Sacensībās, kas pagājušās nedēļas nogalē notika Jūrmalā, Dubultu pludmalē pilnīgi no jauna projektētā un celtā skeitparkā, piedalījās labākie skeitborda braucēji no Baltijas un citām Eiropas valstīm.
Latvijas skeitbordistu vidū labākos rezultātus sasniedza Kārlis Bogustovs, īpaši neatpaliekot otro vietu ieņēma Ričards Dunkulis, bet trešo vietu izcīnīja Gatis Celmiņš. Kā atzina sacensības idejas autors Kristaps Pagrabs, «neraugoties uz to, ka somi arī šogad ir bijuši spēcīgākie konkurenti, mūsu braucēji ir pacēluši savas profesionalitātes latiņu jau starptautiskā līmenī un domāju, ka nākamgad mūs varētu sagaidīt pārsteigumi».
Kārlis Bogustovs sacensībās piedalās jau ceturto gadu, bet tieši šogad sasniedza vislabākos rezultātus. «Mana «atslēga» ir skeitot ar prieku, to es it kā vienmēr darīju, bet mēdzu iespringt par rezultātiem. Tagad man patīk aiziet passkeitot atpūtas un laba tusiņa ietvaros. Viss, kas vajadzīgs, ir čils — vienalga, kādi būs rezultāti,» skaidro K.Bogustovs.
Dubultu pludmalē šogad braucēju vidū bija īpaši sīva konkurence, jo cīņā piedalījās vairāk nekā 30 profesionāli skeitborda braucēji no piecām valstīm, to skaitā — no Izraēlas, Somijas u.c.
Noslēguma pasākumā tika apbalvoti arī skeitborda filmu festivāla un fotokonkursa dalībnieki. Kinofestivāla balvu — labākā filma par skeitborda kultūru — saņēma vācietis Jonatāns Peters par filmu «Objectif Lune». Jau vēstīts, ka starptautiskā kinofestivāla ietvaros kinoteātrī «K-Suns» tika demonstrētas filmas un organizēta fotoizstāde, kas bija īpaši veltītas skeitborda kultūrai.
Piedaloties fotokonkursā un demonstrējot savus labākos darbus, par labākās fotogrāfijas autoru tika atzīts Artūrs Pavlovs, bet skatītāju simpātijas balvu saņēma Maksims Kalaneps.
Festivāla atbalstītāji — zīmols «Converse» — atbalstot sportistus, izsaka gandarījumu par sasniegtajiem rezultātiem, jo «pirmo reizi šo sacensību vēsturē bija vērojams tik iespaidīgs šovs jūras krastā — gan vizuāli, gan sportistu sagatavotības ziņā. Šie sportisti ir īpaši apsveicami, jo godam nes mūsu vārdu un popularizē skeitborda kultūru», teica «Converse» mārketinga vadītāja Jekaterina Černobrovaja.