Laika ziņas
Šodien
Migla
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Smalkais aprēķins biļetē

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
aha
a
Rīgas dome ar naudu rīkojas kā " vienas dienas saimnieks" , tāpēc nepamet sajūta par pilsētas bankrota draudiem.
hmmm
h
laiks mainīt ušaku ar ameriku...
zaķis
z
sab.transporta biļešu cenai bija jābūt, noapaļotai līdz 1 Euro! Bet nevis šādi izkropļoties! Un nevis slaukt pēdejo naudu no troleibusa, autobusu pasažieriem, bet daudz kur citur atrast, kur smelt krējumu, savākt naudu! Piegriežot skābekli Biezajiem, Maksāt spējīgiem! Nabagi tagad vairāk maksā, bet Biezie ar saviem Meršiem, Džipiem, Villām spļauj griestos švilpodami!
DKihots.lv
D
Nenozīmīgs? Varbūt! Bet par pārējo parūpēsies Saskaņa, Koblenz u.c. blakusfaktori. Skandālu ir daudz un tie sekos RS pa pēdām... Pats vairs RS neizmantoju. Es mana ģimene brauc ar velosipēdiem. Tas ir lētāk, ērtāk un veselīgāk... Boikotēt RS. http://t.co/SgiT3HWsik
Kaķkope
K
Pa;š eksperti laikam brauc ar supervāģīšiem un nezina, ka lielākā daļa brauc ar atlaidēm un tās reizē ar cenu celšanu to saņēmēju loks tika vēl paplašināts. Elementāri pretīgs triks - ar atlaidēm tiek vervēts elektorāts. Maksā jau tikai ap 47% pasažieru un uz to kakla sēž tas potenciālais Nila elektorāts. Kāds brīnums, ka RS darbiniece Kristīne Āboliņa meloja, ka šo datu neesot. Tātad - šim cenu pacēlumam ir TIEŠS sakars ar elektorāta vervēšanu. Cenas pacēla - atlaides iedeva vairāk ka'50% un viss kārtībā - cer, ka tie ar atlaidēm piebarotie muļķīši vēlēs par SC. ņemot vērā ārkārtīgi agresīvās kontroles metodes un karu Ukrainā, nevar izslēgt, ka šī it ā nevianīgā lieta faktiski ir centieni destabilizēt situāciju Rīgā. Par šo cenu pacelšanu un atlaidēm faktiski vajadzētu interesēties drošības struktūrām. "Trīsvienības tēls " veiksmīgs? Ūja, ūja, nesmīdiniet jel - kopš kura laika par daiļu tēlu tiek dēvēts sarkans, uzburbis ģīmis kā Bemhenam, kas vairāk iederētos pie Pārdaugavas lielajām skārda atkritumu tvertnēm, kur līdzīgi "tēli" redzami katru rītu....
Vārds
V
Vai šķērsām viss vairs neder komentāriem un jāķeras pie kaķkopes? Kas tālāk?
  • 0
  • 0
Hei!
H
Transporta nozares konkurenti, Riga ir briva nisha jums! Laipni aicinati!
šķērsām viss
š
Šāda sabiedriskā transporta cena, kāda ir tagad uzrauta, ir nedraudzīgs, ikdienu sarežģījot Vienkāršiem cilvēkiem, sabiedriskā transp. izmantotājiem! Gandrīz neviens, kurš leito Sabiedrisko transportu, Nesaņem algās viarāk, kā 1000 euro, mēnesī. netto.Un pat ne brutto! Tikko biju Rīgā. Es redzēju, kas notiek uz Rīgas ielām! Pilns ar dārgām mašīnām. Krievenes un citas, citi brauc ar grezniem autiņiem. Porsche! Volvo, Mercedes! Pilns ar BMW, citiem sedadiem un dārgiem! Visiem šiem autiņiem ir ļoti augstu jāuzceļ kautkādi Nodokļi, Obligāti apstāšanās, stāvēšanas maksa. Rīgas centrā, gandrīz jebkur, kautvai Cēsu ielā, vai Pērnavas ielā, 10-20 euro stundā! Vecrīgā, pie, vismaz 20 euro stundā! Viņi visi, kuri brauc ar šīm mašīnām, lieto šādu dārgu transporta līdzekli ir Spējīgi maksāt! Un tapēc no viņiem ir jāslauc, viņu maksājumos ir jāatrod, jārod Finansiālais ieguvums Latvijas ikdienai, valsts kasei, Sabiedriskajam transportam! Un beigu beigās, šo drausmīgi sliktā kvalitātē Rīgas piem. trotuāri, visas ieliņas, tas šausmīgais atpalicības kauns, kāds tagad ir redzams Rīgas un citu pilsētu noteikti ielās. Nu kāda Eiropas Prezidējošā valsts!? Tas Beļģis, vai Holandietis, vai Austrietis, tas pats eiropejiski domājošs Vācietis vai Skandināvs - ieraugot šādas ielas, šādas ēkas, kādas ir nolaistas Rīgā, Rīgas apkārtnē, smīnēs, būs ļoti pārsteigts, un Pilnīgi būs pārliecināts, ka šī ir Latvijskaj, Bivšaja Sovetskaja respubļika. Kurai nav saimnieks, valdnieks, rīcīb spējīgs parlaments, Saems!
Vārds
V
Drapītes tagad iedzer. Krievenes un citas ... :DD
  • 1
  • 0
Barons
B
Kopš Ušakovs pacēla tarifu ar sabiedrisko transportu neesmu braucis nevienu reizi. RS pārvērtusies par pensionāru, skolnieku un bomžu transportu. Tie 4% ir tieši tie, kas maksāja par biļetēm. Tādēļ Ušakovam nav absolūti par ko priecāties. Nākošajā gadā atkal brēks pēc dotācijām, jo 4% pasažieru iztrūkums būs kādi 20% finansiālais iztrūkums.
!
!
Kāpēc lai pilsētas sabiedriskais transports nebūtu skolnieku transports? Tam noteikti ir jākalpo cilvēku interesēm. Nekādi nespēju saprast šos bērnu nīdējus.
  • 2
  • 5
Hei!
H
Transporta nozares konkurenti, Riga ir briva nisha jums! Laipni aicinati!
inga
i
4% ir NIECĪGS kritums??? Vajag jau pateikt, ka šie 4% ir tie, kas pirka pilnu biļeti, un šādu bija mazāk nekā 50% no braucēju kopskaita. Nekas nav mainījies ne pensionāriem, ne skolniekiem, ne studentiem! Viņiem nav iemesla ne bļaut, ne protestēt. 4% ir, rupji sakot, 10. daļa no tiem, KAS MAKSĀ, nevis no kopskaita. Kritums 1 mēneša laikā! Sākoties siltam laikam maksātāju-NEbraucēju skaits tikai palielināsies! Droši uzsitīsim ušmekam uz pleca! Labs rādītājs! Nemaksātāji-patērētāji turpinās braukāties, maksātāju skaits turpinās kristies, bet RS bļaus pilnā rīklē, ka jāceļ tarifi vēl vairāk, jo nespēj savilkt galus, un, protams, pieprasīs, lai visu kompensē valsts!
>!
&
un tas varbutejais konkurents jau nāks pie visa gatava. pie jau izveidotiem maršrutiem, pieturām.... un nebrauks jau tur kur cilvēku maz, bet tikai peļņu nesošajos maršrutos, kamer pašvaldibai gan infrastruktūra jāuztur, gan jānodrošina nerantablie maršruti...
  • 6
  • 4
!
!
Viens otrs te ir jautrs cilvēks. Domā, ka gadījumā, ja RS parādīsies konkurents - cits autobusu pārvadātājs (tramvajus tāds nekad nepavilks), tad hroniskie nabagi un nemaksātāji labosies. Nē, tā nenotiek, paradumi un rocība tāpēc vien nemainās. Toties redzams, ka RD dotējums ļauj vēl joprojām izlaist reisus arī maršrutos, kuros šie hroniskie vizinās. Ja to vietā būtu privātais, pēc pirmā, otrā finansiāli neienesīgā darbības mēneša šie reisi tiktu slēgti vai to skaits - samazināts. Zaķi ilgtermiņā ieriebj paši sev. To pašu varēja savulaik vērot vietējās satiksmes autobusu maršrutos. Biļetes neņēma vai nedeva, līdz nerentablos maršrutus slēdza - nav taču braucēju. :)
  • 4
  • 7
.
.
Par šo man ir tikai 1?, proti šāds: Kāpēc Liepājā brauciens maksā 70 eirocentu, bet Rīgā 1,14 eirocentu (20 braucienu e talonā)? Zilonim skaidrs, ka zog.
Vārds
V
Sveiks, ziloni!
  • 2
  • 9
BB
B
Nākamais Ušakova ļoti, ļoti labais rādītājs ir iedzīvotāju skaita kritums??
!
!
Vienotības politikas nopelnus sākam jau pierakstīt Ušakovam, ja? :)
  • 2
  • 13
Ieva
I
Manuprāt Arnis Lapiņš ir trāpījis. Jo ko iesāksi, ja vajag nokļūt attālākā vietā, bet mašīnas nav?
!
!
Ieva ir naiva. Privātais NEKAD nepiedāvās "sakarīgākus" (?) maršrutus. Kas vispār ir sakarīgāks? Privātais vienmēr rēķinās, vai tas viņam ir izdevīgi. Jūtams, ka tu no šīm lietām neko nesaproti, bet viedoklis par biznesu ir.
  • 3
  • 9
Dr.xy
D
To :Ieva>44 ( 09 :45 ) Vai tad RS nav viena no cekistu apvienibas SC / Vienota Launuma Imperija & GKR & Bela Russ barotuvem ? Un vai tad si teroristu un Valsts budzeta izlaupitaju banda ir "valdosaja koalicija" ?
  • 5
  • 2
Ieva>khe!
I
Nu jā, jo viens no aizbildinājumiem, kāpēc ceļ cenas, bija: valsts vainīga!
  • 4
  • 1
khe!
k
Nav ko brīnīties: roka roku mazgā! Lai dzīvo savējie!
  • 4
  • 1
Ieva>44
I
Ja atņemtu Rīgas Satiksmei visas dotācijas (cik sapratu, viņi tās pamanās saņemt pat par 1. un 2. grupas invalīdiem, kurus vizina valsts), tad iespējas tirgū iespiestos arī citas kompānijas, kas piedāvātu sakarīgākus maršrutus un sakarīgākus grafikus, bet tā - nekādu cerību. Īpaši tāpēc, ka RS ir valdošās koalīcijas reklamēšanās iespēja. Papildu reklamēšanās, par nodokļu maksātāju naudu: mēs tos vizinām bez maksas, tos par samazinātu maksu, re, kādi mēs labi!
  • 13
  • 1
44
4
Varētu izmantot citas kompanijas pakalpojumus, bet ir tikai viena - RS. Tas rada izbrīnu. Mēs kādā lpsrs dzīvojam?
  • 9
  • 1
Dr.xy
D
Aljonas,Papina & CO slavas raksts kremla cekistu,Valsts budzeta izlaupitaju,apvienibai SC / Vienata Launuma Imperija & GKR & Bela Russ.
e.
e
Jāsaka, ka mīlestība pret zīmoliem šķiet stipri perversa. Kas līdzīgs nekrofīlijai, jo abos gadījumos ir attiecības ar nedzīvām būtnēm. Bet šajā gadījumā zīmolvedēji pavisam sapinušies savā "meistarībā". Cilvēki taču brauc ar Rīgas satiksmes tramvajiem tikai tādēļ, ka viņiem ir jātiek no punkta A uz punktu B, un citas tūlītējas alternatīvas vienkārši nav. Un nav nekāda sakara ar RS zīmola godināšanu un pielūgšanu vai, vēl ļaunāk, mīlēšanu.
par to jau iev es rakstu
p
tādiem kā tu vienmer atradīsies kur pakašķēties pat ja tas uz tevi tieši neattiecas. tu pat nebrauci tajā tramvajā, bet vienalga brēc itkā tavu pēcpusi plēstu:)
  • 2
  • 4
e.
e
Kāda aptauja? Runa ir par 4% pasažieru kritumu un šī skaitļa interpretāciju. Domes vadība to nosauc par nelielu un caur "Dienu" nebeidz sevi slavēt. Nez vai tam var piekrist, jo Rīgas satiksme ir monopolists. Ja atrēķina lielo bezmaksas un atlaižu braucēju īpatsvaru, tad to cilvēku, kas atraduši alternatīvu, procentuāli ir vēl vairāk. Tomēr ar mīlestību tam nav nekāda sakara. Tikai ikdienišķa vajadzība.
  • 10
  • 1
Ieva
I
Nesen eju pa Miera ielu, pēkšņi atskan aiz muguras baisa klaboņa un graboņa. Domāju, būs izlaiduši padomju laiku tramvaju, to ar cietajiem sēdekļiem? Jo Latvijas laiku brauc normāli. Nē, izrādījās tas bija jaunais, zemās grīdas. Pati satiksme stāsta jau, ka tos ik pa brīdim aizmirstot (?) ieeļļot (?).
  • 6
  • 2
aptaujā neprasa jātiek vai nav jāti
a
aptaujā prasa atieksmi pret kompāniju kā tādu. un lielākai daļai jau nav pretenziju, pat apmierināti ar jaunajiem transporta līdzekļiem. tik atsevišķi kašķigi subjekti nekad nearko nav apmierināti. nu sīki fušieri vienmer gadās, jebkurā lielā kompānijā. tas nemaina kopainu
  • 2
  • 8
44
4
cilvēks nav robots - tikai racionala vai loģiska būtne
  • 3
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas