Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +7 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

Nelegālo pasažieru pārvadājumu dēļ valsts cieš dubultā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ezis
E
Pārcelies uz brīvu valsti ,te taču vēl viss kā Padomju Savienībā un kadri arī protams!Kaut kāds ārprāta stulbums,ja ķer kas ved lētāk ,bet neorganizē paši! Nu jā privātajam nav pilns šķūnis ar ierēdņiem ,kuri "ekonomē' un dara kaut ko! Viņam sanāk lētāk ,jo strādā efektīvi! Baidos ,ka Jūs joprojām jūtaties un esiet plānveida simniekošanā un ceļā uz komunismu. Risinājums likvidējieties un Jūsu vietā kāds izveidos ,ko citu. Nebūs jālauza galva ,kā strādāt efektīvi ,jo tam privātajam nekādu subsīdiju "birokrātisk\ā aparāta saturēšanai nedod!
einars
e
...bet ir jau ciemati kur oficiālie NEBRAUC ,kur tikai kaimiņš izved babenes līdz veikalam un ārstam .... Kāds tam sakars ar nelegālajiem pārvadājumiem?Privātā kārtā(un parasti - bez maksas)kaimiņi ir veduši un vedīs,un tas nav nekas nosodāms.Runa ir par pasažieru pārvadājumu biznesu.Nelegālie brauc tikai tur,kur ir garantēti rentabli(pamatā - uz Rīgu un atpakaļ).Kas attiecas uz šādu pakalpojumu lietotājiem - lielākā daļa cilvēku ir raksturā vāji un viegli vadāmi,tātad labi strādā jebkāda veida reklāma un ietekmēšana, citu piemērs un tādā garā.Mikriņš varbūt - pēdējais lūznis,vodila un vervētājs no firmas - bail paskatīties(trenuškās, vulgāri utt), cena nemaz tik zema nav(dārgāk,nekā vilcienā,piemēram) - bet cilvēki tāpat iet,jo ir viegli pārliecināmi.
Es
E
Nelegālais pie vienādas biļešu cenas saņem stipri mazāk.jo viņiem nez kāpēc nav dotācijas ,bet cenas vienādas?? Nerodas jautājums ,ka legālie paŗvadātāji ir jālikvidē,jo citi ir daudz efektīvāki un ja vēl tos dotētos novāks tad vispār visa dotātā nauda paliks valsts kasē!!! Un vēl nevajadzēs visas policistu izmaksas.ļausim viņiem strādāt lietderīgi.
  • 0
  • 0
pt
p
Pēc raksta spriežot, pirmām kārtām sabiedriskā transporta nodrošinātājiem ir jāpārskata savi pakalpojumi - izcenojumi, kvalitāte. Protams, arī finanšu policiju var piesaistīt, bet pirmām kārtām ir jāpārskata esošo pakalpojumu kvalitāte - kāpēc tie privātie ir tik konkurētspējīgi. Diez vai tas ir tikai par nenomaksāto nodokļu tiesu.
lalalaa
l
Neviens nevar nodarīt vairs lielākus zaudējumus---kā tika nodarīti vairākus gadus nekontrolējot dotāciju izlietošanas pamatotība---kuras bija milzīgas summmas,iespējams tika bāztas visās kabatās,visos caurumos---atmazgātas---KO DARĪJA TAD PĀRRAUGOŠAS IESTĀDES---AUTOTRANSPORTA DIREKCIJA---VAI ATGĀDINĀT---NĒ ŠOREIZ TAS BŪS JĀDARA CAUR ĢENERĀLPROKURATŪRU---JO NOILGUMS VĒL NAV GALĀ!!!!
sociāldemokrāts
s
Legalizējām nelegālos gan cilvēki aizbrauks, kur vajag, gan dotācijas nebūs jāmaksā.
mežmalis
m
nelegāļi nemaksā nodokļus un spēj izkonkurēt legālos kas saņem dotācijas!? varbūt vienkārši atceļam dotācijas un samazinam nodokļus, lai ir brīvā konkurence!!
niks
n
Tā vietā, lai risinātu pārpildīto autobusu problēmu daudzos maršrutos, tiek runāts par nelegālo pārvadājumu apkarošanu. Tas, ka oficiālie autobusi pusi maršruta pēcsvētku dienās vai brīvdienās aizbrauc garām visiem pasažieriem, nevienam nerūp. Uz to, ka cilvēki stāv 200 km kājās un autobuss ir pārpildīts līdz vadītāja stūrei, neviens nepaskatās. Pat divas pēdējās smagās autoavārijas novembrī neviens pat nav mēģinājis paanalizēt. Kāds ir stresa līmenis šoferiem, kuri ved nesamērīgi daudz cilvēku, tas nevienu neintreresē. Tā vietā tiek runāts par kārtējo cenu pacelšanu. Iespējams, ja izanalizētu pasažieru noslodzi un atbilstoši tai sakārtotu maršrutus, nevajadzētu celt cenas un cīnīties pret nelegāļiem, bet tas visticamāk nav ne darīts, ne domāts darīt, kamēr visgudri tiek runāts par mobilitāti, kas beidzas vakarā tumsā, šosejas malā lietu un sniegā...
rmd
r
Nu, nu! Bet tagad no otras puses. Rīga - Sloka. Braukā mikriņi, kuri, protams, ņem arī kājās stāvētājus, ja tādi atrodas, tomēr vairāk, nekā stunda. No rītiem cilvēki regulāri paliek stāvot pieturās, vienalga cik grādu ir ārā, pašam ir nācies palikt -30 grādos, kamēr autiņš remontā. Cenas - Ls 1,4 vienā virzienā. Atkarībā no transporta veida (ekonomiskuma), braukt ar privāto mašīnu atmaksājas jau diviem cilvēkiem, parastā vieglajā paliek vēl trīs brīvas vietas. Kādēļ tik dārgi? Nezinu, bet tas ko zinu ir - nez kādēļ, uz Salaspili no Rīgas var braukt lielie busi (arī privāts un pat nedotēts transports) un par Ls 0,70. Ik pa 20 minūtēm iet un visiem ir labi, tas pats attiecas uz Ādažu virzienu. Kur tad ir problēma? Vai tikai ne nežēlīgi uzpūstajā pārvadātāju adminnistrācijā, vai ne tajā, ka īpašniekki vēlas braukt ar labākām mašīnām, dzivot labākās mājās? Un tad vēl čīkstēt par konkurenci? Vai nebūtu mazliet jāpatur mute ciet? ja nespejat konkurēt, tad nevajag to nogrūzt uz cēlajiem nodokļiem utt. Normālā sabiedrībā - Jūs mīļie pārvadātāji jau sen būtu bankrotējuši, jo cilvēki principā brauktu ar nelegālajiem, taču mūsu aunu bars labāk uztur šos liekēžus, nekā liek viņiem godīgi strādāt. Padomājiet paši - Jūrmalas gadījumā, viens busiņš reisā nopelna Ls 20 - 35. Nu kā var vēl kaut ko meimurot par neefiktivitāti, lielām izmaksām, nodokļiem u.c. Pārēdušies Jūs esat tas arī viss. Atlaižiet savus asto'ņpadsmit grāmatvežus, sakārtojiet struktūru un padomājiet par ko citu - Jūs esat pakalpojuma sniedzēji, pasažieri - klienti. Man liekas, ka atsevišķos gadījumos pamatuzstādījumi pārvadātājiem ir ačgārni.
atbilde
a
bet kāpēc neredzu un nedzirdu par nelegāļu problēmām maršrutā Rīga-Valmiera? Pats bieži esmu pasažieris šajā maršrutā un esmu ļoti apmierināts ar autobusu kursēšanas grafiku.Vienīgi tā lēnā čunčināšana gan krīt uz nerviem. Būtu laiks pārvadātājiem saprast,ka jārūpējas par pasažieru ērtībām,ne pasažieriem jāpielāgojas pārvadātāju iegribām.
zemnieks
z
A kāpēc nelegalais ir labāks ???Jā viņš nemaksā algas (gramatvežiem ,priekšniekiem ,valdēm ,mehaniķiem utt ) -tas tak TRAKI ,viņš visu dara pats .Iepirkumus veic pats (detaļas un remontus pats).Auto parks viņam ir tāds ,kas mazāk ĒD un mazāk lūzst .Viņam nav dārgie OTKATU konkursi (Mersedes gadījums)...Oficiālie veic nerentablos reisus.......bet ir jau ciemati kur oficiālie NEBRAUC ,kur tikai kaimiņš izved babenes līdz veikalam un ārstam ....Varbūt beidzot PARĒĶINAT cik oficiālie ir rentabli ....
cenas saskrūvēs vēl augstāk!
c
Ja nebūs nelegālo pasažieru pārvadājumu, tad legālie kļūs par monopolistiem un cenas saskrūvēs vēl augstāk!
vairis
v
butu velešanās, izskaustu nelegālos mēneša laikā, bet imitēt cīņu un vaimanāt jau ir vienkāršāk:)
Pasažieris
P
Kamēr atiešanas sarakstā Rīgas autoostā uz Līvāniem (līdzīgi arī - Smilteni, Gulbeni, Saldu, u.t.t) būs uzrādīti trīs reisi nedēļā no tiem padsmit, kas kursē katru dienu, tikmēr mēs sabiedrisko tranportu varēsim dotēt un dotēt. Rīgas autoosta (tāpat arī pārējās autoostas ) ar savu bezdarbību pati dāvina pasažierus nelegāļiem un tēlo, ka neko nevar izdarīt.
ikienas pasažieris
i
Un būs vēl vairāk nelegālo braucēju vai arī cilvēki centīsies iegādāties kādu vecu auto un braukt uz darbu, jo nav jega par oficiālo biļeti samaksāt gandŗiz tik, cik mēnesī nopelna. Celiet tik cenas un sabiedrisko transportu iznīciniet pavisam.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas