Sākumā gribētu dzirdēt jūsu kā uzņēmēju organizācijas vadītāja domas par nacionālās aviokompānijas airBaltic obligāciju emisiju. Proti, gan atminoties steigu, kādā valdība un Saeima pieņēma grozījumus normatīvos, lai arī valsts varētu pirkt šīs obligācijas, gan arī par obligāciju augsto procentu likmi – 14,5%. Ekspertu viedokļi par šo visu dalās – ir tādi, kuri rezultātus vērtē pozitīvi, bet citi izsakās skarbi. Ko šis viss process liecina par politisko un arī biznesa kultūru?
Sākšu no mazliet cita rakursa. Manuprāt, kopumā airBaltic kā zīmols, kā aviokompānija ar bāzes vietu Rīgā lielā mērā kā koncepts kopumā patiesībā ir viens no nedaudzajiem veiksmes stāstiem. Ja arī mēs ļoti daudzās lietās atpaliekam no kaimiņiem Lietuvas un Igaunijas, tad ar savu aviokompāniju (lai arī kā viss notiek) patlaban esam viņiem priekšā. Mūsdienās, ņemot vērā straujo ikdienu un operatīvas pārvietošanās nepieciešamību, aviācija ir viens no
Visu rakstu lasiet avīzes Diena ceturtdienas, 8. maija, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €1.00