Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā -2 °C
Daļēji saulains
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

RVR jaunā ēra - top tramvajs un piepilsētas pasažieru vilciens

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
oskars
o
pats interesantakais, es cehija,vismaz praga jaunos tramvajus[kuri brauka riga]nemaz neredzeju pasi cehi brauka ar vecajiem.
Forši
F
Ka Latvijā ir cilvēki kuri domā un dara valsts labā.Prot ne tikai ņaudēt ka slikti ,bet ir gudrāki par tagadējiem Saeimas deputātiem.Kuri raušanu savā kabatā un valsts izzagšanu skaita par normālu parādību.
Fredrx Rikišets
F
Man prieks! Lai izdodas! :):)
KKK
K
Virsraksts maldinošs, patiesībā vēl nekas netop, vēl tikai fantāziju līmenis!
Dr.xy
D
Attelos redzamo kantaino vagoninu dizains ir briesmigs. Un sis cetrkantainas kastites cer pardot Azijas tirgu ,kur ir moderni Japana razotie atrvilcieni,un letie Kinas razojumi.
Liels prieks
L
Lai vīriem izdodas!!!
oTTo
o
Dizains kā padomju laikos :D
Ha-ha
H
var tikai nosplauties! Cik talu tada grabaza brauks?!
Lynx
L
Piedoiet, bet kas tas ir par brīnumu redzamajos attēlos??? Vilcienam par mazu un travajam, manuprāt, arī? Jebšu tas ir kas specifisks, tiesa man vairāk atgādina padomju autobusa aprises (http://spi4.itvnet.lv/upload/articles/13/139550/images/_origin_Bijusi-Livanu-15.jpg)
Māris
M
Krievijā patreiz ir pieprasījums pēc ratupāriem, kas nāk zem vilciena, jo tos ražoja Ukraina, bet pēc 90tajiem tiem ir kritusies kvalitāte un ļoti bieži masīvais čuguna rāmis salūzt. Iespēja ražot tās ķerras un tirgot uz ru, kamēr viņi nav sākuši paši pie sevis ražot.
stingrā mamma
s
Lējēj Māri, kur atradi čugunu rāmī? Iepriekš nekad vēl nav bijis.
  • 5
  • 0
Bambaks
B
RVR ir tipiski krievisks uzņēmums ar novecojušām tehnoloģijām, pilnīgi nekonkurētspējīgs. Viņiem nav sajēgas par rekuperatīvo bremzēšanas sistēmu, par magnētiskajām bremzēm, par mūsdienīgu ritošo sastāvu, par ventilācijas, apsildes un kondicionēšanas sistēmām, par ērtiem sēdekļiem un durvīm starp salonu un tamburu, kuras normāli vērtos.. Viņi neko nezin par vagona durvīm, kas atveras un aizveras -5 grādu temperatūrā un kuras neiesalst. RVR ir iesprūdis tālajā 1968.gadā. Par visu iepriekšminēto liecina par ES naudu rekonstruētie sastāvi. Pagasta nabagi, kuri nevar un nespēj! Lopu vagonus tikai prot štancēt.
abu
a
ER atjaunotajiem vagoniem ir rekuperācija, bet ne velti viņi ir tikai atjaunoti nevis jauni, disku bremzes vari DR vilcienos apskatīt (tie arī būvēti PSRS). Pneimopiekare ar RVR bija gan ER200 gan DR2 vilcienos, kuri latvijā nav. Zemā grīda gan RVR vel nav bijusi
  • 2
  • 1
Bambakam
B
nevajag te muldēt par rekuperācijas nebūšanu. Izbrauc ar ER2T un varēsi rekuperatīvo bremzēšanu i izjust i dzirdēt. tas ka tas viss jau ir sen vecs un mūsdienām nederīgs, tas protams tā ir, piekrītu. bet priekš tiem gadiem ''visvarenajā PSRS'' tā bija laba štelle. tas, ka līdzšinējie īpašnieki bija pakaļas un neko diži uz priekšu nebīdīja ir priekšnieku nevis RVR kā tāda vaina. Lai jaunajiem īpašniekiem veicas un izdodas ;)
  • 6
  • 0
Bambaks>abu
B
Nekādas rekuperācijas nav- joprojām čuguna (latviski pareizi ķeta) bremžu kluči, dzirkstelēm šķīstot, beržas pret tērauda riteņiem, bremzes ir pneimatiskās ar arhaiskām bremžu kamerām. Aizej un apskati ritošo sastāvu! Tad varbūt pamanīsi, ka zem elektrovilciena vagoniem ir arhaiski elektrofīderi (vadi ar izolatoriem), ar kuriem variē strāvas parametrus. Tas ir akmens laikmets. Vienīgā vagonu ventilācija ir caur atvērtiem logiem. Laikam neesi normālu vilcienu redzējis!
  • 4
  • 2
abu
a
Rekuperācija ir, magnētiskās bremzes jau bija ER200, jā tehnoloģijas ir novecojušas, bet laikmets ir cits.. arī rūpniecībā, tagad visu būvē savādāk nekā PSRS
  • 6
  • 1
Ivars
I
Tad tomeer arii kaada patikama zinja. Lai veicas sajaa gruutajaa darbaa.
K-K
K
... KAM VEL VAJADZIGI JELGAVAS TANKISTI ?!
Kaža
K
Nu re - beidzot nāca pie prāta ! Lai izdodas,un lai RVR atgūst savu zaudēto slavu !!! Varēja jau darīt savādāk no paša sākuma - 25 gadus atpakaļ,bet labi ka vismaz tagad sāk kaut kas veidoties !
Smertins
S
RVR prātīgākais variants būtu bijusi sadarbība ar vienu no mašīnbūves līderiem Bombardier.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas