Pērn lidosta sasniedza jaunu rekordu, apkalpojot vairāk nekā sešus miljonus (6 097 765) pasažieru, kas ir par 12,9% vairāk nekā 2016. gadā. Savukārt kravu apjoms lidostā pērn pieaudzis par gandrīz trešdaļu, veidojot 51% no Baltijas valstu aviokravu tirgus, portālu Diena.lv informēja Satiksmes ministrijā. Augulis, novērtējot sasniegto pasažieru skaita pieaugumu, norādīja, ka 2018. un turpmākajos gados tieši pasažieru termināļa attīstībai ir jābūt lidostas prioritātei.
Līce informēja, ka lidostas attīstības sestās kārtas ietvaros plānotais pasažieru termināla publiskās daļas paplašinājums būs moderns un daudzfunkcionāls pasažieru apkalpošanas komplekss, kas ietvers plašu un modernu reģistrācijas zāli un drošības kontroles zonu, piedāvās jaunas iepirkšanās iespējas, kafejnīcas un restorānus. Tāpat kompleksā atradīsies plaša bagāžas saņemšanas zāle un mūsdienīgas bagāžas šķirošanas telpas. Jaunais termināla paplašinājums būs integrēts un savienots ar Rail Baltica dzelzceļa staciju, veidojot mūsdienīgu, multimodālu satiksmes centru. Jaunā pasažieru termināla publiskās daļas būvniecību plānots pabeigt 2022. gadā – vienlaikus ar Rail Baltica dzelzceļa savienojumu un staciju.
"Pēdējo gadu vērienīgie ieguldījumi lidostas infrastruktūrā, modernizējot lidlauku un uzlabojot pasažieru apkalpošanas servisu, ir padarījuši Rīgu vēl pievilcīgāku gan aviokompānijām, gan ceļotājiem. Lidosta darba rezultāti apliecina, ka šī latiņa jānotur arī turpmāk," apliecina Augulis.
Ik dienu lidosta apkalpo teju 17 tūkstošus ielidojošo un izlidojošo pasažieru. Tas ļāva lidostai Rīga šovasar ierindoties Eiropas straujāk augošo lidostu pirmajā pieciniekā.