Laika ziņas
Šodien
Migla
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Neregulārie pārvadātāji cērt robu valsts budžetā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
who cares
w
"jebkuram pasažierim, kurš izmanto nelegālos pasažieru pārvadātāju pakalpojumus, jāazinās, ka tajā brīdī šo naudu atņem valstij un tādēļ arī, piemēram, skolotājiem un mediķiem" === Kādi murgi! Ir ļautiņi, kas pasākumu spēj pavilkt bez dotācijām, un šie tad nu būs tie sliktie, nevis tie, kam par pārvadāšanu vēl piemaksā arī tie, kas nemaz nebrauc.
zuze
z
Bet viņi ir rentabli un iztiek bez dotācijām un pārvadā par zemākām cenām. Tātad šajā sistēmā ir arī citas problēmas. Laukos pasažieru pārvadāšanu līdz centriem vajadzētu uzticēt pašvaldībām un nestumt lielos autobusus desmitiem kilometrus pēc diviem pasažieriem.
angry
a
kamēr legālie pārvadātāji nenodrošinās pasažieriem piemērotus kursēšanas laikus un zemākas cenas, 'nelegālo' pārvadātāju darbība ir tikai atbalstāma.
jaja
j
Liepājas autobusu parks vispār būtu paklusējis. Kā nonāca Šķēles rokās, tā "valsts labuma" vārdā piegrieza pilsētas mikriņus, un nu visiem 'regulāri' jābrauc ar autobusiem. Interesantu, kad Ārbergs pēdējo reizi ir braucis uz Rīgu ar komfortablo satiksmes autobusu?
nepareizu titulēts raksts
n
Neregulārie pārvadītāji cert robu Andrim un Nīlam kabata.
Senais
S
Vispār būtu korekti to saukt par zaudēto iespējamo izdevību un tikai. Nav zināms kā vairotos ienākumi, ja to neregulāro nebūtu.
Risinājums
R
Valstī ar pasludinātu "tirgus ekonomiku" vajag katru pasažieri vest zem konvoja uz valsts sabiedrisko transportu. - tad neviens pasažieris neaizmuks uz citu transportu no valsts "tirgus ekonomikas".
Valstī ar reālu tirgus ekonomiku...
V
Valstī ar reālu tirgus ekonomiku, - kur visas pelnošākās nozares nebūtu "valsts akciju sabiedrības" - monopoli, - kur tirgus ekonomika nebūtu tikai uz papīra pasludināta dogma, visu būtu jāregulē tirgus attiecībām. Vai tā nav ? Tādā, latvijai nereālā situācijā valsts pārvadājumi būtu vislētākie ( tā agrāk bija ). - Tad nevienam pat prātā neienāktu cirst robu SAVĀ budžetā, pārvadājot kādu vel lētāk, nekā to dara valsts. - vai otrs gadījums: valsts iedzīvotāji būtu tik situēti, ka viņiem cenu starpība neliktu riskēt - kāpjot privātu, neregulāru pārvadātāju automašīnās... Acīm redzot ar to sludināto "tirgus ekonomiku" nav kaut kas kārtībā....
Tas ir kā bieži manīta uzlīme uz au
T
- to uzlīmi var pārfrazēt: Par velti vedot kaimiņu uz slimnīcu - tu arī apzodz valsti ! Valsts taču ir kaut kas pilnīgi svešs un atšķirīgs no tās iedzīvotājiem, - kuri bez gādīgās valsts starpniecības NEDRĪKST viens otram izpalīdzēt. Paņemot automašīnā līdzi kaimiņus, ogās vai sēnēs - tu arī apzodz valsti ! VID: ogu un sēņu lasītājiem jāmaksā nodoklis 30. jūlijs 2013 -- SEB banka: Latvijā visaugstākais darbaspēka nodokļu slogs starp Baltijas valstīm 15. aprīlis, 2013 http://www.seb.lv/lv/about/press-centre/press-releases/y2013/January/15042013/
.
.
Manuprāt, lielu daļu vainas šajā situācijā ir jāuzņemas pašai Autotransporta direkcijai. Lai kabinetos sēdošie noliek savas mašīnas mājās un ar legālo sabiedrisko transportu pamēģina aizbraukt, piemēram, no Rīgas uz Rēzekni tā, lai būtu tur nokļuvuši darbdienas sākumā. Lai pabraukā pa laukiem ar 45vietīgu busu un paskaita, cik pasažieri tajā iekāpj.
->rt
-
vai saprati pats ko uzrakstīji? Cik reizes biji grāvī?
  • 1
  • 0
rt
r
21:20 iet autobuss uz Rēzekni. Tie puslegālie traucas kā trakie, nekāda komforta, cilvēkiem jāsēž uz taburetes 4 h. Apstājas Jēkabpilī, kur ateja nestrādā, tad jāciešas līdz Rīgai. Un ik pa laikam ielido grāvī. Kaifs vai nē? Vienreiz braucu, otreiz vairs negribu.
  • 1
  • 2
nu nu
n
robu valsts budžetā cērt pilnīgi idiotiska nodokļu politika. nodokļus ceļ kur tik var, tautu dīrā kā labi zināmo sidora kazu, bet resnā gala nodokļu nemaksātājus un optimizētājus nesoda - minot kaut sprūdžu vai zaķi. skaidrs, ka ierindas cilvēciņš centīsies ieekonomēt, kur tik var, un nozagt valstij ko tik var, savu iespēju robežās - ja jau varas vīri to dara un sodu nesaņem, tad par ko tautai atpalikt?
ha ha ha
h
Sasmīdināji! Sprūdžs un Zaķis ir resnais gals? Nez ko tu teiktu, ja VIDs sāktu trenkāt katru uzņēmēju, kurš nopērk auto uz firmas vārda vai aizņemas no sava uzņēmuma.
  • 3
  • 3
Malēnietis
M
Man ir pilvīgi vienalga, kas piebrauc pie pieturas, lētākā cena. Un ja piebrauc, neviens nav aizturējis, tad tas ir legāli. Tāds āzis uzdrošinās vēl apgalvot, ka es nedaru ko pareizi. Zog viņš no skolotājiem, jo saņemot budžeta algu nav neko izdarījis, lai nebūtu tā kā viņš runā. Ntos gadus. Atkatu par maz laikam ienākās
Taisnīga resursu sadale
T
Drīzāk jau atkata saņēmēju kabatās
Patiesība
P
Toties valsts cērt pamatīgu robu privatā sektora kabatā - daudzās jomās, ne tikai transporta!
  • 3
  • 0
monopolam vēl par maz
m
Uztaisiet normālu, ērtu, lētu un patīkamu regulāro pārvadājumu sistēmu un ar "kreisajiem" neviens nebrauks
  • 9
  • 0
x5
x
Rīgas satiksme saņem miljonus dotācijas,strādā ar miljonu lieliem zaudējumiem, bet vienalga biļetes ir dārgākas kā nelegāļiem. varbūt vaina ir nodokļu politikā un bemhenu milzu algās!? Ir jāpārdod ~100 000 biļetes, lai dabūtu naudu Bemhena gada algai...
  • 9
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas