Tostarp 18.zemās grīdas tramvajs piegādāts piektdien.
Savukārt atlikušos divus no kopumā 20 jaunajiem zemās grīdas tramvajiem RS paredzēts piegādāt šogad decembrī, informēja Zaķis. Iepriekš gan uzņēmums plānoja visus 20 jaunos tramvajus saņemt līdz oktobra beigām. "Izmaiņas piegādes grafikā ir saistītas ar jauno tehnisko risinājumu izstrādi un tā realizāciju tramvajos," paskaidroja RS pārstāvis un norādīja, ka zemās grīdas tramvaju izmēģinājuma laikā konstatētas atsevišķu sastāvdaļu nepilnības konstrukcijā, kā arī tika izvirzītas papildu prasības tramvaju aprīkošanai ar iespējām to īslaicīgai kustībai ārpus kontakttīkla.
Pēc Zaķa teiktā, pašlaik ekspluatācijā pieņemti astoņi zemās grīdas tramvaji.
Jau vēstīts, ka sākotnēji atbilstoši noslēgtajam līgumam līdz šā gada janvāra beigām RS bija jāsaņem visi 20 zemās grīdas tramvaji, kuru kopējās izmaksas ir 52 miljoni eiro (36,5 miljoni latu).
RS pirmo zemās grīdas tramvaju prezentēja 2010.gada aprīļa vidū, savukārt pirmajā reisā tas devās pagājušā gada 1.jūnijā. Pašlaik jaunie tramvaji kursē tikai vienā maršrutā – 6.tramvaja maršrutā (Stacijas laukums–Jugla). Tramvaji ir pasūtīti Čehijas uzņēmumam Škoda Transportation s.r.o..
Zemās grīdas tramvaju projektā Rīgā ir plānots atjaunot infrastruktūru, 5.tramvaju depo Brīvības ielā 191, kur saņemti jaunie tramvaji, un pagarināt 6.tramvaja līniju. Kopējās projekta izmaksas ir 142 miljoni eiro, un aizdevumu projekta īstenošanai piešķīra trīs bankas. Kredīts ir uz 30 gadiem, un pamatsummas atmaksa ir jāsāk pēc pieciem gadiem.
Rīgas satiksme nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem,tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.