Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Uz ceļa Tīnūži-Koknese pēdējo divarpus gadu laikā gājuši bojā 14 cilvēki

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
maija
m
man tur braucot uz 80 km nak miegs, milzigs minuss,ka nav nevienas vietas kur apstaties un atpusties
Barjeras
B
Nenovērtējiet par zemu arī uz šī ceļa bezjēgā saliktās barjeras, kuras 1) pat liela radiusa līkuma gadījumā liedz pārredzēt ceļu un izraisa riskantus apdzīšanas lēmumus 2) ierobežo iespējas izvairīties no sadursmes "raujot pļavā", kas droši vien nozīmētu bojātu auto jebkurā gadījumā, bet varbūt ļautu izvairīties no frontālas sadursmes ar upuriem. Barjeras ir OK gravās vai citās vietās ar ievērojamu augstuma starpību, taču pēdējo gadu celu projektu realizācijās tās ir kluvušas par tāmi sadārdzinošu elementu, kas vieglo auto vadītājiem traucē parredzēt celu un to novietojums bieži nav saprotams. Piemeram rudenī tika ierīkotas barjeras ceļa posmā aiz Kokneses uz Daugavpils pusi, kur to jēga nav saprotama. Vai, ja jāapstājas barjerota ceļa posma malā, avārijas risks - uz līdzenas vietas, jo mašīna nevar izmantot apmali visā platumā un daļēji atrodas uz braucamās daļas.
Paskaidrojums
P
Tātad, kāpēc tā notiek! Tāpēc, ka viens auns, projektējot šo ceļu nav ņēmis vērā, ka šeit ir gan vieglo auto, gan kravas auto satiksme! Un nav ieplānojis nekādas apdzīšanas joslas! Un tad vieglajam auto jāsēž 60 kilometrus astē baļķu vedējam, kurš ātrāk par 80 km/h nedrīkst braukt, bet pret kalnu pat uz 60 km/h nevar pavilkties. Tak paskaiti, krepsi, kas ar ko saduras un kāpēc! 90% iemesls bijis kravinieku tuvums vai lēnums. Es vienam tādam aunam, kurš ieprojektēja Latgales mazpilsētas krustojumā saliņas un barjeras, kurās pat teorētiski nevarēja izgriezties lielie kravas treileri, pajutāju, kāpēc viņš tā darīja. Atbilde bija uz urrā!- sak, ja es novirzos no Eiropas normatīviem, mani atlaidīs no darba, bet par iesprūdušām fūrēm man atbildēt nevajag... Tādā valstī dzīvojam!
Pastala
P
nu vot, kads par to naudu sanema,bet cilveki iet boja.Tad kam ta atbildiba janes . Varbut pagaidit , 14 cilveku upurus, un tad darisim. ,,CELU SATIKSME DROSIBA ,, dzirdets nosaukums. Ja tur nav kartiba ar satiksmi,varbut izlikt celu policiju lai regule satiksmi ,rupejas par musu veselibu,nevis tik sodit. Nu kaut ka ta ,pa civilizeto, kamer atrisinas .
  • 3
  • 0
ahā
a
Igaunijā Krapsis laikam ir bijis — tur ir tās joslas, bet Lietuvā vēl būvē krustojumos un bīstamās vietās atdalošas saliņas vai joslas, lai būtu jāsamazina ātrums arī tad, kad Waze neziņo par Policijas ekipāžām vai tuvumā nav fotoradara.
sms
s
jāliek guļošie policisti. citādi cilvēkiem grūti saprast, ka taisns ceļš nenozīmē max. ātrumu
Varbūtība
V
Nelaimīgs ceļš- varbūt iet pāri kapiem?
?
?
Vai ņemot vērā ceļa garumu un satiksmes intensitāti, avāriju skaits pārsniedz vidējos rādītājus valstī?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas