Lēto ceļojumu skaits, kas tiek piedāvāti kolektīvajos iepirkšanās portālos, arvien pieaug. Eksperti norāda, ka tirgus tik ļoti sācis koncentrēties uz zemo cenu segmentu, ka pat tiek dibināti uzņēmumi nolūkā tirgot pakalpojumus šādos portālos.
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Ilze Žunde norāda, ka sūdzību un konsultāciju skaits par kolektīvajos iepirkšanās portālos piedāvātajiem ceļojumiem patlaban gan samazinās. Pērn PTAC saņemtas 148 sūdzības un iesniegumi par kolektīvās iepirkšanās portāliem, un no tiem trešā daļa bijusi par nenotikušiem braucieniem. Šogad par šiem portāliem saņemtas septiņas sūdzības, un teju visas no tām saistītas ar šo pašu komersantu, piebilst Žunde.
Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas ALTA prezidente Kitija Gitendorfa patērētājus aicina pievērst pastiprinātu uzmanību ceļojumiem, kas tiek piedāvāti kolektīvās iepirkšanās portālos. Pirms iegādāties braucienu par zemu cenu, būtu svarīgi saprast, kas tad īsti iekļauts minētajā summā. "Cilvēki mēdz nepamanīt, ka bieži vien par katru papildu darbību nāksies piemaksāt. Svarīgākais, lai patērētājs netiktu maldināts, lai viņam būtu pilnīgi skaidrs, par ko viņš savu naudu samaksājis. Ja ceļojums maksā 200 latu, patērētājam skaidri būtu jāsaprot, kas šajā cenā ir un kas nav iekļauts. Vai tur ir iekļautas dzīvošanas, ēšanas un ekskursiju izmaksas vai tikai brauciens un gulēšana," skaidro K. Gitendorfa.
Pilnu rakstu "Lēto ceļojumu uzvaras brauciens" lasiet pirmdienas, 30.septembra, laikrakstā Diena!