Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Top Latvijas eksportprece - koka rāmja velosipēdi

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Optimists
O
Prieks par jauniem cilvēkiem, kuri realizē savas idejas, nevis čīkst par grūto dzīvi Latvijā, un maina vienu darbu pēc otra, jo paši nezin, ko grib. Uz priekšu un lai veicas!
Randy, BRD & Latvija, €U
R
Klientu vairumu gan kompānija saskata turīgajās rietumvalstīs - Francijā, Vācijā, Skandināvijā, kur jau tiek veidoti kontakti ar potenciālajiem tirgotājiem.>>> Cieniitie 'inovatori', dziivoju Vaacijaa nu jau 18 gadus. Un varu Jums droshi apgalvot, ka Vaacijaa NEVIENS normaals ciilveeks NEKAADUS KOKA VELOSIPEEDUS NEKAARO!!! Droshi un CIETI!!! Bez tam - peedeejos 20 gadus VISI velosipeedi, kuri tiek paardoti Vaacijaa, ir apriikoti ar japaanju 'Shimano' aatruma paarsleegiem, un tikai. Tas ir standarts visaa Pasaulee. Punkts. Attieciibaa uz raamjiem - ir ljoti dazhaadi, bet tikai peedeejais diivainis Vaacija izveeleesies koka raami. Ja var izveeleeties stikla shkjiedras, titaana vai ajaulumiinija. Svars ir noziimiigs. Bet taapeec jau neviens NORMAALS vaacietis (ar ienaakumiem liidz 5000€/meenesii netto) nemaksaas papildus 500€ par koka raami. Shis produkts ir kaut kaadiem 'diivainjiem', un taadu Rietumeiropaa ir ljoti maz. Var jau buut ka krievijaa bagaatniekiem kaut kas taads ir vajadziigs, lai gan shaubos. Un neticu ka vanjku bagaatnieki vispaar brauc ar velosipeediem, nekas vairaak kaa tiirts shnjabis vinjiem prieksh dziives stila nav vajadziigs. Latvijas jaunaa biznesa paarstaavjiem tiesshaam vajag bikinj 'pakustinaat smadzenes', un ne tikai to vieniigo rievu kaaajstarpee.
Ļaudiņš
Ļ
Kātru šādu velosipēdu apgāzt un tā braucēju nosūtit mežus cirst un tālāk postīt Latvijas dabu.
bs
b
Būtu smieklīgi,ja nebūtu tik stulbi.Cik zaļi ir jādomā,lai aizdomātos,ka no dienvidamerikas atvesta pagale vairs nav nekāda ekoloğiskā izejviela.Čaļi visus bagāto autiņu īpašniekus uzskata par lohiem.
ak vai!
a
Cik Tu guuudiiirs!
  • 0
  • 3
we
w
pie kam saliimeeta pagale. Un noteikti piesuucunaata ar liimi un kjiimiju tik lielaa meera, ka par koku to patiesiibaa saukt vairs nebuutu pareizi. Apmeeram tapat kaa liimeetaa koka pakseshlogu raamji, kas ir apstraadati gan pret deformaaciju, trupeeshanu unkraasoti ai lakoti vairaakaas kaartaas. No koka tikai faktuura palikusi.
  • 5
  • 2
replika
r
Jauna biznesa ideja- Latvijas apstākļiem vajag izveidot arī drošus un skaistus velosipēdu pieslēdzējus- no cēlkoka.
oho
o
pašmā'ju ozols un osis neder? cita starpā - mums jau ir viens exklusīvs riteņu ražotājs ērenpreiss, kurš maksā 2-3x vairāk kā analogi veikalā atrodami un pēc kvalitātes ne sliktāki velo. Lai attīstītu šādu biznesu, vajag lielu naudu ieguldīt reklāmā, ļoti lielu. Bet te zēni grib lielu naudu ieguldīt savā kabatā un jau no paša sākuma. Tā tās lietas neies, ērenpreisa piemērs to pierāda.
Vārds
V
Kaut kā negribas velo ar koka, plastmasas vai kaula rāmi. Negribas un viss.
  • 1
  • 2
smags un trausls
s
koks neder, atiecigi ne ozols ne osis nederēs
  • 2
  • 0
$$$$$$$$$$$$$
$
Latvijā "ekskluzīvs" - Āfrikā, ja ne 100 gadus no bambusa, lētākais variants.:)
bambuss nav koks
b
bet zāle. līmets bambuss pēc diskaveri testiem spriežot ir izturigāks par līmetu koku vismaz grīdas dēļos, tik nianse-koks nu līmets tā teikt normāli posmi, kamer bambuss tika līmēts no dikti plānām loksnitēm, atiecigi gala rezultātā līme gandriz vai bairāk nekā paša bambusa, bet nu tas tā kritika no malas verojottestus kur nesalīdzina vienādā tehnaloģijā taisitus materiālus, bet var teikt masivkoka parketa dēliti pret līmes/bambusa izstrādājumu
  • 3
  • 1
aaa
a
...njā,riktīgu tautumeitu uz bomīša nepaņemsi...
fakts
f
malači, lai sokas!
!
!
Lai jau sokas, kas tur var nesekmēties? Tādus velosipēdus taču katrs kāro. :) Biznesā pirmā lielā kļūda esot pieņemt, ka tas, kas patīk vai šķiet noderīgs tev, patiks vai liksies noderīgs arī citiem. Kādus 10-30 gab. pārdos. 10, ja nereklamēsies, 30, ja vēl izgrūdīs naudu.
  • 1
  • 0
testu veikšana vispār ir smiekliga
t
koks nav metāls, katrs ir individuāls ar šķiedrām, zariem.... tas ir metāla rāmim noteiktas lējuma metāls, noteikta metināšanas tehnaloģija un iegūstam daudzmaz vienādus rāmjus , un pat to testu rāditāji atšķirsies. koka gadijumā jātestē katrs rāmis
skolotāju uz pēcstundām
s
pat ja zarus izgriež vai ari izdodas bezaru posmu izmantot, vienalga katrs koks ir savādāks un tā stipribas testi atšķirsies, tāpat kā līmejumi nekad nebus vienādi. pat metāla gadijumā cits sastāvs, cits metināmais/metinātājs un stipriba jau cita. pieļauju ka slodzi jau rāmji tur, ja jau 5 gadu garantiju dod, bet es jau raktiju par ko citu, par to ka pasutitais tests atiecas tik un vienigi uz testejamo rāmi neviss automātiski uz visiem
  • 4
  • 3
skolotājs netic
s
Līmētā cēlkoksnē zaru nav. Marš uz skolu, tehnAloģijas speciālist.
  • 11
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas