No liktenīgā manevra uzsākšanas līdz trieciena brīdim pagājusi ne ilgāk kā minūte, lēš izmeklētāji. Trieciena brīdī pret lidostas asfalta segumu lidmašīnas ātrums bijis ap 450 kilometriem stundā. Nav arī skaidrs, kāpēc pilotiem nav izdevies nosēsties ar pirmo mēģinājumu. Kaut lijis lietus, laika apstākļi bija apmierinoši, turklāt Tatarstan Airlines pārstāvji uzsver – abi piloti bija ļoti pieredzējuši.Jau vēstīts, ka svētdien, 17.novembra vakarā, Kazaņas lidostā traģiskā aviokatastrofā bojā gāja 50 cilvēki – 44 pasažieri un seši apkalpes locekļi. Sākotnēji tika pieļauts, ka katastrofā vainojama vai nu tehniska rakstura problēmas vai cilvēciskais faktors, taču pēdējie izmeklētāju atklātie fakti vairāk liekot domāt par pilotu pieļautu kļūdu.
Eksperti: Kazaņas aviokatastrofā visdrīzāk vainojami piloti
Krievijas aviācijas eksperti norāda, ka visdrīzāk svētdien Kazaņā avarējusī Boeing 737 zemē gandrīz vertikāli ietriekusies pēc pilotu veikta manevra, kas lidmašīnai licis strauji zaudēt ātrumu, vēsta BBC. Līdz šim izmeklēšanā atklātais nevedina domāt, ka vainojama tehniska rakstura kļūme.Otro reizi mēģinot veikt nosēšanos, piloti pārslēgušies uz manuālo vadību un mēģinājuši pārāk strauji uzņemt augstumu, kā dēļ lidmašīna zaudējusi ātrumu un sākusi gandrīz vertikālu kritienu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.