Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā -1 °C
Daļēji saulains
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Rīgai veido smalkus vaibstus

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Rokijs
R
Riga ir videeja toneer lielpilseeta. Esam lielaakaa pilseeta eiropaa bez pazemes transporta. Protams tas ir daargi, bet ja nevar atljauties buuveet kardinaali, varbuut dariit ko lietderiigaak. Pat augstie peroni netiek izbuuveeti...nozheelojami...
Estēts
E
kad beidzot sakārtos Sporta Pils drupas?
gr
g
Atšķirībā no Kr.Barona ielas, kas ir publiskā telpa, Sporta pils ir privāts objekts. Nu tad, kad igauņiem labpatiksies. Konkurss jau bija izsludināts.
  • 1
  • 3
ES
E
Veidos skvērus? Kādas muļķības, taisni otrādi. Skvēriņu Bruņinieku un Barona ielas stūrī likvidē. Tur cels kārtējo veikalu.
A.
A
Nereti sanāk būt centrā, t.sk. arī nosauktajās ielās. Neredzu, ka tur tiktu kas īpaši labs darīts.
Artūrs
A
Es nesaprotu, kāpēc ir jāliek atpakaļ vecais bruģis, ja mūsdienās ir izgudroti daudz gludāki un priekš pārvietošanās ērtāki ceļa segumi. Kas tas par sviestu, ka viss vecais hlams tagad ir jāsaglabā
Zinošais
Z
Nu tīrais Ušakova stils - "galvenie darbi tiks pabeigti līdz 2017 gadam" Tātad mīlīsī šitais ārprāts turpināsies vēl vismaz divus gadus un tad vēl "mazliet", ja būs vajadzība un nav šaubu ka būs !, Jo no tehnoloģiskā un organizācijas viedokļa darbi iet galīgi greizi - šobrīd maina bruģi, gar apakžemes komunikācijām neliekas ne zinis, tāpat par tramvaja sliedēm, tad ko pēc tiem diviem gadiem sāksim visu no jauna ?!??!?! Nu super bizness Ušakova un viņa sponsoru gaumē no sērijas darbi nekad nebeidzas un vienmēr ir iespējas solīt ka tūlīt viss būs tikai mazliet jāpaciešas! Un ainaviste arī labā redz pat divas vietas parkiem atradusi, tas nekas ka tās ir n-to kilometru attālumā viena no otras
NAV VIENALGA
N
Zinošais... man liekas, ka tu neko neesi sapratis! Lasīt rakstu arī ir jāmāk!
  • 0
  • 0
Ieva
I
Pie stadiona, piemēram, bruģi mainīja regulāri (piemēram, pirms gada tur smiltiņās pamatīgi iestiga mašīna, kas vēlējās apdzīt pārējās), bet jēgas no tās mainīšanas nekādas. Laikam taču vienīgais, ko māk, ir iztērēt naud.
  • 0
  • 2
VVZ
V
Vakar braucu pa Elizabetes ielu, stāvēju 15 minūtes sastrēgumā, jo pusi ielas aizņem velojosla. Pa tām 15 minūtēm pa šo idiotisko velojoslu neaizbrauca NEVIENS velosipēds. Bija gaišs, laiks bija labs un silts, nelija lietus. Satiksme Rīgā tiek organizēta pēc principa "Jo idiotiskāk, jo labāk!". Kur šie Rīgas domes grūtgalvīši laiž iekšā nagus, tur paliek arvien draņķīgāk.
gr ->nesēdi
g
par to neiet runa! Protams, būs atsevišķas kategorijas, kuriem autiņu būs jālieto vai nu vienreiz, divreiz mēnesī vai arī katru dienu, kā mazu bērnu vecākiem braucot uz bērnudārziem. Tomēr nejaunu lielāko masu no autoplūsmas veido šīs grupas... Un nevajag lamāt te vietējos aktīvistus vai pilsētplānotājus! Pilsētu mobilitātes paŗorientēšanās par labu sabiedriskajam, velo un gājējam jau visur Eiropā notiek labu laiku atpakaļ!
  • 2
  • 0
=> nesēdi
=
kad šitie velogudrīši beidzot sapratīs, ka ne jau visiem ir tikai pašiem sevi jāpārvieto - ir bērni, ir cilvēki, kas nevar braukt ar velo, ir mantas jāpārvieto. Apriebies lasīt šito šauro pierīšu saukļus!
  • 2
  • 1
gr
g
Elizabetes iela - Jūgendstila rajons - veidojās 19. gs beigās un 20 gs sākumā, kad AUTOMAŠINU VĒL NEBIJA! Centrs nav domāts tikai automašīnām, bet pilsētnieku dzīvei! Ja brauksi ar auto caur centru arī turpmāk, sēdēsi vēl lielākos korķos!
  • 9
  • 2
Ieva
I
Citādi, piemēram, darba dienas sākumā pāri lielai daļai ielu mierīgi var iet pie sarkanās gaismas, jo visur korķi. Ja pie ģimenes ārsta esmu pierakstīta priekšpusdienā, tad kājām pie viņas nokļūšu divas reizes ātrāk. To pašu korķu dēļ....
  • 3
  • 0
Ieva
I
Principā pa teritoriju iekšpus mikrorajoniem ar privāto auto pienāktos pārvietoties tikai vecākiem ar maziem bērniem, invalīdiem, cilvēkiem, kas pārvadā invalīdus un cilvēkiem, kas ved slimniekus pēc operācijām vai izmeklējumiem vispārējā narkozē. Pārējie kājiņām, ar sabiedrisko vai ar velo.
  • 5
  • 0
NAV VIENALGA
N
pa lepnu!
  • 3
  • 2
nesēdi
n
Neveido sastrēgumu un nesēdi tajā, kāp uz ričuka un brauc pa brīvo joslu!
  • 17
  • 8
Ieva
I
Tas speciāli dizainētais sarkanais materiāls, īpaši kombinācijā ar šauru joslu kārtīgu akmeņu, izskatās pēc tā, kas rodas, kad priekšnieks pasaka: ja kaut ko neuzdizainēsi, atlaidīšu, un tavs krutais tēte, kas te tevi pa blatu iekārtoja, nelīdzēs!
Kretinero
K
Par tikai nedaudz lielāku summu tramvaju Barona ielā varēja ierakt zemē, kā to dara pasaules un jo sevišķi ES lielpilsētās. Ierakšanu vajadzēja sākt pie VEF, nevis, kā tagad, mainīt sliežu pamatu.
NAV VIENALGA
N
1. Rīga nav lielpilsēta. 2. Pazemes tramvajs man liekas saucas - metro! 3. Tava piedāvātā varianta izmaksas varētu būt kādi 700 miljoni; turpretī šī varianta izmaksas - ap 5-6 milj. 4. Sliežu pamats netiek mainīts. Pārliek tikai bruģi.
  • 6
  • 1
to RD
t
Pirms sakat irst par velmi sakartot un padarit Barona ielu nezin tur par kādu pasaules centru vispirms visiem gutmanveidigajiem ieteiktu izstaigāt šo ielu (laikam jau nekad nav sanacis to izdarit). Tad ieraudzītu,ka Barona /Artilerijas sturi ir paredzēts nozāģet divus lielus kokus (viensno tiem ir osis) jo tur notikšot siltumtrases. buvniecība. Varbut vispirsm ieteiktu saglabt atlikušos kokus(cik iņu vispar ir tur palkuši?) un sargāt bruģi (pat esmu redzējis,kā uzņemigi ļautiņi nu gluži kā skudriņas stibi akmeņus prom) Ja gribās kaut ko nozagt man nav žēl,bet nebojajat to kas vel ir palicis.
Juhans
J
Steigšus jāieprēk nelieli individuālie tramvajiņi, vēlams Škoda.
pesimists
p
Pilnīgs idiotisms ! Tramvajs un veloceliņš - kas tā par gājēju ielu ?! - It kā tur pat blakus nebūtu Tērbatas iela? - Kurš šito marasmu ir izdomājis?
NAV VIENALGA
N
Barona iela nav paredzēta kā gājēju iela. Tur ir pietiekami plata ietve (labajā pusē virzienā uz centru), lai nodrošinātu kafejnīcām ārtelpu un gājējiem - ērtu iešanu. Tāpēc arī nedrīkst samazināt ietvju platumu.
  • 2
  • 0
gr
g
Tramvajs, kā ekoloģiskākais transporta veids, ļoti labi sapas ar gājēju un velo priekšrocību uz šīs ielas. Tāpat ši iela autotransportam bija mazāk draudzīga kā Tērbatas iela. Pie tam, no drošības viedokļa ir labi, ka sabiedriskais transports (tramvajs) kursē arī pa nakti, piemēram. Citādi, « plika" gājēju iela, kad veikali ir ciet naktī varbūt bīstama.
  • 7
  • 1
Jānis
J
Viss ir skaisti, tikai kāpēc bija ilgstoši jāparalizē visa iela, lai mainītu bruģi, bet darbi tikpat kā stāv uz vietas. Ne vakaros, ne brīvdienās neviens nestrādā. Kāpēc nevarēja remontēt pa posmiem?
!
!
Beidziet taču melot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAU ir ieklāts jaunais bruģis un vecie SUPER bruģakmeņi UZ KURIENI IR AIZVESTI??????????????????????????
NAV VIENALGA
N
Ko bļauj! To bruģi, ko noņēma nost velojoslas zonā, izmantos tajos posmos, kur līdz šim bija asfalts! Vienkārši!
  • 5
  • 2
Ieva
I
Aizstāti ar speciāli dizainētu presētu granti.
  • 3
  • 0
ierauts
i
nāsī!
  • 5
  • 1
Barona ielā trotuāri ir tik plati,
B
Sabāžot tramvaju kopā ar auto plūsmu, paildzināsies sabiedriskā transporta kustība
gr
g
Man liekas, ka viņi nelaidīs auto pa sliedēm, jo velojosla būs rekomendējošā. Respektīvi sanāks tāda kā koptelpa auto un velobraucējiem. Visiem būs jāmācās sadzīvot un vienam otru respektēt.
  • 1
  • 1
Ieva
I
Un gājējus atšaut? Īpaši visādus tur invalīdus un māmiņas ar ratiņiem.
  • 8
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas