"Diemžēl pie varas esošie nespēj tikt galā ar ļoti nozīmīgo airBaltic attīstības jautājumu. Tas ir nacionāls uzņēmums, bet izrādās, ka valdība vispār nesaprot, kādi ir tā attīstības stratēģiskie mērķi. Šā un jebkura valsts uzņēmuma galvenais mērķis nav pelnīt. Galvenais mērķis - infrastruktūras radīšana, tranzīta pārvadājumu attīstīšana, kas rada daudz papildu darba vietu ap airBaltic, peļņa - otršķirīga," skaidro eksperts.
Viņš norāda - ja akcionāru strīdu dēļ airBaltic bankrotēs, Latvijas ekonomikai tas būs milzīgs zaudējums. Tas nav tikai viens uzņēmums, tā ir Rīgas lidosta, cilvēku spēja pārvietoties, darba vietas. airBaltic bankrotam var izrādīties ļoti negatīvas ekonomiskās sekas.
"Tas, ka pie varas esošie nespēj stratēģiski izdomāt un nolemt, ko darīt, ir ļoti bēdīgi. Pirms gada uzņēmumā tika ieguldīti 15 miljoni, taču nevar saprast - kāpēc un kur palikusi nauda. Ir noslēpumains Bertolts Fliks, kurš vada uzņēmumu no Vācijas, jo, baidoties no politiskā spēka Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB), šeit pat nerādās. Baidīties no KNAB savukārt ir pamats ikvienam, jo mēs neviens nezinām, ko KNAB izdomās darīt rīt un pēc kā atnāks."