Līdzīgi rīkojas vēl daudzi, turklāt daļa šķērso šoseju, lai nonāktu Medumciemā. Taču par ceļa drošību atbildīgās amatpersonas drīzu risinājumu, lai padarītu šo posmu drošu, nesola. Olaines pagasta padomes priekšsēdētāja Aija Zandere norādīja, ka īstais adresāts, pie kā griezties iedzīvotājiem, ir par šoseju atbildīgais valsts uzņēmums Latvijas Valsts ceļi. Pagasta padome jau vairākkārt ar viņiem sazinājusies, jo šī esot tikai viena no vairākām bīstamām vietām visā ceļa posmā no Rīgas līdz Jelgavai, taču rezultāta nav. Arī A.Zandere uzskata, ka vajadzētu šosejas 14.kilometru apgaismot, turklāt būtu nepieciešams papildus ierobežot braukšanas ātrumu un izveidot gājēju pāreju. Latvijas Valsts ceļi pārstāvis Guntars Brālis skaidro: "Šobrīd šoseja paredzēta braukšanai ar 90 km/h. Arī apgaismojums nav risinājums, jo, lai gan gājēji būs redzami, tie tāpat ies pāri ceļam, un tas ir bīstami," viņš uzskata un min — ideālais variants — ja pašvaldība varētu norīkot savu autobusu, kas iebrauc apdzīvojamajā rajonā, lai cilvēki netiktu izsviesti šosejas malā. "Ja uz ceļa vairs nebūtu pieturas, nebūtu nekāda problēma. Otrs risinājums varētu būt gājēju tiltiņš, taču tas ir ļoti dārgi." Uzņēmuma Satiksmes organizācijas pārvaldes direktors Māris Zaļaiskalns, informē, ka pēc pāris gadiem sāksies sagatavošanas darbi ceļa pārbūvei par ātrgaitas automaģistrāli. "Tad centīsimies panāk, lai ir pēc iespējas mazāk autobusa pieturu šosejas malā," saka M.Zaļaiskalns.
Šosejas posmu, kur gāja bojā sieviete, izgaismot nesola
Pēc Anželas nāves, kas iestājās pēc tam, kad sievieti Rīgas—Jelgavas šosejas malā vēlā vakara stundā notrieca vieglā automašīna, Bērzpils ciema iedzīvotāji grasās lūgt vietējo pašvaldību ceļa posmu izgaismot. Kā ziņots, Anžela, atbraukusi no Rīgas, izkāpa autobusa pieturā šosejas 14.kilometrā un mājup devās ar kājām tumsā gar šoseju.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.