā no Rīgas ar velo nonākt Jūrmalā. Ne vienmēr līkums pa veloceliņu un tur iegūtā drošība ir izlīdzsvarojama ar zaudēto laiku. Būtu vēl kāda saprātīga alternatīva, noteikti velobraucēju būtu mazāk uz tās šosejas (kas nav bānis). Un vispār uz latvijas šosejām un ceļiem gana daudz klimst arī kājāmgājēji. Aizliegsim viņiem arī viesiem tagad pārvietoties tur? Viņi takš varētu brist pa mežu!
  • 1
  • 1
Vernons
V
Man ar velosipēdu braukt pa Jūrmalas šoseju būtu bail! Lielo ātrumu un auto vadītāju stulbās rīcības dēļ! Jūrmalas šoseja nav tā vieta, kur aģitēt braukt velosipēdistiem!
  • 1
  • 0
vārds nezina CSN
v
Jā, uz autobāņa neviens velobraucējs Latvijā nav braucis, jo Latvijā autobāņu nav. Neviens velobraucējs uz Jūrmalas šosejas nepārkāpj nevienu CSN, kā uz jebkuras citas Latvijas šosejas, jo pa visām velo ir tiesības pārvietoties! Ja tev ir pataloģisks naids uz velo braucējiem, ar ko tev nākās rēķināties, tad man ir pamatotas aizdomas, ka tev naids uz jebkuru cilvēku savā tuvumā, kas tev spiež mainīt savus ieradumus un ar otra interesēm rēķināties. Vainīgs, jo man traucē - tā ir tipiska vardarbīgo vīru sievu sitēju loģika. varbūt tāds esi?
  • 3
  • 2
Tritons
T
Jūrmalas šoseja - "autobānis" :D
  • 4
  • 0
Vārds
V
ak jā, un ārzemēs tāda situācija būtu neiedomājam, ka riteņbraucējs atrodas uz autobāņa. par to viņš tiktu sodīts kā autobraucējs, piemēram vācijā. tikai pie mums nezin kāpēc, riteņbraucēji iedomājas, ka ir dievi un svētās govis.
  • 6
  • 4
Vārds
V
es, piemēram, ciest nevaru velosipēdistus, jo viņi regulāri pārkāpj satiksmes noteikumus - kaut vai minoties pa jūrmalas šoseju, traucē automašīnām pie uzbrauktuvēm un nobrauktuvēm, rada tādā veidā avārijas situācijas utt. un nevajag, ka tie ir tikai daži - ik reizi, braucot uz jūrmalu, redzu nebūt ne vienu velosipēdistu. nesaprotu, kkur skatās policija.
  • 5
  • 4
smiekls
s
Because Australian bicycle helmet laws came into effect before such laws were enacted elsewhere, much of the data about mandatory bicycle helmet use comes from Australia By 1989, just before the government decided to introduce compulsory wearing of bicycle helmets, an officially-commissioned survey showed that public support for it was 92% for children and 83% for all riders http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_helmets_in_Australia
Vija
V
Galvas trauma, nav ekstremitāšu lūzums. Galva ir mūsu personība, bez tās esam tikai "dārzeņi". Tāpēc esmu par ķiverēm.
jauki
j
velosipēdisti iebilst pret visu - pret ķiverēm, pret satiksmes noteikumiem, pret infrastruktūru. un vienmēr draud pārtraukt braukt ar riteni. nu pārtrauciet, dieva dēļ - būs mazāk idiotu uz ceļiem un satiksme kļūs drošāka!
nejaukais
n
Tu esi demagogs. Riteņbraucēji ir par satiksmes noteikumiem, jo tajos ķiveres paredzētas bērniem valkāt. Riteņbraucēji ilgojas pēc normālas infrastruktūras, ko nebūtu izplānojis kāds resns pašvaldības ierēdnis, kas ikdienā ar velo nepārvietojas, un nejēdz neko no velo vajadzībām.
  • 1
  • 1
Maija
M
Lielā daļā Eiropas valstu ir plaši pieejami automatizēti nomas velosipēdi. Tas ir plašs tīkls, un nomas procedūra ir vienkārša - samaksā un brauc - līdz ar to velosipēds ir pieejams jebkurā laikā pēc visbrīvākās izvēles. Savukārt ķiveres, protams, tiem paredzētas nav. Arī Rīgā dažviet redzēti ir šādi nomas punkti. Ja būtu obligāti jāizmanto ķivere, šī ērtā sistēma būtu jālikvidē. Un šos velosipēdus parasti var izmantot sākot no 14 gadu vecuma. Tāpēc galvenais risinājums tomēr jāmeklē velosipēdistus apdraudošo ārējo apstākļu novēršanā - vajadzīgi fiziski nodalīti veloceliņi, kā, piemēram, Parīzē, braukšanas kultūra kā Anglijā vai Vācijā un pieredze attiecībās ar velosipēdistiem kā Nīderlandē.
Vernons
V
Ne no tā gala ķeramies klāt drošībai kā tādai! CSN 10. punkts uzliek par pienākumu katram uz ceļa rīkoties TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju! CSN jānostiprina sekojoša lieta: "priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību, vai bezdarbību ir jāgarantē drošība". Velosipēdidts un gājēji vienmēr būs kādam braucējam priekšā esoši. CSN regulē šīs attiecības starp vismaz trim satiksmes dalībniekiem. CSN 119. punkts ir spilgts piemērs tam. Arī CSN 113. punkts ir ar šādu piesitienu. Ikviens manevrs vai ātruma samazinājums bez rūpēm par savu drošību var beigties bēdīgi. Nelīdzēs nekāda ķivere!!! Braucu arī ar velosipēdu un nemaisos pa kājām ne vienam.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas