Laika ziņas
Šodien
Migla

Satiksmes dalībnieki: Jāpaiet vismaz pieciem gadiem, lai satiksmes kultūra kļūtu apmierinoša

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Arī šajā traģēdijā vainojams velo??
A
Savukārt 10. jūlijā pulksten 6.53 Rīgā, Kalnciema un Slokas ielu krustojumā automašīna «Iveco» uzbrauca gājējam, kurš guva smagus miesas bojājumus.
GU
G
Buļļu ielā no Dagmāras ielas līdz Dzegužkalnam gājēju ietves ir šauras un abās pusēs norobežotas - vienā pusē augsta necaurredzama sēta, otrā ielas aizsargbarjeras, taču 8 no 10 riteņbraucējiem tas nav iemesls samazināt ātrumu, apbraucot gājējus, vai parēķināt, ka pēkšņi viņam priekšā var iznākt gājējs no kāda pagalma. Līdzīga situācija ir arī uz Gaisa tilta. Redzēti gadījumi, kad „vellodžigiti” nesas gar tikko piestājuša autobusa / trolejbusa durvīm. Te nelīdzēs nekādi 5 gadi. Nejēdzība, ka riteņbraucēju nedrošība braukt pa ielu ir pārvērsta par gājēju bailēm atrasties uz ietves, ir jānovērš pamatos – ātrā braukšana pa ietvi ir jāaizliedz. Kas vienkārši vizinās, tam ātrums kā gājējiem.
aitugans
a
Rīgas domes Satiksmes departamentam plāni, kā uzlabot infrastruktūru, ir lieli =============================================================== Visus lielos plānus samaitā tas, ka plānotājiem nav ne mazākās sajēgas par velo satiksmi. Visiem darbiniekiem vajadzētu par pienākumu uzlikt pārvietoties pa Rīgu ar velo visu gadu. Tad viņi iegūtu izpratni par īsto situāciju ielās.
tv
t
RDSD plāni lieli ir jau desmit gadus!! Žēl tikai, ka no visiem dižajiem plāniem dienas gaismu sasniedz tikai tie, kuri paredzēti autotransporta ērtību uzlabošanai. Paskatieties, kā tiek veidoti jauni mega projekti Rīgā un sapratīsiet - riteņbraucēji Rīgas Domes Satiksmes departamentam ir pie vienas vietas. Galvenais - otkats no mega projektiem! Gājēji un riteņbraucēji - plikadīdas, nabagi, pamuļķi!;) Lai brauc kur grib!
Vai kāds rakstu vispār izlasīja????
V
Rīgas centrā 10 minūšu laikā krustojumu pie sarkanās gaismas šķērsoja četri velosipēdisti, divas mašīnas un 15 gājēju. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Avīžnieku eksperimenta dati skaidri parāda, ka visdedzīgāk par citu pārkāpumiem kliedz lielākie CSN pārkāpēji - gājēji! Liekulība ir nejauka īpašība! Mazliet paškritikas šajā forumā noderētu :)
dusmīgs
d
Tad, kad ceļa policisti kļūs par šoferu draugiem un palīdzēs regulēt satiksmi, tad arī būs kārtība. Bet viss ir atkarīgs no tā- kādas būs policistu algas un viņu darba nosacījumi. ja ir plāns, kas jāizpilda , lai saķertu pārkāpējus, nekas nekad labs nebūs. Korupcija ir jebkurā gadījumā- vai policisti ņem vai dodam valstij ( policijas šefiem) Tā ir tautas čakarēšana
Auto
A
Policijai jau sen ir jāiesaistās! Brīvības gatvē ir ļoti sakarīgs veloceliņš, tāpēc pa trotuāru vizinās tikai retais velomīlis, toties krustojumos pie sarkanā 90% velosipēdistu nestājas..., tas reāli apdraud pašus un autovadītājus, jo luksafori ir noregulēti tā, ka auto var nogriezties tikai ja velo luksaforā deg sarkanais, autovadītāji ar to arī rēķinās. Protams, atbildīgie sarosīsies tikai tad kad kāds pedāļu minējs būs izsmērēts pa kādu no Brīvības gatves sānielām. Bet varbūt ir vērts par to padomāt ātrāk?
Velosipēdista notriektā
V
Tieši uz Brīvības gatves pie trolebusa pieturas arī cietu. Starp nojumi pie trolejbusa pieturas un māju tikko garām var paiet divi gājēji, taču tur joņo velosipēdisti abos virzienos. Un "izsmērēti" tiek gājēji, kuri izkāpj no trolejbusa.
  • 6
  • 0
Zobrats
Z
Uz ielas primārais ir auto. Uz ietves gājējs. Divritenis NAV pārākuma pazīme. Un esošā situācija ir tikai divriteņu nesodāmības rezultāts - viņi vienīgie brīvi braukā par ceļiem, ietvēm un celiņiem un nemitīgi raud, cuk slikta ir dzīve.
Senais
S
Baidos, ka vairāk, jo vēl arvien daudziem auto, vai kāds cits mehānisks transports(varbūt izņēmums ir velosipēds, tomēr ir subjekti, kas arī ar tiem plātās) ir daudz kas vairāk, nekā līdzeklis nokļūšanai no punkta A līdz B. Protams, tā ir visur, bet postpadomju telpā pārāk ļoti.
Cietusī
C
Velosipēdisti ir apdraudēti, taču, lai cik dīvaini - no citiem velosipēdistiem. Nesen uz VEF tilta prātīgi uz sava velo laidos lejā, bet kāds nekaunīgs puišelis izdomāja apdzīt un notrieca mani - diena beidzās traumās ar sašūtu ceļgalu un atvaļinājums vējā... viņš protams mirklī aizmuka.. tagad man bail braukt
Vārds
V
Piedod, bet nejūtu tev līdz.
  • 2
  • 7
!!!>ii i
!
Kur tu viņu iesūdzēsi, kamēr (ja) piecelsies, velosipēdists jau gabalā... tāpēc jau nebaidās, jo nav noķerami. Pats no sevis nekas ari pēc pieciem gadiem nemainīsies, vajag , lai tad policija pieskata, kā velosipedisti ievēro satiksmes noteikumus, pašlaik viņi brauc pēc saviem ieskatiem. Brīvības gatvē viņiem ir ideāli apstākļi un tomer nezin kāpēc arī tur dažiem uz veloceliņa vietas par maz un brauc pa ietvi
nja
n
tieši šāds gadījums bija vienai manai draudzenei parkā pie kanāla tiltiņa. viņa gāja un nesa kaut kādas planšetes, un viņai uztriecās velosipēdists, kurš tā vietā, lai skatītos uz ceļu, muldēja pa mobīlo un blenza kaut kur apkārt. viņa ar savām planšetēm nepaspēja izvairīties, un tika notriekta - un velosipēdists, tā vietā, lai palīdzētu piecelties un savākt mantas, uzdeva ātrumu un aizlaidās. sieviete, paldies dievam, tika cauri tikai ar sasitumiem un pamatīgiem zilumiem uz kājām. varētu ieviest velosipēdiem nummura zīmes, tas vismaz kaut cik ļautu indentificēt vainīgos.
  • 5
  • 0
ee
e
Pazīstu cilvēku, kuru gandrīz notrieca velokurjers (paģlāba laimīga nejaušība) un esmu redzējusi cilvēkus, kurus ir notriecis velosipēdists uz ietves daļaus, lai gan blakus ir veloceliņš (Skolas ielā). Kāda tur uzmanība un kultūra???
A
A
Daži velo braucēji nesaprot, ka braucot pa ielu uz viņiem gaismas attiecas tāpat kā uz citiem transporta līdzekļiem un tas nozīmē, ka pie sarkanās gaismas ir jāapstājas. Tramvaja pieturās, kas atrodas brauktuvei pa vidu, velo braucējam ir jāapstājas tāpat kā auto, kamēr tramvajs nav aizvēris durvis. :-)))
  • 4
  • 0
ii i
i
Tiko kaads no latvieshu zombijiem pamodiisies no transa un sapratiis,ka vellapeedistu var iesuudzeet un par miesas bojaajumu nodariishanu (plus materiaalie zaudeejumi, etc etc ) un piedziit vairaakus simtus,paraadiisies uzmaniiba un kultuura.
  • 3
  • 0
Velosipēdista notriektā
V
Ja gājēju pie ieejas veikalā notriec velosipēdists, tad vainot gājēju ir absurdi. Visi satraukušies par velosipēdistu drošību un ērtībām, bet aizmirsti ir gājēji, kuriem vienīgā iespēja pārvietoties pilsētā ir ietve,kur tagad atrasties ir bīstami tieši velosipēdistu dēļ. Dziesmu svētku laikā Vērmanes dārzā bija dažādi pasākumi un ļoti daudz ļaužu, taču viens otrs velosipēdists ignorēja gājējus un centās braucot spraukties gājēju plūsmā. Par kādu izpratni var runāt, ja neievēro elementārus satiksmes noteikumus- uz ietves priekšroka ir gājējam.
Etiķete
E
Temīdai Negribi apspriest ar Vidzemes augstskolas bijušā rektora Pētera Cimdiņa radiniekiem, ka tie velosipēdisti jau nekādu nopietnu skādi nevar nodarīt...
  • 2
  • 0
temīda
t
Redzi, ja tevi notriec velosipēdists, tad Tev ir iespēja sašust un dusmoties. Ja tevi notriec auto, tad uz visiem laikiem pārstāj priecāties vai dusmoties, gandrīz vienmēr... Kas bīstamāks? Starp citu - mani notrieca auto, bet ne jau tādēļ esmu īgnaļa uz visiem laikiem. Dzīvi jāturpina.
  • 2
  • 3
temīdai
t
Iemācīsies no jauna staigāt ar kājām, nebūs arī emociju.
  • 4
  • 0
temīda
t
ieliksim svaru kausos divus ciparus. Cik gadā gājējus nogalina velosipēdisti? Cik gājējus nogalina auto braucēji? Izdarām secinājumus par bīstamību! Nevajag lieki emocijas te kurināt.
  • 2
  • 4
A
A
Lielākā problēma ir tā, ka voloceliņi daudzās vietās tiek ierīkoti uz gājēju ceļa rēķina. Spilgts piemērs ir Ķīpsala pie veikala Olimpija, kur gājēju plūsma ir daudzreiz lielāka nekā velo, bet iešanai atvēlētā daļa ir 1/3 no kopējā trotuāra platuma, pie tam daudzās vietās gājēju daļā ir apgaismes stabi un ceļa zīmes. Kaut kas ir jāmaina. Domājiet. :-)))
  • 8
  • 0
Vārds
V
Iela domāta riteņiem, ietve kājām. Ja velosipēdistu varzai bail no auto, lai braukā pa lauku takām un pilsētā nerādās. Ietve - visā tās platumā un garumā, pieder tiem, kas pa viņu iet un savus no pirksta izzīstos veloceļus Rīgas kungi lai taisa debesīs.
  • 6
  • 3
ho ho ho
h
Nekur Eiropaa ar vellapeediem pa trotuaariem nebrauc...kaa arii pa gaajeeju ielaam (High street etc) ar velosipeedu braukt ir liegts.
  • 5
  • 0
!
!
Cilvēka raksturs veidojas vides un apstākļu ietekmē, līdz ar to vairums var nenokāpt no tās vellapēdas visus 5 gadus, viņu raksturs no tā vien labāks nekļūs.
Gājējs
G
Ja ceļi un ielas nav sakārtoti, tad ne jau tie, kas šos ceļus izmanto, vainīgi, bet valdība un pašvaldības, kas negrib sakārtot ielas un ceļus.
Kx
K
Kā jau pierāda autovadītāju "rakstura uzlabošanās", labākais motivators ir sodi un sodanaudas. Tiklīdz sāktu sodīt sarkanās gaismas neievērotājus (un viņu darba devējus velokurjeru gadījumā) un džigitus uz ietvēm, visticamāk, iestātos brīnums un parādītos ilggaidītā braukšanas kultūra. Vienīgais - tur nu būtu jāprecizē tā sadaļa - velosipēdisti uz ietvēm, jo šobrīd tur tas ir sarakstīts - kā nu gribi, tā interpretē.
  • 2
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas