Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +7 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

Velosatiksme Rīgā neesot tik intensīva, lai uz veloceliņiem ierīkotu gājēju pārejas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ieva
I
Manuprāt tās lielākās grūtības ar pamanīšanu ir tieši vellapēdistiem: piemēram, Brīvības gatvē regulāri redzu tos, kas nepamana, savukārt uz Gaisa tilta nepaamana, ka tur nekāda veloceliņa nav.
ir velo, bet braucu pa mezhu
i
Liela dalja velo brauceeji uzvedas kaa ielu karalji bez smadzeneem, nesas aarpraatiigaa aatruma, asi manevreejot. Esmu redzeejusi varaakas gaajeeju notriekshanas epizodes, velo i nepiebremzeeja-aizbeega. Esmu pret velo uz ietveem, lai velo celinjus nevedo uz ietvju reekjina!
xxx
x
Kamēr kāds velosipēdists nesabrauks kādu gājēju, nekādu izmaiņu nebūs! Mums kaut kāda kārtība tiek ieviesta tikai tad, kad kāds traģiski un bezjēdzīgi iet bojā. Kāpēc gājējiem nepārtraukti vislielākajā stresā jāuzmanās, lai tik kāds riteņbraucējs neuzbrauc, ejot pa ietvi? Riteņbraucēji diemžēl nebrauc kā Eiropā, bet brauc kā Āzijā!
yyy
y
Taisnība. Man kāju jau "pārsita pušu", atvainojās un aizlaidās. Kliboju nedēļu. Celiņi sazīmēti noziedzīgi - nedomājot par sekām, riteņbraucēji (ne visi) uzskata sevi par ietvju karaļiem - ātrums nežēlīgs bieži, brīdinošu zvaniņu arī nelieto. Bet ko var gribēt - Latvija.
  • 1
  • 1
ede
e
Aicinu kādreiz paskatīties, kā notiek velosipēdistu braukšana juglā posmā no Murjāņu līdz Juglas ielai, kur vairs nav veloceliņa. Tie, kas kāpj autobusos, spiesti skriet zem riteņiem. Bet tas ir rajons, kur mēdz uzturēties vājredzīgie
ede
e
Aicinu kādreiz paskatīties, kā notiek velosipēdistu braukšana juglā posmā no Murjāņu līdz Juglas ielai, kur vairs nav veloceliņa. Tie, kas kāpj autobusos, spiesti skriet zem riteņiem. Bet tas ir rajons, kur mēdz uzturēties vājredzīgie
LatArtūrs
L
Tā kā ''veloceliņi'' uz uz ietvēm jau ir un visdrīzāk tuvākajā laikā netiks pārbūvēti, lai arī cik tas tizli būtu (kā man nesen laipni apskaidroja)... par tām pārejām. Pirmkārt, plūsma ir maza. Otrkārt, gājēji pat uz ielas neaizvelkas 50m līdz pārejai, bet tuvākajā vietā dur brauktuvei pāri. Un ignorē sarkano signālu uz regulējamām pārejām, pat centrā. Par Rīgas seno ielu šaurību. Bleķis! Kritiski paskatoties, no ielām varētu tik daudz paņemt publiskai telpai, autosatiksme neaizņemt tik daudz vietas, cik tai ir atvēlēta. Paskatieties ziemā auto aizņemto trasi. Piekrītu MH viedoklim - mazāk auto, mazāk problēmu. Atstāt šo pārvietošanās veidu tikai garākiem pārbraucieniem ārpus pilsētas un apkalpojošo transportu.
rieksts
r
veloceļus uz ietvem nedrikt buvet.
MH
M
Tieši tā, it sevišķi vienkārši ar krāsu uzvelkot svītru. Centrā ir jāveido velojoslas uz braucamās daļas.
  • 3
  • 1
ha, ha
h
Es, vai maz saproti, ka tad, ja Rīgā, kur ielas tā jau ir šauras tiktu uzbūvēti veloceliņi uz brauktuves, tas nozīmētu, ka dārgie autovadītāji varētu iešaut sev kājā, jo joslas tiktu samazinātas vismaz par 1!!! kas paralēli paredz arī labo pagriezienu apgrūtinājumus. Rīga ir sasodīti veca pilsēta, kur nav iespējams nevienu neapdalot izdarīt visiem pa prātam.
Joņs
J
Cilvēk mīļais, Tu laikam šauras ielas redzējis neesi. Rīgā ir platas ielas salīdzinot ar vesalu strīpu Eiropas pilsētu. Brīvības ielā pat piecas joslas pie Dailes teātra. Merķeļa ielā - četras uz vienu pusi, Raiņa bulvārī - trīs. Salīdzini kaut vai ar Londonu kur lielie busi manevrē pa šaurām ielām. Ak jā, Rīgā visiem nez kāpēc gribas aizbraukt ar mašīnu līdz Brīvības piemineklim un vēl atrast bezmaksas stāvvietu. Un centrā uz jebkuras ielas vienu joslu aizņem stāvošanas mašīnas. Londonā saprātīgi cilvēki tā nedara un mašīnas atstāj piepilsētā, tālāk braucot ar sabiedrisko, jo par iebraukšanu sitijā ir jāmaksā.
  • 5
  • 1
MH
M
Rīgas centrā vienas joslas noņemšana dažās ielās nemaz nenāktu par ļaunu - mazāk ar mašīnām brauktu uz centru. Pašlaik apdalīti ir gājēji un velobraucēji, bet autobrauceji ir privileģēti, tā kā viņu ierobežošana nāktu tikai par labu. Pilsetas vecumam šeit nav lielas nozīmes, ir iespējami risinājumi, lai visas puses būtu apmierinātas.
  • 8
  • 2
es
e
Nu kurā valstī vēl veloceliņi ir sabūvēti kopā ar gājēju ietvi??? Viss Brīvības ielas posms, kur no autobusa izkāpušam cilvēkam ir jāsķērso veloceliņš (Alfa, Juglā). Totāls idiotisms. Citur Eiropā veloceliņš ir gar brauktuves malu, jo autovadītāji neplanē tā kā gājēji no vienas ietves malas uz otru!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas