TNS Reklāmu reģistrs augustā televīzijā ir reģistrējis 128 723 reklāmas un 12 798 sponsorreklāmas gadījumus.
Ievērojamāko pieaugumu TV reklāmu skaitā augustā devuši ne-banku kredītiestāžu un saldumu reklāmdevēji, portālam Diena.lv atzina TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
Arī augustā reklamētāko nozaru TOP virsotnē joprojām ir mazumtirdzniecības nozare. Straujāko pieaugumu turpina finanšu institūciju un pakalpojumu nozare, ieņemot 2. pozīciju, un šī gada augustā noraidot par 322% vairāk TV reklāmu nekā 2011. gada augustā. Mājsaimniecības higiēnas nozare pakāpusies par vietu augstāk nekā pagājušajā mēnesī un ieņem 3. vietu. Mobilo sakaru nozarē atkal vērojams samazinājums reklāmu skaitā, un tā ierindojas 4. vietā ar 13% kritumu pret 2011. gadu. Piecu reklamētāko nozaru TOP noslēdz saldumu un konditorejas nozare.
Pētījumu aģentūra TNS veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Par 2012. gadu Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 17 TV kanāliem, 23 avīzēm, 65 žurnāliem, 16 radio stacijām, 21 interneta lapu, 8 vides reklāmas medijiem.